Problem med deamon tools :(

Permalänk

Problem med deamon tools :(

Heya.

I förgår kväll så laddade jag ner ARMA 2 spelet (för att testa ifall det var värt att köpa för multiplayern )...Men när jag hade mountat det med Deamon tools + Yasu, Så började jag installera.

Men efter runt 1 min, Så låser sig datorn (hänger) (alltså att muspekaren fastnar, Kan inte göra något annat än att hålla in power-knappen på datorn och starta om )

Tänkte väl att det kunde vara en korrupt version av spelet. Så nu ikväll så laddade jag ner Street fighter IV, Fuel, Race driver grid. Började med att mounta fuel...installera...50% igenom installationen så fryser sig datorn igen!

Samma sak med både Street fighter IV och race driver!

Vad är det som skapar detta problem med att datorn fryser sig vid installation av spel genom Deamon tools? Och finns det något annat "Mounting" program man kan testa?

Spel som man installerar med dvd och liknande fungerar klockrent..men inte deamontools :S (img / iso filer)

Min dator klarar helt klart av sådant här: Phenom II x4 955 Black edition, Asus 8800gt 1gb, 4gb ram. Windows xp 32 bit.

Jag har alla sådna där "Securom" och liknande på.

Tackar för alla svar

Visa signatur

Macbook Pro 15" (late-2015)

Permalänk

§7

det finns faktiskt demo på arma 2..

Visa signatur

Awaken Mustakrakish the Lake Troll
5950x, 3090 FE

Permalänk
Hedersmedlem

* Tråd låst *

Visa signatur

Kontaktas via PM eller IRC [color="green"]#Sweclockers.com [/color]@ quakenet.org Mina regler: §1 Jag har alltid rätt. §2 Jag KAN ha fel men då inträder §1 automatiskt.