Savegame mappen NFSU2

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Örebro
Registrerad
Feb 2006

Savegame mappen NFSU2

Någon som kan hjälpa mig att hitta mappen för savegame på Need For Speed Underground 2. Hittar den ej på Documents and Settings\NAME\Local Settings\Application Data\NFS Underground 2.. =( har windows xp dell version. tack i förhand

#CPU:i7 920 @ 4Ghz + Corsair H70 #GPU:ASUS GTX 1060 3Gb
#Moderkort:Rampage III Formula x58 Socket 1366 #PSU:Cheftec 650w#RAM Corsair Dominator 1600mhz 12gb

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Lund
Registrerad
Mar 2009

Jag hade ungefär samma problem på min xp-dator innan. Lösningen var helt enkelt att kryssa för alternativet "visa dolda mappar och filer" i menyn mappalternativ. (Den här datorn-->verktyg(i menyraden)-->Mappalternativ)
Det konstiga var att jag också hittade mappen från början, men efter att ha satt på visa dolda filer och mappar så fanns det en till mapp som hette Application data. (Eller så var det bara fler filer i den gamla, kommer inte ihåg.) Så kolla igen, NFSU2 mappen kan mycket väl vara en dold fil.

Om inte ovanstående fungerar så kan du prova att kolla i mina dokument-mappen. Det brukar finnas en hel del saker där med, även om de egentligen ska läggas i Application data.

/Calle