Har du någon gång somnat under spelande?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Firkraag
Efter en lång natt med Baldurs Gate 2 online med en tjej jag brukade lira med ganska ofta ifrån USA. Så skulle hon ta en 5 minuters paus, vi hade spelat i oheliga mängder timmar jag var tröttare än jag någonsin varit...

Jag vaknade upp 5-6 timmar därpå av att jag var ganska stel överallt då jag hade somnat med huvudet rakt på tangentbordet självklart med ett meddelande som lyder 'jjjjjjjjjjjjjjjjjjjkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk..............' eller liknande, jag tar kudden som jag använde för extra ryggstöd, satte den på skrivbordet och somnade om igen.

Så jag kan skryta med att jag utan alkohol eller droger i blodet lyckades med bonusen.

@Tyran, vad är oddsen BG2!

bg2 best game ever

Visa signatur

| ASUS P8Z77-V DELUXE | Intel Core i7 2700K @ 4.7Ghz | 16GB Corsair Vengeance 1600Mhz @ 8-8-8-24 |
| ATi Radeon HD 6950@6970 (900|1350Mhz @ 1.14v) | Corsair Force GT 120GB | Corsair HX 650W |
| Nvidia's GT300 yields are less than 2% | Min ArmA2 YouTube Kanal |

Permalänk
Medlem

när jag lirar TV spel så sover man efter 10min kanske, datorspel kan man lira hur länge som helst, vet inte man e vell van med dator spel i supose

Visa signatur

SLI Nvidia gtx275 l EVGA nForce 780i SLI FTW l 4 x Corsair 800 mhz l Corsair Hx750w l Q6600 - 3.2 ghz l Windows 7 64bit SP1 l Kylning: HAF932, V10 cooler master.

Permalänk
Medlem

Somnade under ett sommarjobb när jag spelade Tony Hawk på DS.

Permalänk
Hedersmedlem

har lyckats faceplanta tangentbordet på LAN efter x antal timmar, kan även tillägga att jag då var förkyld och att det slutade med influensa i 2 veckor -__-.

Visa signatur

Går det bra, eller går det som vanligt?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pontus_mRI
Jag har en kusin som jag anser är helt sjuk, eller otrolig om man vill se det så. Han är den enda som har körkort i vårt gäng till och från Dreamhack i Jönköping / Göteborg men han spelar inte mindre för det. Det otroliga är att snubben klarar av att hålla sig vaken 48 timmar utan något tecken på trötthet och med samma motivation för gaming, när han väl behöver sova tar han såkallade "powernaps" på 20-30min och han vaknar alltid lika lätt varje gång. De sista dagarna blir det vanligtvis fler och fler "powernaps" men även att han somnar omedvetet på tagentbordet under spelande med oss andra.

Sista dagen under DH åker vi så tidigt vi kan komma iväg eftersom alla bara vill komma hem och sova, och han kör glatt hemmåt oavsätt hur trött han är. Det är lite läskigt att behöva sitta brevid och kolla att han inte somnar på motervägen, och resan går faaaa-haann inte rakt fram.

Haha, låter som en skön kille det:D

Permalänk
Medlem

Mega trött en kväll och satt o lirade Half-life 2, Hade en gammal sleten dator då och loading times på Hl2 tar ett tag, Somnade direkt såklart

Även somnat i Wow ett antal gånger, Då man suttit trött vid datorn och väntat på folk till någon raid/instance eller liknande.

Visa signatur

3900X | Dark Rock Pro 4 | X570 Aorus Elite | RTX 2080S | 16GB Trident Z 3200MHz CL14 | RM750X v2 | 970 NVMe | 860 Sata |

Permalänk

Det var på ett lan då jag och en kompis körde wow och rerollade 2 gubbar och sprang i STV och lvlade. Jag somnade och kompisen väkte mig då han märkte att min gubbe sprang rakt fram på mini mappen och fick massa tigrar på mig

Eftersom att jag somnade med huvudet på tbordet så blir det en bonus:P

Visa signatur

To win a war, you have to lose a battle.