instalera spel på hårddisk?

Permalänk
Medlem

instalera spel på hårddisk?

Hur instalerar jag ett spel( inte nerladdat) dirket in på håddsiken så jag slipper att änvända skivor? eller går det?

Permalänk
Medlem

Tror inte de får disskuteras här, sök bara på no cd crack så hittar du va du vill ha

Permalänk
Medlem

men det borde väll vara lagligt? har ju köpt spelet?

Permalänk
Medlem

ja de tycker man, www.megagames.com har iprincip alla no cd cracks

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

Crack i sig är inte olagligt (har jag för mig) men användandet och diskussion om det på sweclockers är det :p.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tcntad
Crack i sig är inte olagligt (har jag för mig) men användandet och diskussion om det på sweclockers är det :p.

Mjo exakt så är det

Permalänk
Medlem

oj då...ok..sry..

Permalänk
Inaktiv

Normalt sett finns det inget stöd för att slippa använda skiva, man vill helt enkelt skapa ett behov av skivan hos användaren för att förhindra spridning av skyddad mjukvara.

Som en fråga tillbaka till trådskaparen är jag nyfiken på hur man lyckas stava så förskräckligt dåligt? Beror det på att du inte kan stava bättre eller att du sonika totalt struntar i att stava rätt? Det är alltså inte meningen att vara spydig eller något sådant utan jag är genuint nyfiken.

Permalänk
Medlem

dyselexi....

Permalänk
Medlem

men tack ändå.... :/

Permalänk
Avstängd

du kan alltid leta efter en mini cue fil som är runt 1-2mb som funkar som att du har spelets skiva i jag använder det är battlefield 2 orkar aldrig sätta in skivan i datorn

Visa signatur

[antec nine hundred] [corsair 650w][asus p5q-e][q6600 oc 3ghz vcore 1.3] [4gb corsair dominator 8500 2x2gb] [powercolor 4870x2]

Permalänk
Medlem

var kan den ligga DÅ?

Permalänk

Han menar att han vill installera spelet, och om det finns något sätt så man kan spela spelet utan cdskiva, och då syftas det på "no cd crack".

Visa signatur

ALIENWARE Predator 2.0 chassi svart | i7 4770k | ASUS strix GTX 970 4GB | corsair RMX750 | Corsair 16GB DDR3 1600MHZ | AOC G2460PF | Razer Blackwidow Ultimate Stealth | Razer Deathadder ELITE | Razer Tiamat 2.2

Permalänk
Avstängd

GameJackal är en laglig typ av lösning, behöver bara skivan vid installation och uppdatering.
Programmet skapar en "profil" för varje spel som tar knappt någon plats på HDD, alla spel är lätta att hitta med i programmet.

Men tyvärr är det allt jag vet om den, fungerade på XP men vista vet jag inte.

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.