På jakt efter Crysis Maximum Edition

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Solna
Registrerad
Nov 2008

På jakt efter Crysis Maximum Edition

Tjenare alla klockare,

Har letat mängder efter denna version, ska helst finnas i Göteborgs området.

Tack på förhand.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Dec 2004

Hej! Jag såg Crysis maximum edition på Game i Norrköping igår. De borde fått in på lager i Göteborg nu också!

|Antec900|GA-890GPA-UD3H|PhenomII 965 BE|
|8GB Vengeance LP DDR3|HD5870|X25-M 80GB|

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
På snedden i Dirty South
Registrerad
Dec 2001

Och om de nu inte har det i Göteborg borde du kunna säga till dem att "en polare i Norrköping såg att de hade det där, kan ni inte beställa in ett därifrån?"

they said to go to hell so I packed my shit and went with it
little did they know that they put me in my element

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Jobbigt nära dansken
Registrerad
Maj 2007

i7 6700k, 1080, 16gb - vrum vrum

Citera för svar!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Framför datorn ;)
Registrerad
Nov 2005

Vad skiljer detta från det " vanliga"?

W2000 på 108" ramspänd, VF1000SWA, Corsair HX520W, Ryzen 3 1200 @3,8 GHz, ASUS Prime B350M-A, CORSAIR RGB 16GB @ 3200 MHz, SSD 850 EVO 250GB, HD7970 (custom OC)

Trädvy Permalänk
Avstängd
Plats
Kolsva
Registrerad
Sep 2003
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ElWeed
Vad skiljer detta från det " vanliga"?

Man får en diplom på att man blivit blåst och köpt två skämt spel, burk med finn-medel och ett par latex handskar samt tillhörande burk med vaselin... om man har riktigt med tur får man även en signerad foto av Di Leva liggandes naken på gatan.

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Dalarna
Registrerad
Maj 2009
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bomber3
Man får en diplom på att man blivit blåst och köpt två skämt spel, burk med finn-medel och ett par latex handskar samt tillhörande burk med vaselin... om man har riktigt med tur får man även en signerad foto av Di Leva liggandes naken på gatan.

Hahahahahaha Så pass

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
127.0.0.1
Registrerad
Maj 2009

Du får Crysis, Crysis Warhead och Crysis Wars i ett paket.

Citat:

Nu ska du inte vara bitter över att du fick två skämda spel, burk med finn-medel, ett par latex handskar och en burk vaselin men inget naken foto av Di Leva, signerat Di Leva.

Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.

Trädvy Permalänk
Avstängd
Plats
Kolsva
Registrerad
Sep 2003
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Solaris
Du får Crysis, Crysis Warhead och Crysis Wars i ett paket.

Nu ska du inte vara bitter över att du fick två skämda spel, burk med finn-medel, ett par latex handskar och en burk vaselin men inget naken foto av Di Leva, signerat Di Leva.

Jo jag är lite sur, hade väntat mig en fet gurka.. fotot blev en riktig antiklimax.

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Gbg
Registrerad
Mar 2005
Citat:

Den du:D:D

[Intel Quad 9450 @ 3.30] [Asus Rampage Formula] [2x2048 Crossair PC6400]
[Powercolor HD 4870 Crossfire] [Corsair TX750]
[Seagate Barracuda 320 GB]

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
motala
Registrerad
Apr 2009

jag har crysis ultimate edetion;)

Moderkort:asus prime x370 pro cpu: Amd ryzen 1700 3.0 ghz cpucooler: noctuna nh-d14 Ramminne: 32 gb corsair vengance Gpu: AMD: rx 480 8 gb psu: corsair RM1000i