Lika bra att lägga ner allt vad design heter.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Sandviken
Registrerad
Sep 2002

Lika bra att lägga ner allt vad design heter.

Har ju en webisda, Livohelvete.se som jag är toppen nöjd med. Men så i samband att Loopia slussade bort ( mer eller mindre ) domäner för ett tagsen så reggade man "Jörgenlindström.se" samt "jorgenlindstrom.se" för framtida bruk.

Men så med tiden så tänkte jag väl försöka göra något av "Jörgenlindström.se". Men det där som själva kruxet kommer in i bilden. Då jag är mycket för att mina webisdor ska bli så personliga som möjliga så försöker jag att undvika dessa "mallar" som finns utsprida på nätet.

Och som jag sa tidigare så är jag hur nöjd som hellst med Livohelvete.se. Men hur sjutton ska man gå vidare med något som man känner att man har gjort sitt. Att man lika bra kan lägga ner allt vad design heter. Man kommer inte att kunna slå det man redan har gjort om ni förstår vad jag menare.

Och visst, jag skulle kunna peka "Jörgenlindström.se" till "Livohelvete.se". Men då känns det lite som att "Jörgenlindström.se" inte har något med "livohelvete.se" att göra. Utan att det är meningen att det ska bli två olika websidor.

Har funderat på det här och kommit så långt att jag lär helt enkelt ta hjälp med att komma vidare.

Så har ni något magstarkt att komma med så speak out.

💀 Stationär: Intel Core i5-4460 | ASUS B85M-GAMER | HyperX Fury 1600MHz 8GB | Geforce GTX 1080 8GB | Samsung EVO 850 250GB + WD Blue 2TB | Windows 10 Home 64 | Acer G276HL 27" & ASUS VG278HE 27"
💀 Stationär 2 Intel Core i5 3350P | 16GB DDR3 | Nvidia Geforce GT 610 | Windows 10 Home 64 | WD 3TB
💀 Stationär 3: Intel® Core™ i5-4460 | 8GB DDR3 | Nvidia Geforce GTX 960 | Windows 10 Home 64 | SSD 128 GB | HDD 1TB
www.detspokar.se | www.livohelvete.se | info@detspokar.se