Certifiering via W3Schools

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
::1
Registrerad
Mar 2002

Certifiering via W3Schools

Hej!

http://www.w3schools.com/cert/default.asp kan man certifiera sig inom bland annat HTML och PHP. Är det någon som har gjort detta?

/Goblin

Computers make it easier to do a lot of things, but most of the things they make it easier to do don't need to be done. -Andy Rooney

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Feb 2008

Jag började för någon dag sedan läsa PHP kurser hos dom (har gett mig fan på att lära mig PHP nu) och såg detta. Ser ut som ett bra avslut att testa sina nya kunskaper. 75$ får man hosta upp

Men något att rekommendera?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Halland
Registrerad
Nov 2007

Nej, det låter inte bra.

Jag funderar och funderar, men kan inte komma på något positivt med detta. Spara era pengar istället!
//pscs3

Cat funeral! Cat funeral!
>>> 112383 <<<

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Luleå
Registrerad
Apr 2007

Det absolut allra bästa sättet att visa upp vad man kan är att ta fram något arbete man är nöjd med för att hänvisa till. Certifikat är i denna världen högst överskattade.
Se bara till att arbetet går igenom deras tester så du kan sätta liten banner som är lätt att se. Var länge sedan jag själv tittade runt och testade när man knackade, så har ingen koll på vad som krävs längre.

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.