Behover AKUT hjalp med NORDEA IBAN!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Grästorp
Registrerad
Jan 2003

Behover AKUT hjalp med NORDEA IBAN!

Hej. jag har ett seri;st problem!

Jag sitter i Norge, och tekniken ar emot mig verkar det som. forst pajar mitt forarkort till fardskrivaren till lastbilen! sen kranglar det med skattepappren pa foretaget, so jag for venta tills mondag eller tidag po min lon. och idag upptacker jag att min internetdosa till internetbanken Nordea Sv har gott sonder!!!

jag har den typen med inbyggd chipplesare, och den aer bara helt javla dod alltso! saken aer den att jag moste komma in po min sida for att se mitt Iban nr, och utan det kanske jag inte kan fo over pengarna innan fredag. och da blir det stora problem for mig. hyran blir inte betald i tid, jag har inte rod att losa ut paketet po posten och blir debiterad med 500kr i straffavgift m.m

so om ni bara vill hjalpa mig genom att skriva era Iban nummer her exklusive sjelva kontonummret, men skriv gjerna clearingnumret.

mitt kontonummer aer 1713 200 xxxx

enligt mina efterforskningar po netet ska Nordea ha Iban som ser ut so her..

SE66 3000 0000 0171 3200 xxxx

swift > NDEASESS

kan nogon med mitt clearingnr > 1713 bekrefta detta for mig so reddar ni min dag, min helg, och jag kan fo sova po natten!

TACK PO FORHAND, Tommie

PS, keyboarden po laptopen har blivit cp av non anledning nu oxo.. seger ju att tekniken er emot mig!!

Dooohhhh, som Homer Sipssons hade sagt..

Luftkyld AMD Phenom II X2 550BE @ 3.7ghz (Alla kärnor upplåsta!),2x2gb Corsair XMS2 ram, GTX460 1gb SLI!, iPhone 3GS 16gb Jailbroken med BlackRa1n!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
192.168.0.100
Registrerad
Sep 2003

Hittade inget som kan hjälpa dig förutom att du ringer till dom.

http://www.nordea.se/Om%2BNordea/Kontakt/Kontakt%2BPrivat/Fr%...

/Andesson

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Grästorp
Registrerad
Jan 2003

min telefon är gay..

men ska försöka låna en telefon imorgon på jobbet.

jag tror inte jag vågar chansa på IBan, för en kille i mitt boende här hade nordea, och hans iban var SE29, så där sket sig min teori ändå..

Luftkyld AMD Phenom II X2 550BE @ 3.7ghz (Alla kärnor upplåsta!),2x2gb Corsair XMS2 ram, GTX460 1gb SLI!, iPhone 3GS 16gb Jailbroken med BlackRa1n!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Grästorp
Registrerad
Jan 2003

Nu har jag fått lite mer information från fler boende, plus farsan.

Det ska tyligen inte vara några problem att få Iban via telefon.. har inte provat det ännu, har inget eget norskt telefonnummer nämligen. men förmodligen så kommer allting lösa sig via telefon, och tur är väl det..

För hemma på Posten, ligger tre stora fina paket med Dator hårdvara, vattenkylning m.m o det kan man ju bara inte skjuta på