Letar färdigprogrammerad lösning, typ pricerunner/prisjakt?

Permalänk
Medlem

Letar färdigprogrammerad lösning, typ pricerunner/prisjakt?

Ja, som rubriken lyder så letar jag efter nån form av prisjakt/pricerunner applikation att lägga på min hemsida där jag lägger in vara samt pris i en databas och att det sen går att presentera på samma sätt som exempelvis pricerunner gör.

Är det nån som vet om det finns en sån färdig app eller ett CMS med stöd för det?

Visa signatur

System: HP Pavillion

Permalänk
Medlem

Några saker som kan vara bra att tänka på i detta fallet:

1. Pricerunner och Prisjakt är system som byggts upp från grunden utan att baseras på något CMS eller annan kod så vitt jag vet.

2. Har du googlat runt lite ? (är alltid nummer ett innan en onödig post i forumet).

3. Vad skall du ha detta system till ? ( konkurrera med Prisjakt och Pricerunner ?)

4. Vad har du för roll i det hela ? webutvecklare ? webmaster ? projektledare ?

Visa signatur

Fractal Design Arc Svart | MSI Z68A-GD55 G3 REV B3 | Intel® Core i7 2600K, 3.4GHz, 8MB | Corsair 16GB (4x4096MB) CL9 1600Mhz VENGEANCE LP | MSI GeForce GTX 670 | Phanteks PH-TC14PE CPU Cooler (vit) | Corsair Power Supply 650W TX M, Modular, ATX, PS/2 | SSD (okänd tillverkare) + 2 äldre SATA2 diskar på 750 Gb, 350 gb. | OS: Microsoft Windows 10 home.

Permalänk
Medlem

Du kommer bara kunna ha max 20-40 produkter innan det blir omöjligt att manuellt uppdatera priserna för alla produkter och inte låta dom bli oaktuella

Visa signatur

Hur kan syltkakor överleva i det vilda utan ögon?