Sur, Ledsen, Galen?! Skriv av er här!

Permalänk
Medlem
Skrivet av MyRus:

Förstår inte heller hur man kan sitta och skratta åt sådant. Jag har inga direkta problem med att se en människa bli av med huvudet, visst inget mysigt direkt kanske Men det är så sjukt mycket värre att se ett oskyldigt försvarslöst djur bli misshandlat. Skulle jag se någon slå på t.ex. en katt, sparka o.s.v så jävlar skulle den personen få känna att h*n levde. Är långt ifrån en bråkig person, kan knappt slåss men faan vad jag lackar på sådant!

Exakt.. fega kräk är vad dom är..

Ska bli statsminister och införa en lag om sterilisering på dessa människor.. ^^

Visa signatur

Citera för svar
Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk

Trött som sjutton, fest i lägenheten bredvid min så kunde inte somna ordentligt igår. Idag uppe omänskligt tidigt på en lördag. Men vad gör man inte för att få flyga.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MyRus:

Förstår inte heller hur man kan sitta och skratta åt sådant. Jag har inga direkta problem med att se en människa bli av med huvudet, visst inget mysigt direkt kanske Men det är så sjukt mycket värre att se ett oskyldigt försvarslöst djur bli misshandlat. Skulle jag se någon slå på t.ex. en katt, sparka o.s.v så jävlar skulle den personen få känna att h*n levde. Är långt ifrån en bråkig person, kan knappt slåss men faan vad jag lackar på sådant!

Skrivet av MasteraCe:

Exakt.. fega kräk är vad dom är..

Ska bli statsminister och införa en lag om sterilisering på dessa människor.. ^^

Precis,liksom vad har djuren gjort för fel att dom förtjänar skiten?
Men som du sa, det är jobbigare att se ett djur plågas än en människa.

Hamstern blev faktiskt 2år å 2 mån, sällan dom lever mer än 2 år så allt kom så jäkla fort i slutet.
Och dom har också en värdighet att bry sig om.
R.I.P Dooleys.
Nu får han jaga nötter med våran andra hamster Lurven och käka bananer med frugans gamla hund.

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem

Grinig trött och stela leder. Sov inget ons-tors då jag tänkt rätta till min dygnsrytm men kunde inte sova trots att jag var vaken i över 32 timmar, låg vaken i sängen och försökte sova i 6-7h så jag kom tillbaka till ruta ett och vaknade sent på eftermiddagen. Ska försöka igen idag. Kan fan inte vara nyttigt egentligen...

Edit: Menade såklart ons-tors och inte tors-fre...

Permalänk
Medlem

Håller på att få ett nervsammanbrott. Drivrutinerna till graffekortet började dampa så jag tankade ner äldre och installerade. 5 min senare fick jag bsod och efter det så det varit helt cp i film och spel. massa punkter som inte ska vara där. snart går datorhelvetet i golvet!! Nån som vill hjälpa?

Edit*** löste skiten.

Visa signatur

Speldator: Fractal Design R4 / ASRock Z77 PRO3 / I5 3570K @4.0 Ghz / Corsair Vengeance LP 8GB / Cooler Master Hyper 212 EVO / Gigabyte HD7950 Windforce @Stock / Fractal Design Integra 650W / 500GB WD Caviar Black / 1TB WD Caviar Blue

Permalänk
Medlem

Har tappat rösten. Så jävla frustrerande.
Allt började såklart igår då jag även skulle åka till Värnamo för att lära mig programmera en Autronica AutroSafe 4. Det var skitdrygt att sitta där och diskutera med pipande röst.

Permalänk
Medlem

Oj oj så förbannad jag är, någon jävel har installerat en keylogger (eller liknande) på min dator, och har ändrat lösenord på en av mina mailadresser.. Och tror ni skiten hittas i något anti virus program? Nej. Anti spyware? Nej. HITTAS INTE, är så grymt förbannad nu... Nä, nu går jag och tar något så lugnande som en öl.

Visa signatur

LULE HOCKEY
PC: Gigabyte G1.Sniper 2, Intel i7 2600K@4.5, Noctua NH-D14, ASUS GTX580 DirectCUII@925/1850/2100, OCZ Agility SSD + 1Tb HDD, G.Skill Sniper 8Gb 1866Mhz. Allt sitter i ett HAF X Chassi. Sennheiser PC360, Qpad 5k samt 6Gv2
Piguah @battlelog (CliQue.bf3 8v8, 5v5: Mix)

Permalänk

M4nif3st0 spillde ut ett glas cola på mitt tangentbord och mitt soffbord och en massa saker

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk

Shit vad jag blir imponerad när jag läser i denna tråden!
Vem som helst kommer med vilket problem som helst och alla blir lika väl bemötta, av människor man oftast inte ens känner. Inte ofta man ser det på internet idag.

Stor tumme upp till er!!

Får passa på att säga att jag är skitglad just nu, bortsett från migrän och förkylning och elände, men jag har fått veta att jag inte fick tillstånd att jobba i Norge genom min firma då jag hade för lite arbetserfarenhet tydligen.
Har verkligen bävat inför dom kommande veckorna, men nu blir det jobb på hemmaplan istället:D.

Permalänk
Hedersmedlem

Har väldigt svårt att sova, tror jag drack lite för mycket kaffe förut Ska till skolan "imorgon" kl 9

Permalänk
Medlem

Jag har varit medlem på Swec i 10 år, vet inte hur jag känner för det mer än att det är JÄVLIGT länge. Jag var 13 då, en viss overklighetskänsla infinner sig.

Visa signatur

11600K@5.1 GHz + 32GB Corsair Vengeance RGB PRO 3200@3400 MHz + MSI RTX 2080 Super Gaming X Trio +
WDC Blue SN550 1TB + Black OEM SN730 500GB + Kingston A1000 480GB + A2000 500GB + NV2 1TB + 2TB R10 + RGB most of THE THINGS! + Corsair 4000D Airflow + 2*ZyXEL NSA326 2*3TB @ R1 + Netgear RN2100 4*3TB @ R10 + RN204 4*4TB @ R5 + Synology DS216j 2*4TB @ SHR R1 + DS418 4*8TB @ SHR R6
| tmp: R5 3600@4.2 GHz + 32GB 2666@3066MHz + 2070 8GB + 1 TB NV2 & 512GB SN730

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bebben:

Usch och fy, hoppas hon repar sig!

Fy fasen va sketet! Har ni elektroniskt lås eller så till tvättstugan så det går att spåra till en viss person?

Är studentlägenheter så typ 300 pers har nyckel till tvättstugan och kan gå in närsomhelst så det är nog kört

Skrivet av jonazz:

Blev av med kläder för över 10 000kr för någon månad sedan då morsan hjälpte mig med tvätt för att jag blivit skadad i en påkörningsolycka. Innan hon tagit in påsen(storlek IKEA) tänkte väl ta in den på kvällen eller nåt. Så blev den stulen i bilen. Fick 3000kr av försäkringsbolaget... Nu har jag nästan inte några kläder kvar. Det var alla mina skjortor med i den påsen bland annat. 3000kr kommer man inte direkt långt med^^

Alltså, man fattar inte vad folk håller på med egentligen, sno nån annans kläder. Jag skulle inte vilja springa runt i andras kalsonger. För mig var värdet kanske 5000 så jag lär väl knappt få ut något alls då. Tur att jag tog bort skjortor och alla byxor utom ett par.

Permalänk
Medlem

Håller på och försöker sälja ett akvarium p.g.a flytt. Så prata man med en igår som lät så intresserad osv och skulle ringa lite senare för hon var hos frisören. Hörde man något sen..? Nej givetvis inte Ska det vara så jävla svårt? Om hon sedan ångrat sig är det väl förfa... bara skicka ett sms eller ringa och säga det!

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, DeepCool PX1000G, Fractal Design North, Logitech G502 Lightspeed, Galaxy S23, Xbox Series X, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Moza R5, Meta Quest 3, Samsung Q995c.

Permalänk
Medlem

Bilen krånglar igen. Den bara dog sen starta den i någon sekund och den gick inte heller dra igång, dan efter gick den dra igång. Vad kan detta vara? Skit i förgasarn ?

Skrivet av MyRus:

Håller på och försöker sälja ett akvarium p.g.a flytt. Så prata man med en igår som lät så intresserad osv och skulle ringa lite senare för hon var hos frisören. Hörde man något sen..? Nej givetvis inte Ska det vara så jävla svårt? Om hon sedan ångrat sig är det väl förfa... bara skicka ett sms eller ringa och säga det!

Det beteendet upplever jag typ varje gång man har någon annons blocket tradera och till och med på sweclockers, det är nog någon sjukdom som härjar hos folk Lycka till med försäljninen ändå

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Medlem

Är så jävla irriterad just nu, förstår mig inte på folket i MW2. Varje jävla gång det kommer upp en Chopper Gunner eller AC130 så ska alltid nån lillskit följa efter mig, som försöker ta ner AC:n eller Chopper:n, vilket resulterar i att jag blir nedskjuten trots att jag har cold blooded. Jävla p12:or.

Visa signatur

Speldator: Fractal Design R4 / ASRock Z77 PRO3 / I5 3570K @4.0 Ghz / Corsair Vengeance LP 8GB / Cooler Master Hyper 212 EVO / Gigabyte HD7950 Windforce @Stock / Fractal Design Integra 650W / 500GB WD Caviar Black / 1TB WD Caviar Blue

Permalänk
Medlem

Varför ringer telefonen skitmycket när man är sjuk?
Varför måste det ringa på dörren 08:00 och säljas jultidningar en lördag när man är sjuk?
Varför tar alltid maten i kylskåpet slut så man måste handla precis den dagen då man mår sämst?
Varför börjar det ösregna precis när man tänkte gå iväg till livsmedelsbutiken?
Varför visas det bara skit på TV när man är sjuk?
Varför måste föräldrarna ringa och höra hur det är varje dag tills man är frisk?
Varför går allt åt helvete just denna måndag om jag ej dyker upp på jobbet?

Varför är jag irriterad?

Permalänk
Medlem

Är så sur. Sitter och installerar linux på datorn, och väljer att det skall installeras bredvid. Nu går det inte att boota windows över huvudtaget, får någon dum prompt att det inte är en boot device i min boot lista. . . suuuuck.

Visa signatur

I7 7700k, Asus ROG STRIX Z270i, Geforce GTX 1070 mini ITX, Lian-Li PC-Q04

Permalänk

Suck Inte nog med att man fick ställa sig och diska en timme idag efter helgens matlagning på grymt låg nivå.
Sitter dessutom och sneglar på någon ny bil med kan fan inte bestämma mig. letar något nytt i min prisklass men hittar inget. ser bara problem med allting i princip. Man har ju haft några så man vet ju vad som man gillar och vad man tittar efter men kanske prova på något nytt?

Bakhjulsdrivet eller 4 hjulsdrivet är ju ett krav typ

Fick dessutom burken att blåskärma idag.. hmm. hårddisken eller minnesfel troligen. ajaj få bli reinstall senare framöver och kanske en ny burk mot sommaren.

Bilen man har nu låter lite i drivknutarna och handbromsen har slutat att fungera IGEN!! Suck. Dessutom funkar inte rövvärmen på min sida. Tror det sitter fel fälgar på med FEL ET vilket gör att de nästan tar i skärmkanter och det tar ibland i innerskärmen. Detta med en icke sänkt bil.

Gud vad jag saknar mina gamla bilar..

EDIT: jag vet att jag är gammal modig och gillar sånt som bara håller och är lättmekat. Saknar min 740 lite och min 940 något grymt mycket.
Blir kanske att köpa en ny 940 eller en 960/s90 kanske. fast man är ju lite kräsen av sig dessutom.. haha

Suger efter bakhjulsdrivet är grymt stort. men när det inte finns någon snö så är de lite skit samma nästan. nää

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Störande att ha så ont i alla tänder i överkäken så man inte kan äta något typ... Haft såhär sen i fredags

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ala_95:

Störande att ha så ont i alla tänder i överkäken så man inte kan äta något typ... Haft såhär sen i fredags

Det är inte så att du har dragit på dig någon form utav tandköttsinflammation ?

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk
Medlem
Skrivet av Liv&helvete:

Det är inte så att du har dragit på dig någon form utav tandköttsinflammation ?

Nepp, men har gummisnoddar mellan tänderna för att förbereda inför tandställning. Trodde det inte skulle blir så farligt men satan, går inte att äta något som behöver tuggas direkt mycket. Kött är bara att glömma

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Skrivet av -=FULLMOON=-:

Suck Inte nog med att man fick ställa sig och diska en timme idag efter helgens matlagning på grymt låg nivå.
Sitter dessutom och sneglar på någon ny bil med kan fan inte bestämma mig. letar något nytt i min prisklass men hittar inget. ser bara problem med allting i princip. Man har ju haft några så man vet ju vad som man gillar och vad man tittar efter men kanske prova på något nytt?

Bakhjulsdrivet eller 4 hjulsdrivet är ju ett krav typ

Fick dessutom burken att blåskärma idag.. hmm. hårddisken eller minnesfel troligen. ajaj få bli reinstall senare framöver och kanske en ny burk mot sommaren.

Bilen man har nu låter lite i drivknutarna och handbromsen har slutat att fungera IGEN!! Suck. Dessutom funkar inte rövvärmen på min sida. Tror det sitter fel fälgar på med FEL ET vilket gör att de nästan tar i skärmkanter och det tar ibland i innerskärmen. Detta med en icke sänkt bil.

Gud vad jag saknar mina gamla bilar..

EDIT: jag vet att jag är gammal modig och gillar sånt som bara håller och är lättmekat. Saknar min 740 lite och min 940 något grymt mycket.
Blir kanske att köpa en ny 940 eller en 960/s90 kanske. fast man är ju lite kräsen av sig dessutom.. haha

Suger efter bakhjulsdrivet är grymt stort. men när det inte finns någon snö så är de lite skit samma nästan. nää

Jaså, så du sålde den? Jag skrev i din logg för ett tag sedan om din tråd du hade gjort, var trevlig kvällsläsning och kunde skaffa mig lite egna ideér.. men hittade den sen inte längre

Skrivet av Ala_95:

Nepp, men har gummisnoddar mellan tänderna för att förbereda inför tandställning. Trodde det inte skulle blir så farligt men satan, går inte att äta något som behöver tuggas direkt mycket. Kött är bara att glömma

Hehe vad var det jag sa? Tugga gurka var en redig pina! Börjar kännas bra igen dagen man sätter in rälsen, men då spänner läkaren åt så man ska tro att tänderna flyger all världens väg..

Visa signatur

2500K + Noctua NH-U12P | ASRock P67 Extreme6 | Corsair XMS 2*2GB | Radeon 3870 512mb | Samsung 160GB + 1TB | Fractal R3 | Corsair AX750 | Samsung T220

Jag kan ha helt åt skogen fel, du är varnad!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lopphunden:

Hehe vad var det jag sa? Tugga gurka var en redig pina! Börjar kännas bra igen dagen man sätter in rälsen, men då spänner läkaren åt så man ska tro att tänderna flyger all världens väg..

Jag kan tänka mig det... Kommer det bli bättre om någon dag eller kommer jag ha såhär ont tills dom tar ur snoddarna?

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Skrivet av Ala_95:

Jag kan tänka mig det... Kommer det bli bättre om någon dag eller kommer jag ha såhär ont tills dom tar ur snoddarna?

Jo det kommer helt klart bli bättre om någon dag, men troligtvis kommer det kännas behagligare att äta om några dagar.
Minns hur det bara "skrek" om tänderna runt denna snodd så försökte skära maten till mindre delar samt tugga med mindre ömma tänder.
Gick helt okej att äta som sagt innan man tog bort dem efter ~1 vecka om jag minns rätt.

Idag ler men bara tillbaks och är glad för besväret man tog!

Visa signatur

2500K + Noctua NH-U12P | ASRock P67 Extreme6 | Corsair XMS 2*2GB | Radeon 3870 512mb | Samsung 160GB + 1TB | Fractal R3 | Corsair AX750 | Samsung T220

Jag kan ha helt åt skogen fel, du är varnad!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lopphunden:

Jo det kommer helt klart bli bättre om någon dag, men troligtvis kommer det kännas behagligare att äta om några dagar.
Minns hur det bara "skrek" om tänderna runt denna snodd så försökte skära maten till mindre delar samt tugga med mindre ömma tänder.
Gick helt okej att äta som sagt innan man tog bort dem efter ~1 vecka om jag minns rätt.

Idag ler men bara tillbaks och är glad för besväret man tog!

Får hoppas på det... Ska till tandläkaren igen på torsdag och sätta in den där metallringen eller vad det är. Åt två stycken bigmac idag och det gick väl ganska bra om jag delade upp det i små bitar. Men skulle ha skippat müslin till yoghurten i morse

Tandläkaren sade ca två år med tandställning för mig, men det är det nog värt

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk

Haha, en vän till mig har en facebookvän som heter Dix i efternamn. Hur kul är inte det!?

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB
Laptop: Xiaomi Mi Notebook Air 13.3″

Permalänk
Medlem

Andra tanden utdragen. Tandläkaren fick dela på åbäket för att få ut den. Det är inte bästa sättet att börja en ny arbetsvecka....

Permalänk
Medlem
Skrivet av anton_mjor:

Haha, en vän till mig har en facebookvän som heter Dix i efternamn. Hur kul är inte det!?

Jag läste i tidningen igår om ett band vid namn Dirty Dixx... Hur kommer man ens på tanken?

Skrivet av m0rk:

Andra tanden utdragen. Tandläkaren fick dela på åbäket för att få ut den. Det är inte bästa sättet att börja en ny arbetsvecka....

Usch fyfan, jag lider med dig

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ala_95:

Får hoppas på det... Ska till tandläkaren igen på torsdag och sätta in den där metallringen eller vad det är. Åt två stycken bigmac idag och det gick väl ganska bra om jag delade upp det i små bitar. Men skulle ha skippat müslin till yoghurten i morse

Tandläkaren sade ca två år med tandställning för mig, men det är det nog värt

Haru satt in brickorna?

Visa signatur

Speldator: Fractal Design R4 / ASRock Z77 PRO3 / I5 3570K @4.0 Ghz / Corsair Vengeance LP 8GB / Cooler Master Hyper 212 EVO / Gigabyte HD7950 Windforce @Stock / Fractal Design Integra 650W / 500GB WD Caviar Black / 1TB WD Caviar Blue

Permalänk
Medlem
Skrivet av anton.hj:

Haru satt in brickorna?

Bara gummisnoddarna än så länge. Men det känns bättre idag än igår, dock inte bra nog för att äta müsli på morgonen

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare