Permalänk
Avstängd

Gaming Chickzz

Tjena jo jag har gjort ett fåtal trådar nu om tjejer som spelar "spel" , och vad dem flesta tkr om de . Man har fått ganska intressanta responder , som har varit liknade
>Tjejer kan inte bli lika bra som killar<
>Tjejer har inte killerinstinct<
>blablablabla <

osv osv........

Det jag undrar varför kan inte tjejer bli lika bra som killar VARFÖR?. Vi lever i ett modernt samhälle där tjejer delar samma jobb med killar , samma intressen. Varför är det en sådan känslig punkt för bla "gaming" . Om ni inte har en aning om vad jag snackar om eller är intresserade läs mina tidigare trådar.

Vad Tycker Ni ?

plz vote for me in Gaming Girl >Jnnieee> * Spam borttaget *

Permalänk
Sötast

Seriöst nu, allt du vill är att få dina röster och inget annat.

Ge dig och dra till ett annat forum och skrapa ihop dina fjantiga röster.

Permalänk

Du ger dig aldrig va?:O

Permalänk
Medlem

Klassisk attention whore.

Permalänk
Medlem

Hej!

Vad kul att du skapade en 'omröstning'. eller snarare ett intresse för att inte rösta på dig i den bifogade länken, lycka till dock.

Visa signatur

XFX 500W, ASUS P5K-E/WIFI-AP, E6600@3,0GHz, Corsair PC6400 XMS2 XTREME 3GB, XFX HD7870
"Elementet är helt orelevant, ta i chassiet. Det är chassiet och delarna i som du vill ha samma laddning som, för jag antar att du inte ska bygga element? " - elklazor 2014

Permalänk
Hedersmedlem

Har låst liknande trådar från TS förut och röstfiskare är inget vi vill ha här.
* Tråd låst och TS avstängd *

Visa signatur

Kontaktas via PM eller IRC [color="green"]#Sweclockers.com [/color]@ quakenet.org Mina regler: §1 Jag har alltid rätt. §2 Jag KAN ha fel men då inträder §1 automatiskt.