Stjärtgymnastik i ny reklamfilm från MSI

Permalänk
Medlem

Ren guld!

Visa signatur

System: i5 10600K, Asus Z490-F, Corsair Vengeance 16GB 3200MHz, SSD 256GB Samsung 830 & 1TB 860 EVO, ASUS TUF 3080, Noctua NH-U14S, Corsair RM850Xv2, Fractal Design Meshify C, LG 34GK950F.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

// Jay-C
CPU: i7 2600K @ 4.5GHz 1.35V (load) w/ H80i v2 | GPU: GTX 1660 GAMING
SSD: MX500 500GB | MB: P8Z68-V Pro | RAM: 2x8GB G.Skill 2133 MHz CL11
APU: X-Fi Titanium Pro | PSU: AX850
Samla alla dina betalkort, gratis valutaväxling, Google Pay m.m. med Curve. £5 bonus med länken: https://www.curve.app/join#EAVGZ56E

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MrStalker
Bevis att videon är äkta

Vad är det som är så kul med att länka den Videon?

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Medlem

erhm.. nytänkande, men vart inte speciellt sugen på att köpa en laptop.

Permalänk
Avstängd

Kul att företag vågar skämta lite.
Andra företag hade varit livrädda för PR.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MrStalker
Bevis att videon är äkta

Det där var roligt för lite mer än ett år sen.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tobz0r
Känns lite fejk

Skit också, då kan jag ju inte köpa den här datorn. Trodde direkt att den var äkta och "hey, jag kanske ska köpa den här datorn för att de är duktiga på att fånga datorer med röven" men nu vet jag ju inte riktigt. Om den är fake så kanske datorn inte är så bra ändå. =/

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DAoG
Det där var roligt för lite mer än ett år sen.

Du var rolig för lite mer än ett år sen.

Visa signatur

// Jay-C
CPU: i7 2600K @ 4.5GHz 1.35V (load) w/ H80i v2 | GPU: GTX 1660 GAMING
SSD: MX500 500GB | MB: P8Z68-V Pro | RAM: 2x8GB G.Skill 2133 MHz CL11
APU: X-Fi Titanium Pro | PSU: AX850
Samla alla dina betalkort, gratis valutaväxling, Google Pay m.m. med Curve. £5 bonus med länken: https://www.curve.app/join#EAVGZ56E

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Andre_H
Jag kan inte se att det är datoranimerat. Hur ser ni se det?

Prova fånga en laptop med röven?
Eller prova fånga precis vad som helst med röven.
Man ser ju klart och tydligt att laptopen saknar tyngd när han kastar den.

Permalänk
Medlem

om de nu inte är fake, tänk alla gånger han missat och slagit till kulorna. fyfan vikken smärta.

Visa signatur

PC

| Core i5 2500K |Nocutua NH-U9BSE2 | ASUS P8Z68-V PRO | ASUS GTX 560 ti Direct CU II| Corsair Vengeance 1600MHz 4x4GB | Corsair HX 750W | WD Caviar Black 1TB | Fractal Design Arc |

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jaa_kola
om de nu inte är fake, tänk alla gånger han missat och slagit till kulorna. fyfan vikken smärta.

tänkte på det me när jag såg filmen
undra om han får ersättning för skador i arbetet ;D

Permalänk
Medlem

Hjälper denna reklam verkligen MSI??

Annorlunda visst, men kanske lite väl "strange"!

Jag kanske ska prova detta med min gamla Omnibook xe4500, skulle vilja se någon försöka fånga den mellan skinkorna, haha.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Crieep
Fudgepackers? Man kan ju undra vem fan som tänkte ut detta, om jag skulle tillverka laptops skulle jag inte vilja att de associerades såhär >.<

PS: stavning i rubriken? Är rätt säker på att det är stjärt och inte sjärt

Det är därför du inte tillverkar Laptops.

Visa signatur

Phanteks Evolv mITX, i7 8700K, ASUS GeForce RTX 4070 12GB DUAL, Corsair DDR4 3200mhz 16GB, M.2 Samsung 970 EVO 500GB, Samsung EVO 860 SSD, OCZ ARC 100 SSD, WD Black 1TB, Gigabyte Aorus Pro WiFi Z390 mIXT. Audient ID14, Dynaudio LYD48. LG45GR95QE

Permalänk

Vilken effektiv reklam! Nu när jag sett att laptopen kan fångas mellan skinkorna så måste jag bara ha en sån!!111

Permalänk
Medlem

Hahahahah!, Filmen gav mig ett skratt men roligast var att läsa alla kommentarer efteråt

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av joar
Klart det är "computer animated", så svårt är det inte att räkna ut att det han gör är omöjligt... Men YT-kommentarer kan man ju roa sig med hur länge som helst.

HAHAAA!

Omöjligt är det inte faktiskt... Eller du kanske menar att han lyckas fånga den varje gång?
Najs reklam!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MrStalker
Bevis att videon är äkta

Det är ju en bra låt

Menja det måste vara en jäkligt bra kastare, tror inte detta är äkta. Speciellt i slutet när han prickar med 5 laptops?

*edit, jo kollar man på reflektionerna på laptopsarna, ja det är nog äkta.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av str8forthakill
Det är ju en bra låt

Menja det måste vara en jäkligt bra kastare, tror inte detta är äkta. Speciellt i slutet när han prickar med 5 laptops?

Det tänkte jag också, killen som kastar måste ju också vara jävligt skilled. Den andra behöver egentligen bara ha en tight röv med låg input latency..

Visa signatur

Kom-pa-TI-bilitet

Permalänk
Tangentbordskonnässör

Alla som säger att det är en dålig reklam, kolla hur mycket uppmärksamhet MSI kommer få för denna reklam.

Visst, folk kanske kommer komma ihåg MSI som rövkastarmärket, men de som inte vet att MSI existerar kommer nog komma ihåg märket iaf, vilket är bra för företaget.

Nu vet fler att märket finns, vilket enbart är bra för företaget.

Permalänk
Medlem

Vadå "känns fejkat"? Vad är ni för några genier egentligen? Sade ni samma sak när ni såg Transformers?

Visa signatur
Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jOnÄTÄn
Vad är det som är så kul med att länka den Videon?

Du måste vara humorbefriad om du inte tyckte att det var kul.

Permalänk
Medlem

Ganska rolig reklam, men på något sätt misstänker jag att den kanske inte blir så framgångsrik.

Så om man inte vill ha en laptop applicerad i ändalykten, vilket jag är så djärv att jag vågar hävda, utan något som helst vetenskapligt belägg, är majoriteten av datoranvändare idag, så skall man alltså inte köpa den där datorn.. eller hur ska man tolka den egentligen?

De skulle ju bara sålt den i brunt utförande..

Visa signatur

"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded!" - Lt. Winters, Bastogne 1944

Permalänk

Inte ett dugg bögigt...

Visa signatur

The Macintosh uses an experimental pointing device called a 'mouse'. There is no evidence that people want to use these things
John C Dvorak

Permalänk
Medlem

Alltså, de av er som funderar på om filmen är fake eller inte...

Funderar ni på om transformers finns på riktigt också bara för att ni inte ser trådarna? Eller om en fyrkantig sol finns på riktigt bara för att bilden inte ser uppenbart photoshoppad ut? Använd lite sunt förnuft och tro inte på allt ni ser eller läser på internet bara för att det inte skriker fake i ansiktet på er.

Tyckte det var rätt kul film för övrigt.

Permalänk

Kast med liten bärbar, nya grenen i friidrotts-VM!!

De kunde gjort en vanlig reklamfilm där nån glossy plast/metallprodukt snurrar in och öppnar sig, skärmen glöder och den glamourösa användarens ögon spärras upp av uppenbarelsen av denna fantastiska, nya... produkt som är som alla andra. Ni vet hur jag menar...

Men de gjorde den här istället. Kul, tycker jag

Visa signatur

[4790k@4.6]+[RTX 3070 OC]+[16GB]+[4x SSD]+[NZXT+700W Gold]+[Win7]+[2x Samsung SA27950D <3]+[Topre TKL]+[G403 Hero wired]+[HyperX Cloud Alpha S]+[KingKong 2 Pro]. ZBook 17 G5, Quadro P3200, Win11.

Permalänk

Det är lite som när personer kommenterar You Toube-klipp med Chriss Angel och skriver "FAKE".

Liksom.... NÄHÄ?

Visa signatur

WS: GA-P35-DS3L, E7400 @ 3,36GHz, 4x2GB PC-8500, 9800GT 512MB GDDR3, OCZ SSD 30GB, 1TB SATAII
FS: Point of View ION 330, 2x1GB PC-6400, Adaptec RAID 2405, 12TB SATAII
FTP: D201GLY2, 1GB PC-5400, 4GB CF, 500GB SATA

Permalänk
Medlem

Jaha, de är så MSI gör för att få så bra datorer, så problemfria och stabila som vanligt!

Ehm..not stabila...

Visa signatur

Intel i7 860 @ 3,8 GHz | Asus P7P55D | Corsair XMS3 (4x2 GB) 8-8-8-24 @ 1600MHz | Seagate 7200.8/11/12 - 2 TB | MSI Hydrogen GTX 480 | Corsair HX 750W | Creative Soundblaster X-fi ExtremeMusic | Silverstone LC 17 (HTPC)
Vattenkylning: Biloljekyl: 52x35x5,5 cm | Grunfos cirkulationspump för hus | EK Supreme HF Nickel för CPU | Galleri: http://sweclockers.com/album/?id=2053 Uppdaterat: 10-11-23