Permalänk
Medlem

sli/crossfire?

jag undrar om det funkar att köra nvidias grafikort i crossfire ?

Permalänk
Medlem

Ja, men det heter SLI hos Nvidia

Visa signatur

Den här texten är helt j*vla onödig, men den ska vara här helt enkelt.
The Sleeper: Intel Core i7 930+Noctua NH-C12P SE14, Gigabyte GA-X58A-UD3R, XFX HD6970, Corsair 6GB 1600MHz, be quiet! Dark Power Pro P8 750W, WD Black 640GB, Lian Li PC-A77F
MacBook Pro 4,1 17" iMac 12,2 27" Retina MacBook Pro 12,1 13"
CITERA VID SVAR PÅ MINA INLÄGG SÅ ATT JAG FÅR EN NOTIS!

Permalänk
Sötast

Nej, du kan inte köra nVidias kort i Sli på en Crossfire-bräda

Du kan dock köra dem i Sli på en Sli-bräda!

Permalänk
Medlem

s

tänkte bara höra efter . men hur bra funkar dubbla grafikort? om jag har ett gtx260 med 80fps i WoW vad kan det bli med två?

Permalänk
Medlem

För det första så är det alltid bra att skriva hela sin dators utrustning.
Och kort i SLI ger ska 30-40-50% extra kraft. Lite extra i Pshyx spel för då används båda korten och delar upp arbetet.

Ja du WOW på 80FPS med ett extra kan ( Är inte säker) men typ 140FPS elr nått beror på annat och så i datorn.

Permalänk
Medlem

okej nä för jag tänkte inte köra dubbla först så nu stödjer den bara crossifre..
köpte Gtxet på netonet, är det möjligt att skicka tillbaka öppnad ?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Groggy91
okej nä för jag tänkte inte köra dubbla först så nu stödjer den bara crossifre..
köpte Gtxet på netonet, är det möjligt att skicka tillbaka öppnad ?

När du använder den så går det inte att skicka tillbaka. Bara om det är tex 30dagars ångersrätt. Annars det ända som gäller på kortet är Garantin.
Så nej du kan inte skicka tillbaka den. Om du inte har 30dagars ångersrätt.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av FearKill
När du använder den så går det inte att skicka tillbaka. Bara om det är tex 30dagars ångersrätt. Annars det ända som gäller på kortet är Garantin.
Så nej du kan inte skicka tillbaka den. Om du inte har 30dagars ångersrätt.

hehe hade 14dagars öppet köp, tog chansen o köra 10mil för o lämna , de kollade inte ens att medföljande skiva o det som lå under fanns med

vilket fall nu ska jag ha crossfire, är det också 30-40% extra som sli?