Spire släpper kraftfulla nätaggregat i Blackmoon XP

Permalänk
Melding Plague

Spire släpper kraftfulla nätaggregat i Blackmoon XP

Kinesiska Spire utökar utbudet med två nya nätdelar för överklockare och entusiaster.

Läs nyheten

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Spire har haft rätt bra nätagg förr så hoppas de fortsätter i samma anda, 90% effektivitet borde dock bli standard snart.

Visa signatur

Core i5 2500K@4Ghz, 8 Gb Kingston Hyper X 1600 DDR3, MSI Z68-GD55, OCZ Vertex 4, Asus GTX670 DC2, Corsair VX 450.
Kyld av Hyper 212 Plus Evo: Corsair SP120 Quiet PWM, 3 Nexus Real Silent 120 mm @ 7V.

Permalänk

litar inte riktigt på spire

Visa signatur

PC: i7 980X @ 4ghz | EVGA X58 Classified | 12 GB Corsair Dominator GT 2Ghz CL8 | GTX580 3-WAY SLI | 2,5tb Hdd | Corsair Obsidian 800D| Corsair AX 1200| Dell U3011 30" + 2st Dell 2007| Vantage P55000p+| VattenKylning | The Classified-X V2.5! |
Lek: 2600K ES (X54) och några olika 1155 brädor
Foto:Nikon D3s, 85/1.4, 50/1.4, 35/1.4, 24-70/2.8, SB-900

Permalänk
Inaktiv

Personligen köper jag aldrig något från Spire och "Blackmoon", vilket för övrigt är två ord, kommer inte att ändra på det.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av raekan
Personligen köper jag aldrig något från Spire och "Blackmoon", vilket för övrigt är två ord, kommer inte att ändra på det.

Varför?
Jag vet ingenting så vore ju bra att veta anledningen också.

Permalänk

Aldrig hörttals om dessa..

Sen så tycker jag de ska byta den vita strapsen till en svart

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Spire hade ju en billig, tyst och hyfsat bra kylare till socket A som var väldigt populär!

Visa signatur

| AMD Phenom II x6 1100T @ 4 GHz || Thermalright ultra 120 eXtreme || Asus Crosshair IV Formula 890FX |
| 8GB Corsair Vengeance LP @ 7-8-8-19 1500 MHz || Asus GTX 560 ti directCUII @ 1000/2300 MHz |
| Adata XPG SX900 512 GB SSD || Corsair HX Series 520W || Antec p182 |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av raekan
Personligen köper jag aldrig något från Spire och "Blackmoon", vilket för övrigt är två ord, kommer inte att ändra på det.

Utan motivering känns din yttrade åsikt näst inpå värdelös. Vad har du för erfarenhet du vägrar dela med dig - eller tittar du bara på namnet?

Permalänk
Medlem

Mycket beror ju naturligtvis på priset. Men 2 års garanti är ju inte mycket att komma med nu när de flesta har 5 år.

Visa signatur

If you follow the herd you are going to have to step through a lot of manure. Have the courage to trust in yourself and follow your own path.