[sökes] helikopter simulator med uppdrag

Permalänk
Medlem

[sökes] helikopter simulator med uppdrag

Någon som kan rekommendera en bra Helikopter (även flygplans) simulator där man får utföra uppdrag å inte bara flyga omkring å lalla?

tacksam för samtliga förslag! =D

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Besök FZ mer oftare. De recenserande nämligen en helikoptersimulator (DCS: Black Shark) för bara nån dag sedan. Flight Simulator X Deluxe finns också. Riktigt skönt simulator från Microsoft.

Permalänk
Medlem

tycker miljöerna och allt annat förutom helikoptern ser så sjukt fult ut...kan jag ju lika gärna lira SIMcopter...

Permalänk
Medlem

Låter inte som att du är så "tacksam för samtliga förslag"...

DCS: Black Shark är ett spel som jag ska köpa bara jag har tid att sätta mig i det. Bokstavligen talat Längtar.

Permalänk
Avstängd

SimCopter var ju riktigt underbart.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av misguided
tycker miljöerna och allt annat förutom helikoptern ser så sjukt fult ut...kan jag ju lika gärna lira SIMcopter...

Simulatormarknaden är extremt minimal idag, du får vara glad för det som ges.

Om du inte har märkt det så har vissa spelgenrer nästan försvunnit. Idag är det konsollspel och action som gäller.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av misguided

Förutom att Black Shark är det bästa simulatorspelet så oavsett hur mycket du än söker kommer du inte finna något bättre.

Lycka till med simcopter.