Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Bergkvara
Registrerad
Jul 2009

Archlord

Tjena tjena,

Jag undrar om någon har spelat en del på arhlord,
Jag skulle gärna vilja hitta ett account som jag kan låna/få av spelare som inte är aktiva längre för jag har stort intresse för detta men har tyvärr inte så mkt tid til att spela, så söker gärna någon högre lvl.

Mvh Thomas

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Karlskrona, Blekinge
Registrerad
Mar 2008

Hu nej, har testat och det är ett mycket dåligt spel.

PS3 Slim 750GB PSN: Asseroth
Dator:
i7 4790k | Gigabyte GA-Z97P-D3 | 32GB DDR3 | SanDisk SSD 128GB, OZC SSD 256MB, Toshiba 4TB, Toshiba 3TB | AMD Radeon R9 290x 4GB| Corsair CS650W | Fujitsu 27" 1080p & AOC 24" 1080p | Windows 10 Pro x64

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jan 2008

Registrera ett konto själv? Spelet är gratis.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Bergkvara
Registrerad
Jul 2009

Jag frågade ju verkligen om spelet va kul lr inte, å jag har ett account, men som jag skrev så har jag inte så mkt TID till att lvl upp nån gubbe.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
stockholm
Registrerad
Sep 2008

Archlord är inte roligt om du har ont om tid. MMO är som vanligt till för människor med mycket tid till övers.
Satsa på http://www.freerealms.com/ eller http://eso.perfectworld.com/

Ominous Doctrines Of The Perpetual Mystical Macrocosm

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Bergkvara
Registrerad
Jul 2009

jo, Men jag vill gärna spela archlord, så därför ber jag om nån som har high lvl som inte vill spela mer,

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Aug 2008

Kryllar av trådar där folk ber om om konton och cd-nycklar och att få ta över folks high-end-mmo-gubbar... Använd blocket eller marknaden här på swec istället.

[System] |Crosshair lll formula | BEx4 955 3.2Ghz | HD 6870 | 8gig ddr3 | X25-M 80gig G2 | 2x1TB | Antec 1200 | Corsair 650W | 24' '+ 24'' | win7 x64
[Laptop TimlineX 4820] 14'' | 5650 | i7

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Malmö
Registrerad
Maj 2007

Jag har nog en lvl 20 warrior. Spelade förra året. Det blev rätt drygt vid lvl 10, det enda som fick mig o stanna va kompisarna jag spelade med. Mitt tips är, du borde nog spela något annat spel. Grafiken är jäkla dålig

RTS :D