Formatera burken, behålla CoD4-kampanj?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Aug 2004

Formatera burken, behålla CoD4-kampanj?

Tjena,

Har tryckt i 8Gb RAM i burken som har XP i sig och tänkte slänga in 64bitars Win7, men jag har kommit (typ?) halvvägs på kampanjen, det snöar i Ryssland där jag är nu, anyone?

Undrar hur man sparar sin progress i kampanjen, visst är det ett kanonspel men jag orkar inte spela om

Tack på förhand,
Jkrohn

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholms län
Registrerad
Jun 2008

Det ska finnas en fil med namnet på din profil i CoD-mappen. Kommer inte ihåg om det är en .SAV fil eller nån annan filtyp men det är bara att leta efter ditt Profilnamn.

Spelar Eve Online, om du vill ha en 21-dagars trial så PMa mig din e-mail ;)

Trädvy Permalänk
Avstängd
Plats
En stad bredvid en stad:P
Registrerad
Feb 2006

Jag har själv provat att göra så men det har tyvär inte funkat för mig, men för en hel del andra så verkar det ju funkar kanon att bara spara sin profilmap och Save, men prova, i värsta fall så får du ju bara spela om det!

MVH

Gigabyte: EP45T-EXTREME, Intel: E7400, Kingston: HyperX 1600MHz, MSI: R4830 OC Edition... :P

[img]url=http://valid.canardpc.com/show_oc.php?id=654346][img]http://valid.canardpc.com/cache/banner/654346.png[/img][/url][/img]

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholms län
Registrerad
Jun 2008
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DjEmil
Jag har själv provat att göra så men det har tyvär inte funkat för mig, men för en hel del andra så verkar det ju funkar kanon att bara spara sin profilmap och Save, men prova, i värsta fall så får du ju bara spela om det!

MVH

För mig funkade det prima, både SP och MP profilerna funkar utmärkt.

Spelar Eve Online, om du vill ha en 21-dagars trial så PMa mig din e-mail ;)

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Maj 2002

för mig sparade det min kampanj, men inte mina lvls från multiplayer, verkar vara en stor gamble, men värt ett försök.

Intel Core i7.2600 3.4GHz @ 3.4 Ghz // Corsair XMS3 DDR3 1600MHz 12GB // ZOTAC GeForce GTX 780 3GB // Gigabyte GA-H67MA-UD2H // Logitech G19 // Logitech G5 // Philips 190CW // LG L245wp 24" // PSU: Corsair TX750W // Chassi: Corsair Carbide 500R

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Sjötofta
Registrerad
Jan 2009

annars så gör det väll inget om du får spel om kampanjen, den är ju så bra ändå

Fractal Design Define R3 | Dell UltraSharp 23'' U2311H IPS | ASUS P8P67 Pro Rev 3.1 | XFX Radeon HD 6950 2GB | Intel Core i5 2500k | Corsair VENGEANCE CL9 1600mhz (2x4096MB) | Corsair HX 750w | 60GB OCZ Agility 3 SSD | 2x Samsung Spinpoint F3 1TB | QpaD MK90 | Logitech G500 | Logitech G930

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Aug 2004

Säkraste kortet är la att spara hela mappen på en extern HDD som vissa av er säger

Citat:

Ursprungligen inskrivet av J0hAnN48
annars så gör det väll inget om du får spel om kampanjen, den är ju så bra ändå

Sant sant, tycker den är riktigt välgjord bortsett från en del - ibland är det bara springa pangpang eftersom NPC:s har så sjukt många spawnpoints, extra knöligt när man kör på svåraste som jag gör

Tack för all hjälp, blir till att WinSJUa imorn, men nu ere fotboll, kom igen Sverige!