Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
här och där
Registrerad
Apr 2007

Mechwarrior 5

Ser helt otroligt bra ut än sålänge

Officiell hemsida:
?

Debut Trailer:

http://www.gametrailers.com/video/debut-trailer-mechwarrior/5...

Bara att invänta, finns ännu inget releasedatum.

Corsair 450 W, Gigabyte GA-P35-DS3, Intel E2160 @ 3 GHz, HD3870, 250GB S-ATA, Corsair DDR2 2046Mb Twin2X 6400
"Redan de gamla grekerna trodde sig leva i nutiden."

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Over the rainbow
Registrerad
Apr 2008

Nu har du nog fått något om bakfoten, Mechwarrior: Living Legends är en Fanmade TC för Crysis. Trailern däremot är för det Officiella Mechwarrior 5 som pirahna games verkar jobba på. Har inga stora förhoppningar 5an trots att jag är ett fan av genren, mycket pga xbox-släpp och valet av devteam.

Datorskrälle: Asus Sabertooth X58, Intel Xeon X5650 Hexacore HT @ 4.4Ghz, 24 GB Hyper X DDR3, 2x EVGA GTX 1070 FTW, 2x Samsung 850 Pro SSD + Samsung 860 EVO, 3x HGST 7200RPM 3TB, Corsair HX520.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Norrbotten
Registrerad
Dec 2008

ser riktigt bra ut. undrar om det verkligen e in-game footage eller mer en tech-demo?

Trädvy Permalänk
Avstängd
Plats
Kolsva
Registrerad
Sep 2003

Trailern ser bra ut, hoppas det är ingame i cockpit.. Som 3:an fast bättre grafik, 4:an var en fet skit flopp.

Men 5:an floppar väl också, borde vara samma som gjorde 3:an.

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Norrköping
Registrerad
Nov 2007
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gacmyver
ser riktigt bra ut. undrar om det verkligen e in-game footage eller mer en tech-demo?

in-game står det i högra hörnet

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Aug 2002

Minns fortvarande när man spelade mercenaries, grafiken har kommit långt sen dess

Men som sagt 3an var bäst.

» Richard Simmons will make you his bitch...

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jul 2005
Citat:

Ursprungligen inskrivet av roxkz
Nu har du nog fått något om bakfoten, Mechwarrior: Living Legends är en Fanmade TC för Crysis. Trailern däremot är för det Officiella Mechwarrior 5 som pirahna games verkar jobba på. Har inga stora förhoppningar 5an trots att jag är ett fan av genren, mycket pga xbox-släpp och valet av devteam.

Yepp... sidan som han länkade till är inte samma som trailern kommer ifrån.. han borde ändra.

Men annars så kommer jag självklart att köpa spelet.. Har spelat alla tidigare meshwarrior spelen

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
här och där
Registrerad
Apr 2007
Citat:

Ursprungligen inskrivet av roxkz

Det var ju lite intressant faktiskt, vet du om de har någon hemsida för spelet ännu då?

Corsair 450 W, Gigabyte GA-P35-DS3, Intel E2160 @ 3 GHz, HD3870, 250GB S-ATA, Corsair DDR2 2046Mb Twin2X 6400

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Södertälje
Registrerad
Mar 2005

Nä finns ingen hemsida ännu , spelet heter som sagt bara Mechwarrior.
Living legends är en modd, ändra topic kanske?

Som föregående talare säger jag avgudade 2an 3an.
4 va väl okej men tappade charmen lite där.
Nu när en uppföljare släpps i konsol tiden och ska vara till xbox360 så känns det som detta kommer bli ett nytt "Mech Assult" som var en riktig förollämpning till Battletech.

Så visst är det kul att Battletech inte dog tillsammans med FASA studios , men jag har inte direkt stora förhoppningar.

anderssonm.se
samstudios.se

- Låt pajkastningen börja!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Over the rainbow
Registrerad
Apr 2008
Citat:

Ursprungligen inskrivet av matte54

Nu när en uppföljare släpps i konsol tiden och ska vara till xbox360 så känns det som detta kommer bli ett nytt "Mech Assult" som var en riktig förollämpning till Battletech.

Själv föredrog jag 2an och 4an mercenaries, men det är ju smaken är som baken. Känner precis som dig gällande 5an och Mech Assault, isch.

Och nej ingen sida ännu. :<

Datorskrälle: Asus Sabertooth X58, Intel Xeon X5650 Hexacore HT @ 4.4Ghz, 24 GB Hyper X DDR3, 2x EVGA GTX 1070 FTW, 2x Samsung 850 Pro SSD + Samsung 860 EVO, 3x HGST 7200RPM 3TB, Corsair HX520.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
här och där
Registrerad
Apr 2007
Citat:

Ursprungligen inskrivet av matte54

Så visst är det kul att Battletech inte dog tillsammans med FASA studios , men jag har inte direkt stora förhoppningar.

Ok, 3an favoriten hos mig. Hittar inget sätt att ändra rubriken :/

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Södertälje
Registrerad
Mar 2005
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dahren
Ok, 3an favoriten hos mig. Hittar inget sätt att ändra rubriken :/

Ah nä du kan inte göra det själv du måste be om hjälp från moderator.

anderssonm.se
samstudios.se

- Låt pajkastningen börja!

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Mar 2006

Att det spelet skulle bli dåligt bara för att det kommer till konsol tror jag inte stämmer alls, mechwarrior 2 fanns till ps1 och räknas trots det till ett av dom bästa i serien av många. Efter att ha läst intervjun tror och hoppas jag detta blir ett bra spel.