Permalänk
Medlem

Mechwarrior 5

Ser helt otroligt bra ut än sålänge

Officiell hemsida:
?

Debut Trailer:

http://www.gametrailers.com/video/debut-trailer-mechwarrior/5...

Bara att invänta, finns ännu inget releasedatum.

Visa signatur

Corsair 450 W, Gigabyte GA-P35-DS3, Intel E2160 @ 3 GHz, HD3870, 250GB S-ATA, Corsair DDR2 2046Mb Twin2X 6400
"Redan de gamla grekerna trodde sig leva i nutiden."

Permalänk
Medlem

Nu har du nog fått något om bakfoten, Mechwarrior: Living Legends är en Fanmade TC för Crysis. Trailern däremot är för det Officiella Mechwarrior 5 som pirahna games verkar jobba på. Har inga stora förhoppningar 5an trots att jag är ett fan av genren, mycket pga xbox-släpp och valet av devteam.

Visa signatur

The cookie goes *crumble*.

Permalänk
Medlem

ser riktigt bra ut. undrar om det verkligen e in-game footage eller mer en tech-demo?

Permalänk
Avstängd

Trailern ser bra ut, hoppas det är ingame i cockpit.. Som 3:an fast bättre grafik, 4:an var en fet skit flopp.

Men 5:an floppar väl också, borde vara samma som gjorde 3:an.

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gacmyver
ser riktigt bra ut. undrar om det verkligen e in-game footage eller mer en tech-demo?

in-game står det i högra hörnet

Permalänk

Minns fortvarande när man spelade mercenaries, grafiken har kommit långt sen dess

Men som sagt 3an var bäst.

Visa signatur

» Well, tough titties...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av roxkz
Nu har du nog fått något om bakfoten, Mechwarrior: Living Legends är en Fanmade TC för Crysis. Trailern däremot är för det Officiella Mechwarrior 5 som pirahna games verkar jobba på. Har inga stora förhoppningar 5an trots att jag är ett fan av genren, mycket pga xbox-släpp och valet av devteam.

Yepp... sidan som han länkade till är inte samma som trailern kommer ifrån.. han borde ändra.

Men annars så kommer jag självklart att köpa spelet.. Har spelat alla tidigare meshwarrior spelen

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av roxkz
Nu har du nog fått något om bakfoten, Mechwarrior: Living Legends är en Fanmade TC för Crysis. Trailern däremot är för det Officiella Mechwarrior 5 som pirahna games verkar jobba på. Har inga stora förhoppningar 5an trots att jag är ett fan av genren, mycket pga xbox-släpp och valet av devteam.

Det var ju lite intressant faktiskt, vet du om de har någon hemsida för spelet ännu då?

Visa signatur

Corsair 450 W, Gigabyte GA-P35-DS3, Intel E2160 @ 3 GHz, HD3870, 250GB S-ATA, Corsair DDR2 2046Mb Twin2X 6400
"Redan de gamla grekerna trodde sig leva i nutiden."

Permalänk
Medlem

Nä finns ingen hemsida ännu , spelet heter som sagt bara Mechwarrior.
Living legends är en modd, ändra topic kanske?

Som föregående talare säger jag avgudade 2an 3an.
4 va väl okej men tappade charmen lite där.
Nu när en uppföljare släpps i konsol tiden och ska vara till xbox360 så känns det som detta kommer bli ett nytt "Mech Assult" som var en riktig förollämpning till Battletech.

Så visst är det kul att Battletech inte dog tillsammans med FASA studios , men jag har inte direkt stora förhoppningar.

Visa signatur

anderssonm.se
samstudios.se

- Låt pajkastningen börja!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av matte54
Nä finns ingen hemsida ännu , spelet heter som sagt bara Mechwarrior.
Living legends är en modd, ändra topic kanske?

Som föregående talare säger jag avgudade 2an 3an.
4 va väl okej men tappade charmen lite där.
Nu när en uppföljare släpps i konsol tiden och ska vara till xbox360 så känns det som detta kommer bli ett nytt "Mech Assult" som var en riktig förollämpning till Battletech.

Själv föredrog jag 2an och 4an mercenaries, men det är ju smaken är som baken. Känner precis som dig gällande 5an och Mech Assault, isch.

Och nej ingen sida ännu. :<

Visa signatur

The cookie goes *crumble*.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av matte54
Nä finns ingen hemsida ännu , spelet heter som sagt bara Mechwarrior.
Living legends är en modd, ändra topic kanske?

Som föregående talare säger jag avgudade 2an 3an.
4 va väl okej men tappade charmen lite där.
Nu när en uppföljare släpps i konsol tiden och ska vara till xbox360 så känns det som detta kommer bli ett nytt "Mech Assult" som var en riktig förollämpning till Battletech.

Så visst är det kul att Battletech inte dog tillsammans med FASA studios , men jag har inte direkt stora förhoppningar.

Ok, 3an favoriten hos mig. Hittar inget sätt att ändra rubriken :/

Visa signatur

Corsair 450 W, Gigabyte GA-P35-DS3, Intel E2160 @ 3 GHz, HD3870, 250GB S-ATA, Corsair DDR2 2046Mb Twin2X 6400
"Redan de gamla grekerna trodde sig leva i nutiden."

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dahren
Ok, 3an favoriten hos mig. Hittar inget sätt att ändra rubriken :/

Ah nä du kan inte göra det själv du måste be om hjälp från moderator.

Visa signatur

anderssonm.se
samstudios.se

- Låt pajkastningen börja!

Permalänk
Medlem

Att det spelet skulle bli dåligt bara för att det kommer till konsol tror jag inte stämmer alls, mechwarrior 2 fanns till ps1 och räknas trots det till ett av dom bästa i serien av många. Efter att ha läst intervjun tror och hoppas jag detta blir ett bra spel.