Fear 2-Project Origin grynig bild?

Permalänk
Medlem

Fear 2-Project Origin grynig bild?

Installerade fear 2 på min burk och jag tycker bilden ser grynig ut. Har nyaste ati drivisarna för mitt readon 4800 kort, Kan damm på grafikkortet påverka bilden i spel?

Permalänk
Medlem

Det kanske är för att det är ett skitspel med nästan sämre grafik än de första FEAR...

damm på grafikkortet påverkar inte bilden du har i spel....

Permalänk
Medlem

Sök google på filmer om FEAR 2 så kanske du kan jämföra, youtube har ju en del HD filmer så...

Och nej damm påverkar inte grafikkort så länge du inte har så mycket att fläkten skulle sluta snurra..

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pierretox
Det kanske är för att det är ett skitspel med nästan sämre grafik än de första FEAR...

damm på grafikkortet påverkar inte bilden du har i spel....

Så subjektivt... och helt fel angående grafik, inte Crysis-snyggt, men 2009-grafik (ofta grafik spelar någon roll i spel för den delen).

Det stämmer att det är filmgrain som gör det, jag tycker att det är najs, fast alla tycker olika.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pierretox

rättså lätt hänt att grafiken uppfattas som sämre än andra spel med utomhusmiljöer med solnedgångar o grejer när man springer runt o pangar i gråtrista sjukhuskorridorer. Inomhus tycker ja inte varken Crysis ellr Far Cry 2 e sådär supersnyggt hellr, precis som i verkligheten bjuds man på vackrast miljöer, just utomhus.

Själv gillar ja filmgrain effekten, finns i Left 4 Dead me

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av r:Grid
rättså lätt hänt att grafiken uppfattas som sämre än andra spel med utomhusmiljöer med solnedgångar o grejer när man springer runt o pangar i gråtrista sjukhuskorridorer. Inomhus tycker ja inte varken Crysis ellr Far Cry 2 e sådär supersnyggt hellr, precis som i verkligheten bjuds man på vackrast miljöer, just utomhus.

Själv gillar ja filmgrain effekten, finns i Left 4 Dead me

[
Ok sja klargöra lite vad jag menade, Grafiken i FEAR 2 är inte jätytesnygg.
Men som någon så klokt påpekade grafiken är inte allt i ett spel.
Crysis är tex skitsnyggt som spel men jag hatar det för det och orkade inte spela klart för jag tyckte det var skittråkigt.

Jag hade förväntningar på FEAR2 då jag gillade första FEAR väldans mycket.

Men jag blev grymt besviken. Spelet suger visst IMO.
Men det är linjärt tråkigt och ingen stämmning liknandes ettan finns där....
Ett skitspel IMO...

Permalänk
Medlem

jag gillade Fear 2, men håller med, Crysis va verkligen kasst, oavsett grafik:P