Vart går Diablo 2, utan "Bestseller" få tag i

Permalänk
Medlem

Vart går Diablo 2, utan "Bestseller" få tag i

Har kollat runt på de flesta ställen nu, dock hittar jag endast Diablo 2 samt LoD med Bestseller fodralen.

Finns på Blizzardstore, men där kostar det över 500kr med frakt osv.

Någon som vet ett ställe i Sverige, helst som DvD. Så vet ni vart det går att få tag i skriv de

Visa signatur

7800X3D - 4090 FE

Permalänk

Diablo 2 på dvd som inte är bestseller? Finns det ens?

Permalänk
Medlem

Såg fel, ignorera detta.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

det kvittar väll om det är bestseller eller inte

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Det lär bli oerhört svårt att få tag på en orginalbox i affär, med tanke på att spelet är så gammalt.

Permalänk
Testpilot

Om man samlar på spel brukar den "riktiga" utgåvan anses som den bästa då bestseller och liknande gavs ut efteråt och finns i väldigt många exemplar.

Här är en som samlar på PS2-spel och han har tydligen bara dom riktiga versionerna: http://kotaku.com/5307967/you-dont-have-as-many-ps2-games-as-...

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]

Permalänk

Jag fattar inte varför de ska sätta dit en "bestseller"-ram, dom är ju så gaaaaaaalet fula...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hunden
Om man samlar på spel brukar den "riktiga" utgåvan anses som den bästa då bestseller och liknande gavs ut efteråt och finns i väldigt många exemplar.[/url]

Då får räkna med att kanske lägga ut en hel del för äldre spel också.

D2 + LOD är €30 + eventuell frakt på Blizzard Store.

Permalänk

Är inte spelet sisådär 9 år gammalt?
Har nån limited version med en DVD-film med alla cutscenes i "high-def".

Visa signatur

Belysningstekniker låter väl lagom flummigt?
signature your as this use backwards this read to enough dumb were you if

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av J0hAnN48
det kvittar väll om det är bestseller eller inte

Exakt, det är ju samma spel

Om du vill ha på DVD så får du göra det själv. Eftersom patch 1.12a tar bort CD skyddet så behöver du ingen CD i driven längre, det enda man kanske får göra är att kopiera en musik fil till mappen man intsallerar till. Hur du gör så att man slipper CD:n står på deras hemsida nånstans

Visa signatur

AMD Phenom II 955BE x4 @3.61GHz|SamSung 2 x 500GB 7200 RPM|Asus M4A79T Deluxe|4GB OCZ Black Edition 12800@1600MHz|Sapphire HD5870 1GB RAM|OS varierar, men mest Win XP x64

Permalänk
Medlem

Hehe gött.

Jag köpte Battle Box när ajg köpte spelet. Man fick D2 + Lod+typ 200 sidors guide+Stor battle box + T-Shirt

Var riktigt nöjd med den, spelade många timmar :=)

Tror det ligger i förodet nåsntans, ska nog ta up den ok lägga up en bild

Visa signatur

Här för att försöka hjälpa med det jag kan ^_^

Permalänk

Gor det nat om det ar begagnat? Jag sag Diablo 2 i papp box-version till salu for 15kr i kallaren pa Svalorna i Lund for nagra veckor sedan. Nan du kanner i Lund kanske kan kopa det at dig om det finns kvar?

Visa signatur

Asus Rampage II Extreme LGA1366, Xenon X5672@3,8GHz, Thermalright Ultra-120 Extreme med 2x Noctua NF-P12, Corsair Vengeance 1600MHz CL9 6x4GB, Palit Geforce GTX 1060 6GB, Asus Xonar Essence STX, Corsair AX1200W, Cooler Master Silencio 650, Qpad MK-80, Mionix Naos 5000, 28 tum GIGABYTE M28U 3840x2160.

Permalänk

Hej!

Jag hittade den här tråden nu när jag letade efter samma sak som OP och tänkte jag kunde lika gärna höra mig för här med.

Är det någon som har fler tips på vart jag kan hitta originalutgåvan av expansionen? Sökning på diverse välkända auktionssidor gav inga tillfredställande resultat. Jag äger redan bas-spelet i box som jag förhandsbeställde när det begav sig. Önskar nu att jag varit lika tidig med att inhandla tillägget.

Permalänk

gavs det ut i plastfodral eller kartong?

Permalänk
Medlem

Den kom ut i kartong har jag för mig.
Det var ju ett tag sedan så trenden med plastfodral hade ju inte slagit igenom.

Visa signatur

Det var enklare förr att skilja Asus moderkort åt:
Asus A7V -> Asus P5Q Pro -> Asus M4A88TD-V EVO/USB3