Svart bild men ljudet funkar???

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Dalarna
Registrerad
Nov 2002

Svart bild men ljudet funkar???

Tjaaa!
Har funkat spela spel tidigare på min dator, men det var längesen nu nu när jag skulle spela spelen spelar ingen roll vilket så får jag bara ljud ingen bild den är bara helsvart hela skärmen men ljudet hör bakom.... Vad gör jag?

Fear

Trädvy Permalänk
Avstängd
Plats
Kolsva
Registrerad
Sep 2003

Petar en finger i näsan?

Tror ingen kan hjälpa just nu utan information om datorn, typ av grafikkort, vilka drivrutiner, vilken Windows mm.

Det enda någon kan göra är att skriva "uppdatera drivrutinerna"

EDIT: Mäster detektiven gräver fram = Asrock939dual/sata2, Athlon 64 3200+ 2.4 Ghz, 2.48 Gb ram, MSI NX7600GS 256mb...

Tror att grafikkortet är stenålders för nya spel

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Dalarna
Registrerad
Nov 2002

Oppsss.... sorry skulle nämnt det! Men hur som hellst så jag menar alla mina spel nästan är så även dom jag spelade för nån månad sen som då funkade med samma grafikkort alltså....

Fear

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Örebro
Registrerad
Jul 2004

Kan det möjligen vara så att du har en tv inkopplad i datorn också?

Det var High noon. Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät.
-haxorn

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Dalarna
Registrerad
Nov 2002

nejnej ingen tv, bara blitt så spelen har funkat perfekt dom jag har på datan... Men helsvart bild nu.. Och allt funkar i övrigt på datan.
Även så har jag testat att ominstallerat flera spel till ingen nytta dom e lika i alla fall.
kan det ha nåt fel med Daemon tools eller

Fear

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
-
Registrerad
Dec 2004

Låter som att du valt en upplösning utanför din skärms "range"

Har du bytt skärm/kopplat tv/projektor eller något annat?

Det fanns en gång en båt...

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Dalarna
Registrerad
Nov 2002

nope har inte gjort ett jota alls.....

Fear