[sökes] helikopter simulator med uppdrag

Permalänk

[sökes] helikopter simulator med uppdrag

Någon som kan rekommendera en bra Helikopter (även flygplans) simulator där man får utföra uppdrag å inte bara flyga omkring å lalla?

tacksam för samtliga förslag! =D

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Marantz NR1605, Rotel RB1090, Ino Audio piPs
SMSL SP200 THX Achromatic Audio Amplifier 888, SMSL M400, Audio-Gd NFB-11 (2015), Objective2+ODAC RevB, Audeze LCD-2 Rosewood, Monoprice M1060, ATH-M40x, Sennheiser HD660S, DROP X KOSS ESP/95X, Koss KPH30i, DROP X HiFiMan HE4XX

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Besök FZ mer oftare. De recenserande nämligen en helikoptersimulator (DCS: Black Shark) för bara nån dag sedan. Flight Simulator X Deluxe finns också. Riktigt skönt simulator från Microsoft.

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me /device:desktop. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.

Permalänk

tycker miljöerna och allt annat förutom helikoptern ser så sjukt fult ut...kan jag ju lika gärna lira SIMcopter...

Permalänk

Låter inte som att du är så "tacksam för samtliga förslag"...

DCS: Black Shark är ett spel som jag ska köpa bara jag har tid att sätta mig i det. Bokstavligen talat Längtar.

Visa signatur

Bloggen för dig med sjuk/egendomlig humor:
http://www.colinzeal.se

Permalänk
Avstängd

SimCopter var ju riktigt underbart.

Visa signatur

Gigabyte GA-MA790FX-DQ6 | AMD Phenom 9950 @ 2,6 Ghz | Sapphire Radeon HD 4850 512MB GDDR3 | Samsung 400 GB | Corsair Dominator TWIN2X8500C5DF 4096MB | Tagan 400W

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av misguided
tycker miljöerna och allt annat förutom helikoptern ser så sjukt fult ut...kan jag ju lika gärna lira SIMcopter...

Simulatormarknaden är extremt minimal idag, du får vara glad för det som ges.

Om du inte har märkt det så har vissa spelgenrer nästan försvunnit. Idag är det konsollspel och action som gäller.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av misguided
tycker miljöerna och allt annat förutom helikoptern ser så sjukt fult ut...kan jag ju lika gärna lira SIMcopter...

Förutom att Black Shark är det bästa simulatorspelet så oavsett hur mycket du än söker kommer du inte finna något bättre.

Lycka till med simcopter.

Visa signatur

Sex kärnigt på modermodemet och ett gäng 680s i hårddisken