DoW2 WTF?! Inga mer Ripper Swarms!?

Permalänk
Medlem

DoW2 WTF?! Inga mer Ripper Swarms!?

Wtf? Varför i alla helveten tog de bort Ripper Swarmen?! det var ju min älsklingsunit! med den kunde man ju Zerga, och nu har de tagit bort den och gjort spacemarines turrets Helt OP.

Vad tycker ni om den nya There is only war patchen?

Visa signatur

Hemdatorn: Antec 900 | Q9550 @3,6Ghz | GA-EP45-DS6 | 4 GB OCZ Ram | 4870x2 (Med coola Zalmankylare på) | 750GB HDD | 750W Corsair Nätagg

Permalänk
Entusiast

Inte lirat på några månader nu, men ska se vad som hänt i patchen..

Inga ripper swarms? gg nids :<

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Medlem

Mjo, gillar inte att de höjt priset på Tier 2 och 3 så mycket. Blir lätt att man pumpar ut billiga units och vinner på det istället för att få tag i nån bra singleunit.

Visa signatur

Hemdatorn: Antec 900 | Q9550 @3,6Ghz | GA-EP45-DS6 | 4 GB OCZ Ram | 4870x2 (Med coola Zalmankylare på) | 750GB HDD | 750W Corsair Nätagg

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gulp0
Wtf? Varför i alla helveten tog de bort Ripper Swarmen?! det var ju min älsklingsunit! med den kunde man ju Zerga, och nu har de tagit bort den och gjort spacemarines turrets Helt OP.

Vad tycker ni om den nya There is only war patchen?

Är inte så konstigt då den saknade större funktion och kostade så mycket. Hormagaunts levde längre, kostade mindre och gjorde mycket mer skada.

En till nackdel med ripper swarms är att dom var så många så gick du till attack med en stor arme kunde dom blocka dina bättre units och dom dog oftast fortare än dom kunde göra nytta medans resten av din arme tog skada från aoe / ranged. Utan rippers kom resten av armen närmare och kunde göra mer skada.

Dock tycker jag dom borde ha fixat till ripper swarms istället för att ta bort dom.
Har inte testat patchen än men ska göra det ikväll.

Visa signatur

Sex kärnigt på modermodemet och ett gäng 680s i hårddisken

Permalänk
Medlem

There is only war var väl en beta-patch bara?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pimpim666

... kunde dom blocka dina bättre units och dom dog oftast fortare än dom kunde göra nytta medans resten av din arme tog skada från aoe / ranged. Utan rippers kom resten av armen närmare och kunde göra mer skada.

Men det var sweet om man körde ranged på nåt vänster och man hade ett gäng rippers som kunde hålla fast i fienden samtidigt som resten sköt på dem

Visa signatur

Hemdatorn: Antec 900 | Q9550 @3,6Ghz | GA-EP45-DS6 | 4 GB OCZ Ram | 4870x2 (Med coola Zalmankylare på) | 750GB HDD | 750W Corsair Nätagg

Permalänk
Avstängd

Skumt att jag inte kan få in beta patchen, har ju spelet på steam och allt men är inte i beta "listan"!

Visa signatur

"Death solves all problems - no man, no problem." -Joseph Stalin
I Bite