netop teacher 2 vill inte ha det för att spela!!!

Permalänk

netop teacher 2 vill inte ha det för att spela!!!

hej har presis börjat gymnasiet någon som vet hur man kommer förbi ovanstående program det programet gör är att läraren kan koppla bort mus och t bord samt och sätter en bild för så man inte kan spela spel eller liknande när han pratar.
han sa sj att det säkert är någon nörd som kommer att lyckas med det
nån som vet hur? räcker det med att döda procesen?

PS läraren sa att vi får väll se vem som klarar det först och att det är som en liten tävling vem som klarat först vill inte ha något virus som förstör hela programet bara tips på hur jag "gömmer mej för programet"

Permalänk
Medlem

Starta om, tryck F8, välj Felsäkert läge med nätverk, klart!

Permalänk
Avstängd

Ligger inte utmaningen i att själv lösa problemet:P

I övrigt så känner jag inte till det programmet. Dock så kan jag tänka mig en del lösningar men jag tror nog du kan komam på några själv.

Permalänk
Hedersmedlem

Jag låste din förra tråd i detta ämne. Nu gör du en ny med tillägget att läraren typ utlyst en tävling om vem som först lyckas knäcka det. Knappast troligt att han gjort såvida du inte går nån mycket speciell gymn.utb. med inriktning mot datasäkerhet. Håll du dej till det riktiga skolarbetet istället. Det tjänar du på i framtiden.

* Tråd låst *

Visa signatur

Kontaktas via PM eller IRC [color="green"]#Sweclockers.com [/color]@ quakenet.org Mina regler: §1 Jag har alltid rätt. §2 Jag KAN ha fel men då inträder §1 automatiskt.