Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Okt 2004

Diablo!

Tjena!

Har ett stort problem, så att jag sitter på lan och vi grabbar ska börja lira diablo 2 LOD igen, alla har key förutom jag (mobbad) hittade fodralet men ingen key. samt mitt visa kort gick av på mitten för cirka en vecka sen så har ingen möjlighet att köpa key direkt från internet (kastat kortet).

Så nu undrar jag om någon snäll lirare är villig att ge mig en cd key så jag kan vara en i gänget här på lanet :(.
Kommer förmodligen inte lira allt för länge så se det som ett lån om ni tänker att ni säkert vill börja lira igen. väldigt tacksam om någon är villig att ge (låna) mig en!

Ni kan gärna skicka ett meddelande på sc om LOD keyn! kan även maila mig på adde_jo87@hotmail.com ! tack på förhand!

/ELAIIT

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Sundsvall
Registrerad
Jul 2001

Eller så kilar du ned till affärn och köper det för 99 - 149 kr, lika billigt som en bio kväll.

ASUS Z270H, i5 7600K, 16GB DDR4, 2X Samsung 850 EVO 250GB SSD,Sennheiser U320, Asus 1060 6GB, AOC 2460fQ

Chassi: HAF XB EVO
Samsung S6 Edge
HTPC = Lenovo L440

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Okt 2004
Citat:

Ursprungligen inskrivet av johnny
Eller så kilar du ned till affärn och köper det för 99 - 149 kr, lika billigt som en bio kväll.

hehe, inte alltid det lättaste, var och kollade igår och spelet fanns inte någonstans på stan, och då bor jag ändå i örebro som inte är överdrivet litet.

/ELAIIT

Trädvy Permalänk
Hedersmedlem
Plats
bakom tgb.
Registrerad
Jun 2002

Tiggartrådar gillas inte.
* Tråd låst *

Kontaktas via PM eller IRC [color="green"]#Sweclockers.com [/color]@ quakenet.org Mina regler: §1 Jag har alltid rätt. §2 Jag KAN ha fel men då inträder §1 automatiskt.