Heroes of Newerth, HoN - inspirerat av DotA.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ala_95:

Flashen, har du BARA all-pick när vi kör match-making?

Jo, practice brukar jag faktiskt köra. Men har inte hunnit göra det än med Empath

Oki, ja jag tycker som sagt om att göra det direkt efter patch, annars har du ju inte en aning om hur den nya heron spelar och vad för skills du måste akta dig för i nästa match..

Visa signatur

Home: i5 3570K, 16GB RAM, Gigabyte HD7950 WF, Samsung 830 SSD 128GB, Corsair 650W.
Work: Xeon X5260, 8GB RAM, nVidia Quadro FX 4600.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Essin:

Oki, ja jag tycker som sagt om att göra det direkt efter patch, annars har du ju inte en aning om hur den nya heron spelar och vad för skills du måste akta dig för i nästa match..

Jo. Nu har jag faktiskt spelat empath kanske 6-7 games. Rätt så kul hero faktiskt.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ala_95:

Jo. Nu har jag faktiskt spelat empath kanske 6-7 games. Rätt så kul hero faktiskt.

Håller med! Känns lite som en fuskande Behemoth
Riktigt rolig!

Men min poäng var mest att i det två, tre första spelen du spelar med/mot en ny hero när de kommit ut så sätter du ju dig själv i underläge genom att inte veta hur dens skills ser ut eller fungerar

Visa signatur

Home: i5 3570K, 16GB RAM, Gigabyte HD7950 WF, Samsung 830 SSD 128GB, Corsair 650W.
Work: Xeon X5260, 8GB RAM, nVidia Quadro FX 4600.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Essin:

Håller med! Känns lite som en fuskande Behemoth
Riktigt rolig!

Men min poäng var mest att i det två, tre första spelen du spelar med/mot en ny hero när de kommit ut så sätter du ju dig själv i underläge genom att inte veta hur dens skills ser ut eller fungerar

Jo, det är sant.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk

Någon som har lust att spela med mig? Jag är medelbra men jag har inte spelat på ett tag nu. Så om någon har lust och spela lite och kanske ge lite tips så heter jag Zire ingame. Skype: zhinedown

Visa signatur

Phenom2 X6 1090t | Hyper 212 Plus | ASUS Crosshair V Formula | 8GB Corsair Vengeance | GTX 570 | HX 650W | Fractal Design Arc

DeviantArt: http://invation.deviantart.com/
YouTube: http://www.youtube.com/user/inVationGFX

Permalänk
Skrivet av Downfall233:

Någon som har lust att spela med mig? Jag är medelbra men jag har inte spelat på ett tag nu. Så om någon har lust och spela lite och kanske ge lite tips så heter jag Zire ingame. Skype: zhinedown

Lade till dig, jag och några andra som är helt okej har gjort en klan Du får säkert joina om du vill.

Vi går under namnet F1ST!

Visa signatur

Intel Core i7 875K 2.93Ghz (O.C 3.12Ghz) + Corsair H70.
Asus P7P55D-E PRO - Corsair 8GB (4x2048mb) 1600mhz
Gigabyte GF470 SoC
Fractal Design R3 Black - Corsair AX 850W.
M-Audio Delta 1010LT

Permalänk
Skrivet av voidsurfer:

Lade till dig, jag och några andra som är helt okej har gjort en klan Du får säkert joina om du vill.

Vi går under namnet F1ST!

Lade till dig med. Joinade eran clan-channel! Har ni skype?

Visa signatur

Phenom2 X6 1090t | Hyper 212 Plus | ASUS Crosshair V Formula | 8GB Corsair Vengeance | GTX 570 | HX 650W | Fractal Design Arc

DeviantArt: http://invation.deviantart.com/
YouTube: http://www.youtube.com/user/inVationGFX

Permalänk
Skrivet av Downfall233:

Lade till dig med. Joinade eran clan-channel! Har ni skype?

Jadå de flesta har skype iallafall.. Är lite för trött för att lira just nu, men imorgon kommer jag nog köra lite!

Visa signatur

Intel Core i7 875K 2.93Ghz (O.C 3.12Ghz) + Corsair H70.
Asus P7P55D-E PRO - Corsair 8GB (4x2048mb) 1600mhz
Gigabyte GF470 SoC
Fractal Design R3 Black - Corsair AX 850W.
M-Audio Delta 1010LT

Permalänk
Medlem
Skrivet av voidsurfer:

Lade till dig, jag och några andra som är helt okej har gjort en klan Du får säkert joina om du vill.

Vi går under namnet F1ST!

Vad är erat mål med klanen?

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Skrivet av Ala_95:

Vad är erat mål med klanen?

PUB stompa å ha kul på skype typ

Visa signatur

Intel Core i7 875K 2.93Ghz (O.C 3.12Ghz) + Corsair H70.
Asus P7P55D-E PRO - Corsair 8GB (4x2048mb) 1600mhz
Gigabyte GF470 SoC
Fractal Design R3 Black - Corsair AX 850W.
M-Audio Delta 1010LT

Permalänk
Medlem

Jag börjar tröttna på att möta buggen Sand Wraith.

Det nya assistsystemet gör honom helt sjuk då han kan trycka R varannan minut och få någonstans mellan x och 1250 bonusguld om hans lag dödar någon inom de närmaste tjugo sekunderna.

Visa signatur

Hej! Jag är som tagen ur Brokeback Mountain.

Permalänk
Medlem
Skrivet av fratey:

Jag börjar tröttna på att möta buggen Sand Wraith.

Det nya assistsystemet gör honom helt sjuk då han kan trycka R varannan minut och få någonstans mellan x och 1250 bonusguld om hans lag dödar någon inom de närmaste tjugo sekunderna.

Mjoo, fast den gubben är ju efterallt också en av de bästa carries.

Sand Wraith, The Dark Lady, The Mad Man och Swiftblade är nog de bästa.

Permalänk
Skrivet av voidsurfer:

Jadå de flesta har skype iallafall.. Är lite för trött för att lira just nu, men imorgon kommer jag nog köra lite!

Vad heter du på Skype?

Visa signatur

Phenom2 X6 1090t | Hyper 212 Plus | ASUS Crosshair V Formula | 8GB Corsair Vengeance | GTX 570 | HX 650W | Fractal Design Arc

DeviantArt: http://invation.deviantart.com/
YouTube: http://www.youtube.com/user/inVationGFX

Permalänk
Medlem

YES, DE HAR NERFAT SAND WRAITH
jag är så lycklig

Visa signatur

Hej! Jag är som tagen ur Brokeback Mountain.

Permalänk

Bra patch. Blacksmith kommer nog börjas lira igen som för ett år sedan då vissa klaner tog honom. Även Ophelia kommer spelas.

Visa signatur

NR200P || 5600X || 3080 Strix ||

Permalänk
Medlem

äh mm funkar inte, nu blir jag negg

Permalänk
Musikälskare

Visserligen noob game men skoj att stompa loss lite ibland :3

700 GPM ^^

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem
Skrivet av flashen:

Visserligen noob game men skoj att stompa loss lite ibland :3

700 GPM ^^

http://www.nordfoto.se/dump/swift.jpg

Du lirar ju inget annat än noob games

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Musikälskare

Skönt med en paus ibland hehe

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem
Skrivet av partynikko:

Mjoo, fast den gubben är ju efterallt också en av de bästa carries.

Sand Wraith, The Dark Lady, The Mad Man och Swiftblade är nog de bästa.

Glöm inte scout
Det är bara det att ingen förstår hans roll och börjar klaga när han inte drar 300 dmg efter 15min. Men efter 30-40 minuter är han verkligen en av de bästa. Synd bara att man oftast inte får köra hela matcher längre... GG noobteam concede at 15

Visa signatur

Chassi Silverstone FT03-MINI Moderkort ASRock Z77E-ITX CPU i5 3570k @ 4.4Ghz GPU Gainward GTX 670 Phantom PSU Corsair VS 450W Lagring OCZ Vertex 3 240gb x2 RAID0 Ljud Beyerdynamic DT770 pro 250ohm / Beyerdynamic T70p + Schiit Magni 2

Permalänk
Medlem

I matchmaking. Jag har runt 1660 PSR så average låg väl runt det lite mer tror jag. Gamet var 97 minuter långt Gissa om jag hade cash haha

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem

Bara jag som tycker Duke Nukem announcern är helt jävla underbar?

Visa signatur

3900XT - Dark Rock 4 PRO, 48GB 3600mhz, KFA2 RTX3080ti - Phanteks Evolve - RM850x
LG OLED C9 - Samsung Odyssey G9 - Rival 650 wireless - Xtrfy K4
Bärbart: Macbook Pro 15 - i7 2018 & Huawei Matebook 3K - i5 2020 - EGPU: TUF 3070 RTX
Ljud: focusrite 2i2 - KRK rokit RPG5 - sE 2200a
Klav: Akai MPK249, MPD226 & MPK mini

Permalänk
Medlem
Skrivet av Leinhart:

Bara jag som tycker Duke Nukem announcern är helt jävla underbar?

Ja men den är väl lite buggad?

En kille hade den i ett game igår, man hörde bara ljuden, bilderna/texterna kom inte upp.

Permalänk
Medlem
Skrivet av partynikko:

Mjoo, fast den gubben är ju efterallt också en av de bästa carries.

Sand Wraith, The Dark Lady, The Mad Man och Swiftblade är nog de bästa.

Swiftblade är egentligen en rätt kass carry, måste ha betydligt bättre items för att outcarrya någon av de andra på din lista lategame..

Skrivet av partynikko:

Ja men den är väl lite buggad?

En kille hade den i ett game igår, man hörde bara ljuden, bilderna/texterna kom inte upp.

Kan vara att du har någon mod som skapar problem?
Den funkar fint när jag sett den iaf

Visa signatur

Home: i5 3570K, 16GB RAM, Gigabyte HD7950 WF, Samsung 830 SSD 128GB, Corsair 650W.
Work: Xeon X5260, 8GB RAM, nVidia Quadro FX 4600.

Permalänk
Medlem

Jag har också haft lite strul med den announcern. Spelade en hel del i helgen och tycker mig inte minnas att det kom upp en enda bild, bara ljud.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem

Jag har ju själv köpt announcern men alla olika ljud, tex när man tar södner rax, dödar kong eller får streaks etc kommer upp. Sen kommer alla texter som ska komma upp fram för mig!

Visa signatur

3900XT - Dark Rock 4 PRO, 48GB 3600mhz, KFA2 RTX3080ti - Phanteks Evolve - RM850x
LG OLED C9 - Samsung Odyssey G9 - Rival 650 wireless - Xtrfy K4
Bärbart: Macbook Pro 15 - i7 2018 & Huawei Matebook 3K - i5 2020 - EGPU: TUF 3070 RTX
Ljud: focusrite 2i2 - KRK rokit RPG5 - sE 2200a
Klav: Akai MPK249, MPD226 & MPK mini

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Essin:

Swiftblade är egentligen en rätt kass carry, måste ha betydligt bättre items för att outcarrya någon av de andra på din lista lategame..

Personligen tycker jag swift är grymt överskattad. Så kul att kontra hans lane med demented + random str(balphas minions är nice med healen). Och precis som du sade är han inte ens bland dem hårdaste carry-heroesen.

Tyckte ni saknade mage på listan. Snubben har helt brutal attackspeed, och mest AS gain per stat (om jag inte minns fel), han är dock i samma liga som sand wraith och med andra ord helt värdelös i drygt 30-35 min tills han har sina items. Å andra sidan är han några gånger bättre farmer än SW någonsin kommer bli, så fort han har sin yxa då. Mobiliteten med blink och stacking med whispering gör att man sällan får dålig farm.

Helt värdelös hero utan tri-lane, dock.

Permalänk
Musikälskare

Spelade in en kort film med Pyro :3

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem
Skrivet av flashen:

Spelade in en kort film med Pyro :3

-blSTI5lxmY

Men du spelar ju noobgames, räknas inte Gör om det i matchmaking istället.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Musikälskare

Hahaha mm ska börja igen tänkte jag

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?