Får inte igång Arma 2 demo

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
JKPG
Registrerad
Sep 2008

Får inte igång Arma 2 demo

Installerade Arma 2 demot och skulle starta det men det kunde inte startas för att X3DAudio1_6.dll inte kunde hittas.
Har kollat runt lite och hittat att man ska ladda ner directx_mar2009_redist som jag nu har gjort, när jag ska installera det så får man själv trycka browse och välja var det ska installeras.
Jag trycker browse och C:\Users\Coffe\AppData\Local\Temp är redan valt så jag installerar det där men jag får fortfarande samma fel när jag försöker starta arma :(.
Testade att installera om Arma men det hjälpte inte.
Är det jag som installerar directx grejen på fel ställe eller va kan det va?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Jönköping
Registrerad
Nov 2005

packa upp direct x grejen på skrivbordet och sen tryck på setupikonen som har packats upp så installeras senaste directX

HTPC

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
JKPG
Registrerad
Sep 2008
Citat:

Ursprungligen inskrivet av arowe17
packa upp direct x grejen på skrivbordet och sen tryck på setupikonen som har packats upp så installeras senaste directX

det va ingen .rar fil eller liknande utan en .exe fil men det är löst nu, laddade ner ytterligare en fil som jag fick installera så funkade det
Var för snabb med att fråga här.. det va lite onödigt.
ska iallfall bli kul att se hur bra det funkar, tack för svaret ändå.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
R'lyeh
Registrerad
Feb 2004
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aboya
det va ingen .rar fil eller liknande utan en .exe fil men det är löst nu, laddade ner ytterligare en fil som jag fick installera så funkade det
Var för snabb med att fråga här.. det va lite onödigt.
ska iallfall bli kul att se hur bra det funkar, tack för svaret ändå.

Det var en självuppackade fil dock. Det fungerar precis som en rar.

Enthoo EVOLV ATX Tempered Glass | Corsair HX650W | Intel Core i7 7700K | Noctua NH-U14S | 32GB RAM | ASUS STRIX GeForce GTX 1080 8GB GAMING | Pro-Ject Pre Box Digital S2 | Beyerdynamics DT 770 Pro 250 Ohm | AOC G2460PG + Eizo Foris FS2331 Monitor |