input not supported efter kylare installation?

Permalänk
Inaktiv

input not supported efter kylare installation?

jag installerade presis en Accelero S1 Rev.2 kylare på mitt gamla 8800gt och nu får jag input not supported så fort ett spel dras igång... Är det lika bra att kasta skiten nu då lr? Idle core temperaturen verkar ligga runt 44 grader nu med den nya kylaren enligt rivatuner.

Det fungerade att dra igång spel innan denna installationen. Vad sägs?

Permalänk
Medlem

Försök att starta spelet i "felsäkert läge" om det går eller installera om drivrutinerna till grafikkortet. Kolla noggrant så du inte har skadat grafikkortet eller om det är glapp i PCI-E kontakten.

Visa signatur

[ Intel Core I7 930 4.2GHz HT på ] - [ Corsair Dominator GT 12GB DDR III 2000Mhz CL9-10-0-27 2N ] - [ ASUS P6DX58 Premium ] - [ MSI Gaming 4G GTX 970 - [ Creative SB X-FI Fatal1ty Pro ] - [ 1TB-750-500-Intel 80 G2 SSD] - [ Corsiar AX860 ] - [ Logitech Z530 ] - [ Antec P182SE ] - [ ASUS PA246Q ] - [ LG Blu-Ray Burner ] - [ Windows 7 64 Ultimate Swe ] - [Acer Aspire 8920G]

Permalänk
Inaktiv

Okej tack. Det var bara 1 spel som inte fungerade först så jag körde det i icke fullskärm vilket fungerade. Sen drog jag ner upplösningen och testade fullskärm vilket fungerade. Så nu fungerade det med full upplösning också, skumt
Var nog nåt glapp..