Inet order försvann!?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Västra Götaland
Registrerad
Jul 2007

Inet order försvann!?

Hej, jag beställde moderkort, processor, chassi, kylpasta & processor-kylare. Kanske inte så jätte viktigt att veta.
Jo, jag beställde med mastercard och väntade hela helgen. (beställde den 20:e). Nu den 22:e så är ordern borta från "ej godkänd" listan.

Fast nu istället ser jag varken ordern där eller på "Packas" eller "Skickats". Jag undrar om jag bara är för ivrig eller om jag kanske har råkat ta bort ordern av misstag. Eller är det helt vanligt att ordern inte visas någon annanstans än på "ej godkänd" och "skickats".

Hoppas någon har varit med om detta eller har något svar på det .

Tacksam för hjälp!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Sthlm
Registrerad
Feb 2009

Vänta en dag till (har precis vart storhelg, skatteåterbäring osv...) sen får du väl maila dem och fråga... Jag tror att du är ivrig, känner igen det själv nämligen!;):P

Trädvy Permalänk
Avstängd
Plats
Stockholm såklart!:)
Registrerad
Maj 2009

Låter som iver från en kvinnlig bäver men jag klandrar dig inte den som väntar på nåt gott. :D:)

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
.
Registrerad
Jan 2008

Samsung 700Z7C 17,3" - i7 3615QM - GT 650M - 8GB - 750GB - Crucial m4 256GB SSD

Citera gärna så ser jag ditt meddelande!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Falun
Registrerad
Dec 2003

Låter ju som något som Inet kan svara på, inte medlemmar i ett forum.

ηλί, ηλί, λαμά σαβαχθανί!?

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Sep 2003

Vad sa de på Inet när du ringde dem innan du postade här?