[fantasi] alver och sex....

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lyml
Om du frågar mig, inget.

Jag tycker själv att lagen är på tok för konstig, jag skulle satt automatisk våldtäckt vid 12 års ålder. I annat fall får man påvisa att det är en våldtäckt.

Det är inte direkt ovanligt att man har sex innan man är 15.

Man får dock inte glömma att det är en väldig skillnad på två 12-13åringar som utforskar varandra, gentemot om det är en 35årig som har sex med en 12-13åring.

Visa signatur

Corsair 450 W, Gigabyte GA-P35-DS3, Intel E2160 @ 3 GHz, HD3870, 250GB S-ATA, Corsair DDR2 2046Mb Twin2X 6400
"Redan de gamla grekerna trodde sig leva i nutiden."

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dahren
Man får dock inte glömma att det är en väldig skillnad på två 12-13åringar som utforskar varandra, gentemot om det är en 35årig som har sex med en 12-13åring.

Med vissa jag pratat med så upplever dom själva det som att den största skillnaden var att det var kasst med 12-13 åringen och bra med 35-åringen.

Permalänk
Medlem

Tänder man på något som liknar ett barn, ja då har man fan problem. Oavsett ålder. Enligt lagen så är man barn tills man fyller 15 sen är det fritt fram för den som vill om båda vill det klart.

Lite intressant dock hur man ens kommer på tanken att fantisera om alver rent sexuellt.. Att ens frågan dykt upp är jävligt konstigt.

Visa signatur

BAAH

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Xclusiv8
Gå tillbaka några hundra år så var det vanligt med 13 åringar som var gravida osv.

Räcker att du åker till England (eller Haninge).

Visa signatur

Lee Adama is a bitch!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Swuppo
Lite intressant dock hur man ens kommer på tanken att fantisera om alver rent sexuellt.. Att ens frågan dykt upp är jävligt konstigt.

Jag har hört att alver ska ha jävligt toppiga... öron.

Visa signatur

Coola låtar i massor!
http://revolvermen.com

Permalänk
Medlem

För sakens skull så röstade jag "Ja det är olagligt".

Går man igång och vill ha sex med något som liknar en sexåring så är man nog i grund och botten ett peddo.

Toppiga öron eller ej

Visa signatur

BAAH

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Swuppo
För sakens skull så röstade jag "Ja det är olagligt".

Går man igång och vill ha sex med något som liknar en sexåring så är man nog i grund och botten ett peddo.

Toppiga öron eller ej

Jag tror inte att lagen i Sverige säger något alls om sex med fantasivarelser.

Visa signatur

Coola låtar i massor!
http://revolvermen.com

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ilja
Jag tror inte att lagen i Sverige säger något alls om sex med fantasivarelser.

För all del så är det så, men om man nu går igång på kroppar liknande sexåriga barn. Så har man nog större problem än att man tänder på fantasifoster.

Finner man en prepubertal människoform upphetsande så antar jag att man tycker att alla prepubertala människoformer är sexuellt upphetsande.

Kort sagt, man tänder på en barnkropp. Detta gör en till pedofil anser jag.

Visa signatur

BAAH

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av PenPusher
Räcker att du åker till England (eller Haninge).

Visa signatur

We are the music makers, and we are the dreamers of dreams.
Youtube | Spotify Playlists | Soft | Rapp | Rytm | Kött | Kalas |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Swuppo
För all del så är det så, men om man nu går igång på kroppar liknande sexåriga barn. Så har man nog större problem än att man tänder på fantasifoster.

Finner man en prepubertal människoform upphetsande så antar jag att man tycker att alla prepubertala människoformer är sexuellt upphetsande.

Kort sagt, man tänder på en barnkropp. Detta gör en till pedofil anser jag.

Tänder du på en vuxen kvinnokropp?
Tänder du på alla vuxna kvinnokroppar?

Man kan också tända på personen rent mentalt och att kroppen inte spelar någon roll.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Swuppo
För all del så är det så, men om man nu går igång på kroppar liknande sexåriga barn. Så har man nog större problem än att man tänder på fantasifoster.

Finner man en prepubertal människoform upphetsande så antar jag att man tycker att alla prepubertala människoformer är sexuellt upphetsande.

Kort sagt, man tänder på en barnkropp. Detta gör en till pedofil anser jag.

Må så vara, men pedofili är heller inte olagligt.

Visa signatur

Coola låtar i massor!
http://revolvermen.com

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kilroy
Tänder du på en vuxen kvinnokropp?
Tänder du på alla vuxna kvinnokroppar?

Man kan också tända på personen rent mentalt och att kroppen inte spelar någon roll.

Då borde ju själva sexakten kunna utspelas mentalt också, om pedofilerna tänkte så , så kanske vi slapp detta med att barn utnyttjas av sjuka människor.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ilja
Må så vara, men pedofili är heller inte olagligt.

Inte olagligt tills dom känner för att leva ut sina sjuka lustar på ett stackars barn. Än så länge finns det ingen tankepolis så man kan inte bli dömd för något sjukt man tänker på. Tur är väll det för då skulle väll 90% av alla sitta på någon form av anstalt.

Hade dom bara stannat med sin sjuka sexuella läggning i deras egna huvud så hade det väll inte gjort något.

Känns som om det blir mer och mer offtopic, så jag lägger mig i denna diskussion även om jag fann den intressant.

Visa signatur

BAAH

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Swuppo
Då borde ju själva sexakten kunna utspelas mentalt också, om pedofilerna tänkte så , så kanske vi slapp detta med att barn utnyttjas av sjuka människor.

För det första är det en väldigt dålig och helt felaktig jämförelse.
Jag pratade om att man kan vara attraherad av vem en person är, inte vad den har för kropp. Oavsett vilken typ av kropp man vanligtvis känner sig attraherad av.
För det andra är ganska orättvist att dra alla pedofiler över en kam.
Det finns dom som begår övergrepp men det finns också dom som inte gör det.
Bara för att man är attraherad av prepubertala kroppar begår man inte övergrepp.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Swuppo
Inte olagligt tills dom känner för att leva ut sina sjuka lustar på ett stackars barn. Än så länge finns det ingen tankepolis så man kan inte bli dömd för något sjukt man tänker på. Tur är väll det för då skulle väll 90% av alla sitta på någon form av anstalt.

Hade dom bara stannat med sin sjuka sexuella läggning i deras egna huvud så hade det väll inte gjort något.

Hos den stora majoriteten av alla pedofiler stannar det också där.
Det finns också många pedofiler som vill ha hjälp men som inte kan få det för att deras liv isåfall kommer slås i spillror.
Om dom pratar med en psykolog eller så om det så blir oftast polisen eller annan myndighet inkopplad oavsett om personen faktiskt gjort något eller inte.

Dessutom är det olagligt att ha animerad barnporr och liknande saker vilket jag tycker är väldigt nära en tankepolis...

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Swuppo
Känns som om det blir mer och mer offtopic, så jag lägger mig i denna diskussion även om jag fann den intressant.

Jag tycker inte det är ett dugg offtopic, hela frågan handlar till stor del om vad för sexuella aktiviteter som räknas som övergrepp mot barn.
Att en person med en mental nivå som en 20-åring men en kropp som en 6-åring ger samtycke till sex räknas som våldtäkt på barn eller inte är en intressant fråga och som många här verkar ha lite olika syn på.
Jag tycker det är helt sjukt att det skulle vara något olagligt, en myndig person som ger sitt samtycke till sex.
Det är inte olagligt enligt mig.

Permalänk
Medlem

Hur vet ni ens hur alver har sex, när dem inte ens finns. Sikken sjuk tråd.

Visa signatur

7800X3D - 4090 FE

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Haziza
Hur vet ni ens hur alver har sex, när dem inte ens finns. Sikken sjuk tråd.

Dinosaurierna finns inte heller och vi vet inte hur de hade sex heller. Sjukt att debattera hur det kan ha fungerat. Nej, det är det visst inte eftersom de fanns för 65 miljoner år sen.
Alver är påhittade varelser måhända men då de existerar i literaturen så borde en diskussion också kunna hållas om hur de äter, skiter, har sex eller om de petar sig i näsan.

Visa signatur

Belysningstekniker låter väl lagom flummigt?
signature your as this use backwards this read to enough dumb were you if