Permalänk
Medlem
Visa signatur

http://www.soundcloud.com/magnuseriksson
|AMD Ryzen 3700x (Thermaltake Floe Riing RGB 240) | 32GB G.Skill Trident Neo 3600 | ASROCK X570 Taichi | Gigabyte GTX 1080Ti Gaming 11G | Logitech G502 Proteus Core | Sabrent Rocket NvMe 1TB | X-STAR DP2710 | InWin 805c | Synology DS920+ & DS415 Play NAS |

Permalänk
Medlem

Oh shit! Skulle vilja ha Oblivion med den grafiken, men kommande elder scrolls lär väll inte vara sämmre.

Permalänk

Hallå, nya Call of Juarez (Bound in blood) kör ju med den väl?
Gaaaalen grafik i det spelet, blev chockad!

Visa signatur

Intel Core i5-3570k @ 3.4GHz | Gigabyte GA-Z77M-D3H | 8GB Corsair Vengeance DDR3 1600MHz | ATI Radeon HD7700 | 1TB Seagate Barracuda | Antec 550W | Swedx 32"

Permalänk
Permalänk
Medlem

vet den e nice.

CoJ - bound in blood använder ju den men det är synd att skuggorna är så fula :/

Jag längtar tills dom släpper ChromeED deras SDK som ska släppas tillsammans med några officiella tutorials

Visa signatur

...

Permalänk
Medlem

Man kan ju tro att det är Google som visar sitt OS och att det har ett spel-API Chrome Engine, men så var inte fallet, hehe.

Permalänk

Riktigt snyggt måste jag säga! Kul att det blir lite mer konkurrens på grafikmotor marknaden. Känns som att UE3 engine kommer förlora mark snart. Men mest revolutionerande är väl ändå id softwares id tech 5 motor som kör över allt jag sett hitills. Den är brutal! Check it out if you haven't...De kommer ju snart att visa mer om Rage, deras nya IP på quakecon nästa månad

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av denzillah
Hallå, nya Call of Juarez (Bound in blood) kör ju med den väl?
Gaaaalen grafik i det spelet, blev chockad!

Sant spelet är skit snyggt men skuggorna (speciellt i ansikten) sviker då och då!

Visa signatur

Fujitsu Esprimo Q510

Permalänk
Medlem

aha, kan de va skuggorna som ibland gör att ansikterna innomhus blir så mysko svarta? tänkte på de medans ja körde igenom Bound in Blood.

vem vem bryr sig, grafiken är ju översnygg endå har fortfarande skogsmiljöerna i minnet

goaste är ju ändå också att det inte är en speciellt krävande motor, körde det enkelt maxxat med datorn i sign

Visa signatur

Jag har en fin men gammal dator som ej är värd att skriva om

Permalänk
Medlem

Jag vill spela i den världen man såg i spelet, såg helt underbart ut ju!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av r:Grid
aha, kan de va skuggorna som ibland gör att ansikterna innomhus blir så mysko svarta? tänkte på de medans ja körde igenom Bound in Blood.

vem vem bryr sig, grafiken är ju översnygg endå har fortfarande skogsmiljöerna i minnet

goaste är ju ändå också att det inte är en speciellt krävande motor, körde det enkelt maxxat med datorn i sign

Skönt att det ska vara så då, trodde första gången att det var mitt grafikkort som inte ville riktigt!

Visa signatur

Intel Core i5-3570k @ 3.4GHz | Gigabyte GA-Z77M-D3H | 8GB Corsair Vengeance DDR3 1600MHz | ATI Radeon HD7700 | 1TB Seagate Barracuda | Antec 550W | Swedx 32"