ATI Radeon 9600 PRO 128MB till Windows 7 = proböem :(

Permalänk
Medlem

ATI Radeon 9600 PRO 128MB till Windows 7 = proböem :(

Hej alla!!

Har nu Windows 7 RTM 7600 versionen installerad och älskar verkligen de. Men har problem med att spela spel då jag absolut inte kan hitta någon drivrutin till grafikkortet. Har de som följde med Windows 7 men spelen blir sönderbuggade och vissa är det så mycke färger så man kan inte tyda nånting :/ Kan dock kolla på film å så konstigt nog. Är det någon som möjligen vet någon lösning på detta om att kunna hitta en ny och bättre drivrutin? Mitt grafik kort är ett ATI Radeon 9600 PRO med 128Mb video minne. Finns ingenting på Ati/Amd´s hemsida tyvärr

Jag är jätte tacksam för alla svar Mvh Kress

Permalänk
Medlem

ATI har bestämt att släppa nya drivrutiner till äldre grafikkort var tredje månad till alla grafikkort under HD2000 serien.

Kolla tillbaka på ATI's hemsida om någon månad, eller köp ett billigt kort.

Visa signatur

Hiroshima 45, Tjernobyl 86, Windows 95.

Leeloo Dallas Multipass

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Leeloo
ATI har bestämt att släppa nya drivrutiner till äldre grafikkort var tredje månad till alla grafikkort under HD2000 serien.

Kolla tillbaka på ATI's hemsida om någon månad, eller köp ett billigt kort.

Jaså? A det låter ju bra att dom släpper till äldre ändå Jag börjar med att vänta då. Tack för svar

Permalänk
Medlem

Ja, men om man inte kan vänta tills nya drivrutiner släpps, så kan man införskaffa valfri grafikkort som bara kostar 300 kr, så är man också mer uppdaterad med hårdvaran med bättre prestanda.

Visa signatur

Hiroshima 45, Tjernobyl 86, Windows 95.

Leeloo Dallas Multipass