wow gratis version?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
vetlanda
Registrerad
Mar 2009

wow gratis version?

håller på o laddar hem en 10 dagars gratis version men när jag startar och loggar in börjar den hela tiden ladda hem en massa patchar.....har snart laddat hem 6 st patchar med en storlek på 600-800mb....börjar tröttna och undrar om det finns nåt annat sett?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Narnia
Registrerad
Nov 2004

du kan ladda ner patcharna via FZ filarkiv, iaf de största

fanns inte plats för alla mina leksaker här:(

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Källaren
Registrerad
Sep 2004

http://www.gamershell.com/search/?q=world+of+warcraft
Vet inte om det går snabbare därifrån, men det är ett alternativ ialf

EDIT:
Oj såg inte att det fanns så mycket grejer på den sidan, blir jobbigt att hittad det rätta

AMD Athlon xp 2100+ | Asus A7M266 | 512 DDR | GeForce3 | 40 GB Hdd | DVD Plextor 16X

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Värmlands Nysäter
Registrerad
Dec 2004

När jag provade wow så streamade jag det från en server, så jag behövde typ ladda ner 1 liten fil. Det kan ju hända att blizzard inte har den tjänsten längre.

Trädvy Permalänk
Avstängd
Plats
Umeå
Registrerad
Maj 2009

När du laddar ner trialversonen så är det igentligen den fulla versonen du får hem ,och den versonen är totalt på 10gb det ända skildnaden är att du endast får ett testa på konto där du kan köra upp valfria gubbar upp till level 20 samt profestions i level100 av 450 osv ,för att sen kunna fortsätta spela på det kontot måste du aktivera det igenom att köpa hem spelet. du behöver inte instalera om det spelet på nytt utan går bara in i din profil lägger över keykoden i spelet som sen ger dig 30 nya dagar att fortsätta upp till level 60 , Efter det måste du införskaffa burning crusade och lich king för att kunna köra upp ytterligare 10+10 levlar altså level 70 och 80

lycka till !!!

Bli inte fast för räkna med måååånga timmar framför detta spel

Ursäkta Videfix va bara tvungen den va så bra. Mina regler: §1 Jag har alltid rätt. §2 Jag KAN ha fel men då inträder §1 automatiskt.