Call of Duty: Modern Warfare 2

Permalänk
Medlem

Jag köpte det också för 399kr då det kom ut, tyckte det var värt för det man får (singleplayer, coop och multiplayer).

Men skulle nog aldrig betala mer än 500kr för det.. (akta konsol lirare)

Visa signatur

Antec Twelwe Hundred | Asus M4A78-E | Phenom 2 x4 940 Black Edition, Corsair H50 Hydro | Sapphire 5870 1GB Vapor-X | Fractal Design 650W | Kingston 4GB 800MHz DDR2 | Samsung SyncMaster P2450H | Apple iPhone 3GS 16GB | Sony PlayStation 3 Slim 250GB

Permalänk
Hedersmedlem

asså hur får man dubbla P90 när man kör multiplayer? kan inte hitta något val där man kan välja en extra p90 när man skapar en "class"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Phat^Trance
asså hur får man dubbla P90 när man kör multiplayer? kan inte hitta något val där man kan välja en extra p90 när man skapar en "class"

Attachment grejen Akimbo.

Visa signatur

Antec Twelwe Hundred | Asus M4A78-E | Phenom 2 x4 940 Black Edition, Corsair H50 Hydro | Sapphire 5870 1GB Vapor-X | Fractal Design 650W | Kingston 4GB 800MHz DDR2 | Samsung SyncMaster P2450H | Apple iPhone 3GS 16GB | Sony PlayStation 3 Slim 250GB

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av REALIN
Attachment grejen Akimbo.

jo så långt har jag förstått, grejen e att jag inte hittar en "Akimbo" i P90 menyn

Permalänk
Keeper of Traditions
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sazmo123boy
Men om du har en stadig inkomst och inte ser 400k som ett hål i plånboken den månaden.. KÖP!

400k är nog ett stort hål i plånbboken för de allra flesta

Visa signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Phat^Trance
jo så långt har jag förstått, grejen e att jag inte hittar en "Akimbo" i P90 menyn

Du måste klara några challenges för att låsa upp den. Gå in i Barracks och kika.

Visa signatur

I pledge to punch all switches, to never shoot where I could use grenades, to admit the existence of no level except Total Carnage, to never use caps lock as my "run" key, and to never, ever, leave a single BoB alive.

Permalänk

Tyckte att shower room i Gulag påminde mig om The Rock fick sån känsla där, kul!

Dold text
Visa signatur

Intel Core 2 Q6600 G0 2.4Ghz@3,6Ghz | Tuniq Tower 120 |Gigabyte GA-P35-DQ6 | 4x1gb Corsair XMS2-6400 CL4
| XFX GTX260+ 896MB | Antec Three Hundred | Corsair HX520 | Intel 510 120GB | Samsung Spinpoint F1 750GB | Samsung Spinpoint F3 1TB | Windows 7 Pro x64

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Phat^Trance
jo så långt har jag förstått, grejen e att jag inte hittar en "Akimbo" i P90 menyn

http://data.fuskbugg.se/skalman01/iw4mp2%202009-11-29%2018-43...
http://data.fuskbugg.se/skalman01/iw4mp2%202009-11-29%2018-45...
hjälper de:D? föresten du måste döda 30 st med rapid fire

Visa signatur

[antec nine hundred] [corsair 650w][asus p5q-e][q6600 oc 3ghz vcore 1.3] [4gb corsair dominator 8500 2x2gb] [powercolor 4870x2]

Permalänk

Så har man klarat alla spec ops på hard Lagom svettigt i Favelan med 10 juggernauts.

Visa signatur

Everyone hates me because I'm paranoid.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Wingdings
Inga problem på Estate här.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av 511
Inga problem för mig heller.

Kör ni Windows 7 månne? eller Vista?

Visa signatur

Har en matta som musen bara sviiiiscchar runt på...en svart....som svänger lite i underkant......// MER CO-OP ÅT FOLKET!

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aeqvist
Kör ni Windows 7 månne? eller Vista?

JAg kan tänka mig det är ångot med 4870x2 eller bara 4870. har samma jag har windows 7 64bit.

Visa signatur

[antec nine hundred] [corsair 650w][asus p5q-e][q6600 oc 3ghz vcore 1.3] [4gb corsair dominator 8500 2x2gb] [powercolor 4870x2]

Permalänk
Avstängd

Det är ju trevligt att man stöter på wallhackers nästan överallt och rätt mycket problem att hitta en server att spela på.

Droppad hela tiden och dessutom står det ju t.ex 6000 spelare under Domination, men den verkar ha problem att hitta en server.
Synd att private games är o-rankade så man inte får någon XP för unlocks..

Nån annan som stött på bunnyhoppers? Jobbigt som fan och speciellt teleport-laggers. Worst money spent ever.

Visa signatur

AMD Phenom II X4 720 BE @ 3.61 GHz || MSI 790XT-G45 Crossfire || 800MHz 4GB Corsair|| Sapphire HD5850 1GB || Corsair 650W || BENQ G2400W 1920x1200

Permalänk
Avstängd

Jag brukar möte på rank fuskare och kanskecheaters. är inte säker. Men jag och mina vänner stannar och äger dom tills dom hoppar ur servern. Men telepotr-laggers har jag mött på många gånger. Finns det sånt fusk o.0?

Visa signatur

[antec nine hundred] [corsair 650w][asus p5q-e][q6600 oc 3ghz vcore 1.3] [4gb corsair dominator 8500 2x2gb] [powercolor 4870x2]

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av svart_smurf
Jag brukar möte på rank fuskare och kanskecheaters. är inte säker. Men jag och mina vänner stannar och äger dom tills dom hoppar ur servern. Men telepotr-laggers har jag mött på många gånger. Finns det sånt fusk o.0?

Teleport lagging är inte fusk, det är folk som har äcklig uppkoppling.

Nån annan som får random screenfreezes i multiplayer som varar i kanske 1 sek? Händer allt mer.

Visa signatur

AMD Phenom II X4 720 BE @ 3.61 GHz || MSI 790XT-G45 Crossfire || 800MHz 4GB Corsair|| Sapphire HD5850 1GB || Corsair 650W || BENQ G2400W 1920x1200

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av The Sweeper x

Tyckte att shower room i Gulag påminde mig om The Rock fick sån känsla där, kul!

Dold text

Som det gjorde det! Agree fullständigt! Sjukt najs!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mupp3n
Nån annan som stött på bunnyhoppers? Jobbigt som fan och speciellt teleport-laggers. Worst money spent ever.

Säg inte att du är en sådan som klagar på bunnyhoppers
Vad är så hemskt med det? Kan man hoppa i ett spel är det lika bra att göra det istället för att "Nej, man kan ej göra det i verkligheten, då får man inte göra det i spelet heller"

Visa signatur

GTX1070 - i7 4790 - 32GB RAM

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mupp3n
Teleport lagging är inte fusk, det är folk som har äcklig uppkoppling.

Det finns gott om folk med bra uppkoppling som stryper sin lina. Netlimiter är ett bra verktyg för att begränsa uppkopplingar och kan effektivt användas i vilket spel som helst för att fuska.

Det jag inte fattar är att folk väljer att fuska med lagg då spelet blir skit när det laggar. Lika bra att spela singelplayer på lättaste svårighetsgraden.

Visa signatur

Sex kärnigt på modermodemet och ett gäng 680s i hårddisken

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cartoonhero
Så har man klarat alla spec ops på hard Lagom svettigt i Favelan med 10 juggernauts.

Själv har man klarat allt på Veteran, tror vi körde den 50 ggr innan vi klarade den (klarade den på 3,21,40 min )

Har lirat både själv och på co-op, måste säga att den var bra mycket svårare på 2 än att spela sj.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Crillie90
Själv har man klarat allt på Veteran, tror vi körde den 50 ggr innan vi klarade den (klarade den på 3,21,40 min )

Har lirat både själv och på co-op, måste säga att den var bra mycket svårare på 2 än att spela sj.

Finns det någon lista över namnen på alla banor i special ops?

Visa signatur

Sex kärnigt på modermodemet och ett gäng 680s i hårddisken

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pimpim666
Finns det någon lista över namnen på alla banor i special ops?

Googlade lite och hittade inget :/

Men varför vill du veta det? Om det är så viktigt får jag väl gå in i spelet och skriva ner alla

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Crillie90
Googlade lite och hittade inget :/

Men varför vill du veta det? Om det är så viktigt får jag väl gå in i spelet och skriva ner alla

Sitter inte hemma och tänkte kolla lite tips och tricks på youtube på en del maps.
Inte klarart av mappen med huset med en barbara i badkaret.

Visa signatur

Sex kärnigt på modermodemet och ett gäng 680s i hårddisken

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av v1lle
Som det gjorde det! Agree fullständigt! Sjukt najs!

Säg inte att du är en sådan som klagar på bunnyhoppers
Vad är så hemskt med det? Kan man hoppa i ett spel är det lika bra att göra det istället för att "Nej, man kan ej göra det i verkligheten, då får man inte göra det i spelet heller"

Bunnyhopping i t.ex hardcore är inte speciellt roligt, speciellt när man är sniper (som förövrigt är totalt värdelöst i detta spelet)

Och ser förjävligt ut och jobbigt helt enkelt, vill man hoppa så kan man väl förfan göra det i t.ex UT2k4 eller Quake 3. Hoppar gör man för att ta sig över saker som hinder, staket m.m. inte för att 'hoppa undan kulor' detta är inte matrix eller max payne.

Visa signatur

AMD Phenom II X4 720 BE @ 3.61 GHz || MSI 790XT-G45 Crossfire || 800MHz 4GB Corsair|| Sapphire HD5850 1GB || Corsair 650W || BENQ G2400W 1920x1200

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mupp3n
Bunnyhopping i t.ex hardcore är inte speciellt roligt, speciellt när man är sniper (som förövrigt är totalt värdelöst i detta spelet)

Och ser förjävligt ut och jobbigt helt enkelt, vill man hoppa så kan man väl förfan göra det i t.ex UT2k4 eller Quake 3. Hoppar gör man för att ta sig över saker som hinder, staket m.m. inte för att 'hoppa undan kulor' detta är inte matrix eller max payne.

Så man ska röra sig på det sättet som gör det enklare för andra att döda en?

Visa signatur

-= Future Breed Machine =-

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pimpim666
Sitter inte hemma och tänkte kolla lite tips och tricks på youtube på en del maps.
Inte klarart av mappen med huset med en barbara i badkaret.

Ah ok, men jag har lite tips till dig!

Gå direkt in i huset, döda de som kommer på vägen dit ( ifall det kommer några)
Sen tar du typ ett vapen som har thermalscope och ett 50 cal. ( 50cal. tar juggernautsen hur lätt som helst)

Sen sätter du ut lite claymores vid ingångarna vid trappan där du går upp till badrummet. Sen försöker du bara ta alla där ute med vapnet med thermalscope och ifall kommer en juggernaut så smäller claymoresen och du har god tid på dig att ta fram dit 50 cal.

Tror det är 4 st juggernauts på den banan, så det är bara att campa där uppe och ta juggernautsen när de är på väg till dig i rummet innan badrummet

Hoppas det hjälper!

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av StRANGER
Så man ska röra sig på det sättet som gör det enklare för andra att döda en?

Spelar ingen roll i hardcore blir du träffad av en kula så ligger du ner till 99% så folk kan hoppa så mycket dom vill!

Visa signatur

WS:/ASUS M4A78-E/Phenom 940BE/OCZ Reaper DDR2 PC8500 6Gb/CF Ati 4870 1GB//Server: AMD Phenom 9550/MSI K9A2 CF-F/OCZ Reaper PC8500 2Gb/XFX GTS 250 Nvidia
"En enskild människas död är en tragedi, en miljon döda är statistik" -Josef Stalin

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av StRANGER
Så man ska röra sig på det sättet som gör det enklare för andra att döda en?

Håller med dig till fullo!

Jag menar, vad är det att bråka om? I nästan varje game jag kör får jag höra att jag cheatar bara för jag kör som jag gör.

Varför bunnyhoppar ni inte själva, det är väl bättre att kunna ta folk genom att hoppa istället för att bara springa runt och dö och vara förbannad för att man dör av bunnyhoppers?

Dessutom tror jag att ni har lirat såpass länge att ni vet att det bara går sämre när man är förbannad

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av judge
Spelar ingen roll i hardcore blir du träffad av en kula så ligger du ner till 99% så folk kan hoppa så mycket dom vill!

Jo precis det jag menar. Om det bara krävs en kula och en sniper skjuter efter mig så tänker jag inte röra mig jämt och fint åt ett håll bara så han lättare kan få in ett skott. Jag skulle hoppat som en dåre, skulle t.om skjutit mig själv i knät så jag fick åka hem ist

Visa signatur

-= Future Breed Machine =-

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Crillie90
Håller med dig till fullo!

Jag menar, vad är det att bråka om? I nästan varje game jag kör får jag höra att jag cheatar bara för jag kör som jag gör.

Varför bunnyhoppar ni inte själva, det är väl bättre att kunna ta folk genom att hoppa istället för att bara springa runt och dö och vara förbannad för att man dör av bunnyhoppers?

Dessutom tror jag att ni har lirat såpass länge att ni vet att det bara går sämre när man är förbannad

Hardcore så ska man väl ändå försöka få till rätta känslan som en tatisk match och inte fjanterier med Quake wannabes överallt som hoppar runt som jävla kaniner.

Därför bör man ha dedikerade serverar så kan alla kaniner hoppa in på WTFLOLOMGQQBunnyhoppers24/7 och vi andra normala spelare köra på våra hardcore 24/7 serverar.

Visa signatur

AMD Phenom II X4 720 BE @ 3.61 GHz || MSI 790XT-G45 Crossfire || 800MHz 4GB Corsair|| Sapphire HD5850 1GB || Corsair 650W || BENQ G2400W 1920x1200

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av StRANGER
Jo precis det jag menar. Om det bara krävs en kula och en sniper skjuter efter mig så tänker jag inte röra mig jämt och fint åt ett håll bara så han lättare kan få in ett skott. Jag skulle hoppat som en dåre, skulle t.om skjutit mig själv i knät så jag fick åka hem ist

Hört talats om att springa sicksack? Antagligen inte.

Hoppa runt gör det faktiskt lättare för en sniper att döda dig om du är långt ifrån då han även får se dig mkt bättre. Men nära så är det fan löjligt..

Visa signatur

AMD Phenom II X4 720 BE @ 3.61 GHz || MSI 790XT-G45 Crossfire || 800MHz 4GB Corsair|| Sapphire HD5850 1GB || Corsair 650W || BENQ G2400W 1920x1200

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mupp3n
Hört talats om att springa sicksack? Antagligen inte.

Hoppa runt gör det faktiskt lättare för en sniper att döda dig om du är långt ifrån då han även får se dig mkt bättre. Men nära så är det fan löjligt..

Ja lika löjligt som att hetsa upp sig över ett spel.

Visa signatur

-= Future Breed Machine =-

Permalänk
Medlem

att klaga på dem som hoppar är inte rätt. Skulle du stå stilla om du visste att någon sköt mot dig ?
värre tycker jag är när folk lägger sig ner när man skjuter dem, så att man tror att dem är döda. men icke då reser dem på sig och dödar en. >_< eller så hinner man inte aima ner och döda dem (xbox360)

Visa signatur

PC

| Core i5 2500K |Nocutua NH-U9BSE2 | ASUS P8Z68-V PRO | ASUS GTX 560 ti Direct CU II| Corsair Vengeance 1600MHz 4x4GB | Corsair HX 750W | WD Caviar Black 1TB | Fractal Design Arc |