CHROME Gameengine

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Cessy, France
Registrerad
Jul 2001

http://www.soundcloud.com/magnuseriksson
| Intel 2600K@4.2Ghz (Corsair Hydro H50) | 16GB Corsair Vengeance PC3-12800 | ASROCK Z77 Extreme 6 | Sapphire HD7950 3GB Xfire | ESI Juli@ | Logitech MX510 | Samsung 840EVO [250GB] |OCZ Vertex 3 [120GB] | 5TB storage | X-STAR DP2710 | DELL FPW2405 | Corsair Obsidian 750D |

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Lund
Registrerad
Jan 2005

Oh shit! Skulle vilja ha Oblivion med den grafiken, men kommande elder scrolls lär väll inte vara sämmre.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Sollentuna, Sthlm
Registrerad
Jun 2006

Hallå, nya Call of Juarez (Bound in blood) kör ju med den väl?
Gaaaalen grafik i det spelet, blev chockad!

Intel Core i5-3570k @ 3.4GHz | Gigabyte GA-Z77M-D3H | 8GB Corsair Vengeance DDR3 1600MHz | ATI Radeon HD7700 | 1TB Seagate Barracuda | Antec 550W | Swedx 32"

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Södertälje
Registrerad
Feb 2005

Hotdamn!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
I skolan
Registrerad
Jun 2008

vet den e nice.

CoJ - bound in blood använder ju den men det är synd att skuggorna är så fula :/

Jag längtar tills dom släpper ChromeED deras SDK som ska släppas tillsammans med några officiella tutorials

...

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jun 2003

Man kan ju tro att det är Google som visar sitt OS och att det har ett spel-API Chrome Engine, men så var inte fallet, hehe.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Maj 2009

Riktigt snyggt måste jag säga! Kul att det blir lite mer konkurrens på grafikmotor marknaden. Känns som att UE3 engine kommer förlora mark snart. Men mest revolutionerande är väl ändå id softwares id tech 5 motor som kör över allt jag sett hitills. Den är brutal! Check it out if you haven't...De kommer ju snart att visa mer om Rage, deras nya IP på quakecon nästa månad

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Finland
Registrerad
Okt 2007
Citat:

Ursprungligen inskrivet av denzillah
Hallå, nya Call of Juarez (Bound in blood) kör ju med den väl?
Gaaaalen grafik i det spelet, blev chockad!

Sant spelet är skit snyggt men skuggorna (speciellt i ansikten) sviker då och då!

Fujitsu Esprimo Q510

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Feb 2009

aha, kan de va skuggorna som ibland gör att ansikterna innomhus blir så mysko svarta? tänkte på de medans ja körde igenom Bound in Blood.

vem vem bryr sig, grafiken är ju översnygg endå har fortfarande skogsmiljöerna i minnet

goaste är ju ändå också att det inte är en speciellt krävande motor, körde det enkelt maxxat med datorn i sign

Fractal Design Define R4 (Vit)/ Amd FX 8320// ASUS Strix 1060 OC// Corsair 8gb1600Mhz VENGEANCE LP// Asus 990FX Sabertooth R2// Corsair VX 450W 80+ // 5TB HDD // Corsair GT 120gb // Dell 2209WA e-IPS // Corsair SP2500 2.1 // Asus Xonar D1// Windows 10

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Båstad
Registrerad
Nov 2007

Jag vill spela i den världen man såg i spelet, såg helt underbart ut ju!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Sollentuna, Sthlm
Registrerad
Jun 2006
Citat:

Ursprungligen inskrivet av r:Grid
aha, kan de va skuggorna som ibland gör att ansikterna innomhus blir så mysko svarta? tänkte på de medans ja körde igenom Bound in Blood.

vem vem bryr sig, grafiken är ju översnygg endå har fortfarande skogsmiljöerna i minnet

goaste är ju ändå också att det inte är en speciellt krävande motor, körde det enkelt maxxat med datorn i sign

Skönt att det ska vara så då, trodde första gången att det var mitt grafikkort som inte ville riktigt!

Intel Core i5-3570k @ 3.4GHz | Gigabyte GA-Z77M-D3H | 8GB Corsair Vengeance DDR3 1600MHz | ATI Radeon HD7700 | 1TB Seagate Barracuda | Antec 550W | Swedx 32"