Permalänk
Medlem

WoW bg!

Undrar om det är någon som kan slå detta (Icke premade!)

synd att fc'n lämna flagga, han sa att han ville sova

posta era bästa bg resultat om ni har tagit ngn bild

Permalänk
Medlem

Totalt döda hordes ;193
Totalt döda allys ;1

Permalänk
Medlem

SORRY FÖR OT!!

Hett tema, vad heter det?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av 0ozker
SORRY FÖR OT!!

Hett tema, vad heter det?

orginal i windows xp mce (media center edition)

Permalänk
Medlem

Vet inte vart man kan skaffa och jag har normala xp nu

Permalänk
Entusiast

1. jag ser 2 mindre premades, 1 från anachronos och en från din server.

2. ni är alla lvl 19 twinks som står och kampar hordes graveyard.

3. varför suddade du ut ditt namn uppe till vänster när vi ändå kan se vad du heter på score kartan? pineapples..

twinks som dödar non-twinks är ingenting att skryta om. återkom gärna med samma resultat i en jämnare match.

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Medlem

Re: WoW bg!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av SayZk
Undrar om det är någon som kan slå detta (Icke premade!)

WoW, det enda spelet där den med minst liv vinner.

Visa signatur

HTPC: Gigabyte GA-EP41-UD3L | Intel Dual-Core 2,5Ghz | 2GB RAM | Intel SSD 80GB | WD 1TB | Sapphire Radeon HD 4550 512MB | LG Blu-rayläsare
Reserv: Asus M3A32-MVP Deluxe | AMD Phenom X4 9950 2,61GHz | WD VR 10k RPM 150GB | WD 640GB | 4GB Corsair Dominator | Asus Radeon HD 4870 1GB | LG Blu-raybrännare | Bahnhof 100/100

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SayZk
Undrar om det är någon som kan slå detta (Icke premade!)

Twinks är för förlorare som inte klarar av lvl 80 PVP. Så i princip ALLA kan slå det där.

Du borde sudda ut din actiobar också. Pinsamt att vara en klicker, speciellt i PVP. Men det förklarar varför du är så dålig på PVP att du måste köra en twink med en handfull med spells, och inte ens då kan du lägga alla spells till en snabbknapp.
Gogglade och första bilden jag hittade slog dig med hästlängder.

Visa signatur

Sex kärnigt på modermodemet och ett gäng 680s i hårddisken

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pimpim666
Twinks är för förlorare som inte klarar av lvl 80 PVP. Så i princip ALLA kan slå det där.[/url]

Det är så sant, håller på o lvlar en alt och har kört en hel del bgs, det är skrämmande hur dåliga dessa övertwinkade personer oftast är, keyboard turners och clickers. med mina 1,5k HP dödade jag en annan paladin med 4k HP, genom att helt enkelt hålla mig bakom honom, vilket inte är det minsta svårt när personen i fråga keyboard turnar.

och till TS, 19 BGs med mycket kills o inga deaths är mycket enkelt om man drar in ett gäng twinks och hamnar mot ett totalt otwinkat motståndar lag.

Visa signatur

AMD Ryzen 9 5900X // Corsair iCue H150i RGB PRO XT // G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB (2x16GB) 3600Mhz CL16 // ASUS GeForce RTX 3080 12GB TUF GAMING OC // Asus Tuf Gaming x570 Plus // PSU: Corsair RM750W v2 // Chassi: Lian Li PC-O11 Dynamic // Keyboard: Corsair K70 RGB MK2 Low Profile // Mouse: Corsair Dark Core RGB with the MM1000 QI mousepad // Display 1: Dell S3422DWG // Display 2: Gigabyte G32QC QHD //

Permalänk

Nä nu blir jag faktiskt sur -.-, Pic kmr snart ^^

Lvlade min mage, fint namn eller hur ^^?, och på 39 stannade jag och pvpade lite, jag är inte twink och har inte vart på den gubben. Ägde alla med fireballs och pyro ^^ med lite fire gear

Visa signatur

Dator: Gigabyte GTX 275 | Intel Q9400 | 4 GB RAM | Lian Li Pc-7F | Corsair 650W | 500Gb Hdd
Ljud: Cerwin-Vega A123 | Cerwin-Vega XLS-12S

Permalänk
Avstängd

jag hatar hordes ,först kan dom inte prata sen är dom bara jävligt fula

Visa signatur

Ursäkta Videfix va bara tvungen den va så bra. Mina regler: §1 Jag har alltid rätt. §2 Jag KAN ha fel men då inträder §1 automatiskt.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pimpim666
[B]Twinks är för förlorare som inte klarar av lvl 80 PVP. Så i princip ALLA kan slå det där.

Du borde sudda ut din actiobar också. Pinsamt att vara en klicker, speciellt i PVP. Men det förklarar varför du är så dålig på PVP att du måste köra en twink med en handfull med spells, och inte ens då kan du lägga alla spells till en snabbknapp.
Gogglade och första bilden jag hittade slog dig med hästlängder.

Får jag fråga vad du menar attt vara en klicker? Hur spelar du då?

Visa signatur

Dator: Gigabyte GTX 275 | Intel Q9400 | 4 GB RAM | Lian Li Pc-7F | Corsair 650W | 500Gb Hdd
Ljud: Cerwin-Vega A123 | Cerwin-Vega XLS-12S

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fredrik4870
Får jag fråga vad du menar attt vara en klicker? Hur spelar du då?

Du vänder med tangentbordet och klickar med musen på dina spells.

Jag använder musen för att vända på mig och tangentbordet med snabbknappar för spells/abilities.

Det betyder att jag ALLTID kan vara bakom min fiende och tappar inte enormt mycket dps på föra musen över skärmen.
En klicker kan även inte fokusera och anpassa sig till striderna eftersom dom är begränsade till ett X antal knappar. Som OP kan bara använda 4st abilities vilket är för lite även som en lvl 19, och han kommer oavsett om han vill eller inte vara mycket sämre än någon med keybinds.

Jag har aldrig under hela mitt liv sett en enda bra klicker. Tror aldrig det kommer hända heller, för det är matematiskt och fysiskt omöjligt.

Visa signatur

Sex kärnigt på modermodemet och ett gäng 680s i hårddisken

Permalänk

Så det är bättre att sitta med båda händerna på tagnetbordet för att det går fortare? Är man en bättre WoW spelare då? Det är pinsamt om man tycker det måste jag säga.

Jag kan hålla med att det blir lättare med dom spellsen man använder mycket men att keybinda allt blir bara rörigt imo.

Visa signatur

Dator: Gigabyte GTX 275 | Intel Q9400 | 4 GB RAM | Lian Li Pc-7F | Corsair 650W | 500Gb Hdd
Ljud: Cerwin-Vega A123 | Cerwin-Vega XLS-12S

Permalänk
Inaktiv

Är man en klicker har man lite skills iaf. ^^ Hur soft som helst att raida som klicker....en öl i ena handen, musen i andra!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fredrik4870
Så det är bättre att sitta med båda händerna på tagnetbordet för att det går fortare? Är man en bättre WoW spelare då? Det är pinsamt om man tycker det måste jag säga.

Jag kan hålla med att det blir lättare med dom spellsen man använder mycket men att keybinda allt blir bara rörigt imo.

Nej har du båda händerna på tangentbordet kan du inte vända dig och tappar rörlighet.
Rörlighet är ENORMT viktigt!

Du har en hand på musen och styr din gubbe. Du har en hand på tangentbordet och bindar om alla knappar till kombinationer.

Kan vara rörigt till en början men lär du dig det kommer du under ett ögonblick kunna byta från dps till tank, det här är viktigt i PVP om din healer måste få iväg en healing spell och du måste tjäna 1-2 sekunder.

Visa signatur

Sex kärnigt på modermodemet och ett gäng 680s i hårddisken

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av _Segas+
Är man en klicker har man lite skills iaf. ^^ Hur soft som helst att raida som klicker....en öl i ena handen, musen i andra!

Softare med keybinds. Då kan du ha en hand på tangentbordet, en på ölen och titta på TV för du behöver inte titta på muspekaren hela tiden.

Visa signatur

Sex kärnigt på modermodemet och ett gäng 680s i hårddisken

Permalänk
Medlem

Haha, Fredrik4870 du är den enda som är pinsam här isf.. Såklart man blir en bättre spelare eftersom allting går mycket snabbare. Alla bra PVPers är icke klickare iaf ska jag säga dig och anledningen till att du tycker att de är rörigt o keybinda så mycket är kanske pga att du inte har "skillsen" för det helt enkelt?:)

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hastigt
Haha, Fredrik4870 du är den enda som är pinsam här isf.. Såklart man blir en bättre spelare eftersom allting går mycket snabbare. Alla bra PVPers är icke klickare iaf ska jag säga dig och anledningen till att du tycker att de är rörigt o keybinda så mycket är kanske pga att du inte har "skillsen" för det helt enkelt?:)

Bullshit, När Wotlk kom ut, vet du vilket pvp arena team som va top? dks som hade top score och facerolla sig igenom, Strafers till de ultimata och klickers.

Visa signatur

•̪̀● Corei7 •̪̀●

Permalänk

Tro inte att jag inte använder key bindings för det gör jag, men att binda allt när man har 4 knappar som är utanför actionbarsen är relativt onödigt när man är lvl 19 och man dör segt. (tänker på picet i början)

Såklart att man använder bindings i 80 i pvp eller pve, där skadar alla hälften av sitt hp så om man bindat blir man krossad.

Visa signatur

Dator: Gigabyte GTX 275 | Intel Q9400 | 4 GB RAM | Lian Li Pc-7F | Corsair 650W | 500Gb Hdd
Ljud: Cerwin-Vega A123 | Cerwin-Vega XLS-12S

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dawidowski
Bullshit, När Wotlk kom ut, vet du vilket pvp arena team som va top? dks som hade top score och facerolla sig igenom, Strafers till de ultimata och klickers.

Men konstigt nog fanns det ingen klicker med bland top-lagen i senaste turneringen.

och tittar man på bilden borde han ha minst 10 keybinds men har bara 4.

Visa signatur

Sex kärnigt på modermodemet och ett gäng 680s i hårddisken

Permalänk
Medlem

en keyboard turner/clicker kommer alltid vara underlägsen en som kör med keybinds och använder sig av musen för att turna, du vänder dig snabbare och till skillnad från att vända sig med tangentbordet är det betydligy mycket enklare at hamna i exact den riktning man vill,. Som jag nämde tidigare är det inte alls svårt att döda en keyboard turner/clicker som har närmare 3ggr din hp på lägre lvls genom att bara hålla sig bakom dom vilket blir väldigt enkelt med din överlägsna rörelseförmåga. Jag minns i season 2 när jag och en polare körde ner vår rateing så lågt vi bara kunde och sedan gick in i arena och döda motståndet nakna och med skinning knives.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dawidowski
Bullshit, När Wotlk kom ut, vet du vilket pvp arena team som va top? dks som hade top score och facerolla sig igenom, Strafers till de ultimata och klickers.

Det finns väldigt många av alla dks som fick skit rateings, och jag är hyfsat övertygad om att större delen av dessa var just keyboard turners/clickers. Sen finns det väll dom som misslyckas totalt även med fotm classes. Och för att "faceroll" ska funka är det ju en förutsättning att du har keybinds. annars händer ju inte mycket mer än att gubben rör på sig.

Visa signatur

AMD Ryzen 9 5900X // Corsair iCue H150i RGB PRO XT // G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB (2x16GB) 3600Mhz CL16 // ASUS GeForce RTX 3080 12GB TUF GAMING OC // Asus Tuf Gaming x570 Plus // PSU: Corsair RM750W v2 // Chassi: Lian Li PC-O11 Dynamic // Keyboard: Corsair K70 RGB MK2 Low Profile // Mouse: Corsair Dark Core RGB with the MM1000 QI mousepad // Display 1: Dell S3422DWG // Display 2: Gigabyte G32QC QHD //

Permalänk

Blizzard failade imo med Arena i wotlk, jag körde med en polare, det gick ganska bra, men eftersom blizzard en skruv lös så förlorade vi 30 ArenaP men vann 3. Är det bara jag som tycker det är helt drogat? Hur i h****** ska man kunna få bättre rating då, därmed tror jag inte på vad du säger att dom sög, jag tror det var blizzards värdelösa pvp som drog ner deras rating.

Visa signatur

Dator: Gigabyte GTX 275 | Intel Q9400 | 4 GB RAM | Lian Li Pc-7F | Corsair 650W | 500Gb Hdd
Ljud: Cerwin-Vega A123 | Cerwin-Vega XLS-12S

Permalänk
Entusiast

i season 1 hamnade jag i top 10 3v3 med 2350 rating(Rampage BG). Som clicker. det är fullt möjligt att vara clicker och ändå komma bra långt upp.

dock så lirar jag exklusivt med keybindings nu och det är mycket skönare!

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk

Någon som skrev att han kan ta en öl med ena handen och spela med andra

Jag lirar rogue atm, jag har bindat alla cooldowns, runt w,d,s,a keysen, hålla in shift + D ( exempel ). Jag kan styra, dpsa, med ena handen och äta med andra utan problem. Kan till och med bara kolla backpacks, eller vad som hälst ingame.

Keybids är de ultimata, Snabbt, enkelt och din timing blir mycket bättre

Visa signatur

•̪̀● Corei7 •̪̀●

Permalänk
Medlem

HAhaa bästa failtråden i år

1. Twinks som GY-campar folk som bara vill ha lite skoj medans de levlar... fan va skillade ni är
2. klicker
3. Ärligt, bli lvl 80 och posta alla arena-achievments eller nåt så får du nog mer applåder.
4. sudda ut namnet men visa scorelistan

fail

Permalänk

Pinsamt att du postar detta, speciellt att du gör en EGEN tråd om det.

1. Ingen bryr sig
2. Du suger

/end

Permalänk
Medlem

Varför är den årets failtråd? Den handlar om WoW.

Visa signatur

Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fredrik4870

Lvlade min mage, fint namn eller hur

OT: Jag har också levlat min mage, med god spagetti

Visa signatur

Stalin var så gammal att de fick Len´in. ;)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av _Segas+
en öl i ena handen, musen i andra!

W0rd, himmelriket

Visa signatur

Workstation: ASRock Z87 Killer | 4770k@4.2GHz | AMD 7970 x2 CF@1050GHz | 16GB DDR3 @ 1600MHz/CL9 | Corsair HX850 |
Enthoo Primo | D5&Photon 170 | 420+360 Rad 60mm | EK CSQ CPU+GPU+GPU vattenblock
ESXi Server: ASUS P9X79 Deluxe | 3930k | 32GB DDR3 @ 2400MHz/CL10
Audio: M-Stage HPA-2 USB | NAD D3020 | Ultrasone Pro 900 | Hifiman HE-400 | Fostex TH-X00