Amilo sa3650 Graphicboaster drivrutiner

Permalänk

Amilo sa3650 Graphicboaster drivrutiner

Tjena

Jag är en lycklig ägare till en st FS Amilo sa3650 med tillhörande Graphicboaster. En riktigt bra maskin om inte den bästa datorn jag ägt, även utan det extra grafikkortet inkopplat.

Det finns dock ett problem.. drivrutiner till det externa grafikkortet.. jag har vid något tillfälle installerat den som matchar med vista 32-bit utan större framgång. Jag trodde nästan inte att det skulle fungera men ändå.

Drivrutinen jag har är en special drivrutin som jag tror är baserad på typ CCC 8.5, rätta mig om jag har fel, och jag skulle ju gärna vilja få tag i nyare drivrutiner. det är ju inget fel på dom jag har men nyare är ju alltid bättre.

Har kollat runt lite grann på Ati och google men hittar väldigt lite, har inte kört FS egna uppdateringsprogram på ett tag men tänkte göra det så fort jag får tillgång till internet på den datorn om ca två veckor. tror dock det inte kommer ge så mycket..

tacksam för alla tips!

Visa signatur

Framgången förföljer envist den väl förberedde! (och turen den skicklige)

Permalänk
Medlem

Grattis. Mycket prisvärd dator om man ska spela på bärbar (gud förbjude).

Min polare kan inte dra hem drivrutiner från Nvidias egna hemsida då dessa inte fungerar bra. Du borde dra hem drivrutiner från tillverkaren av din bärbara dator. Dom har oftast bra och skräddarsydda drivrutiner för bärbara.

Visa signatur

Sex kärnigt på modermodemet och ett gäng 680s i hårddisken

Permalänk

Jo får väl hoppas på att uppdateringsprogramet hittar något. Det finns inga lösa drivrutiner på FS hemsida.

Vore kul om den här tekniken kommer ut lite mer på marknaden då det fungerar väldigt bra med både varm in och urkoppling och betydligt bättre grafikprestanda och bra temperaturer..

Fast visste ju att det var en chansning när jag köpte den så är inte så förvånad.

tack

Visa signatur

Framgången förföljer envist den väl förberedde! (och turen den skicklige)

Permalänk

Någon som har några fler förslag?

Visa signatur

Framgången förföljer envist den väl förberedde! (och turen den skicklige)