Permalänk
Avstängd

CSN och poäng

Hejsan!

Det är så att jag läser matematik 28 poäng på universitetet. Vi kommer även få möjlighet att lägga till 2 poäng för Matlab.

Ska jag skriva in 28 poäng på min ansökan till CSN eller vågar man skriva in 30 poäng direkt? Kursen är ju på helfart och skriver jag 28 får jag bara 75% bidrag har jag för mig.

Länk till kursen: http://www.liu.se/utbildning/kurs/Matem1?l=sv

Tacksam för svar!

Visa signatur

Gigabyte GA-MA790FX-DQ6 | AMD Phenom 9950 @ 2,6 Ghz | Sapphire Radeon HD 4850 512MB GDDR3 | Samsung 400 GB | Corsair Dominator TWIN2X8500C5DF 4096MB | Tagan 400W

Permalänk
Medlem

Skriv 30, får du inte alla under terminen så är inte det hela världen.

Visa signatur

Är du en arrogant översittare som vet lite bättre än alla andra? Välkommen till Akademiska ämnen, arbetsliv och samhällsdebatt
☺☻☺☻☻☺☻☺
Republikanska föreningen

Permalänk
Medlem

bara du ser till att bli registrerad på 30 hp så är det lugnt, du behöver inte klara av alla poängen.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mattoys
bara du ser till att bli registrerad på 30 hp så är det lugnt, du behöver inte klara av alla poängen.

Precis, registrera dig på kursen så att du kommer upp i 30hp bara. Ha det så roligt med matten, håller själv på att plöja linjär algebra hela helgen...hoppas du gillar matte!

Visa signatur

Kunskap är en personlig upplevelse. Allt annat är bara information. /A. Einstein

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mattoys
bara du ser till att bli registrerad på 30 hp så är det lugnt, du behöver inte klara av alla poängen.

Problemet är att jag bara är registrerad på 28 poäng. Vi har inte fått välja dom där 2 poängen än.

Får gå till studievägledande eller vad de heter imorgon och fråga. Vill ju inte behöva betala tillbaka.

Tack för svaren också.

Visa signatur

Gigabyte GA-MA790FX-DQ6 | AMD Phenom 9950 @ 2,6 Ghz | Sapphire Radeon HD 4850 512MB GDDR3 | Samsung 400 GB | Corsair Dominator TWIN2X8500C5DF 4096MB | Tagan 400W

Permalänk
Medlem

Det är ju i rimlighetens namn så att din skola och CSN får lösa detta. Om inte skolan ger ett vettigt svar så fråga CSN. Så farliga är de inte....

Visa signatur

| Errare humanum est |

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av heande
Det är ju i rimlighetens namn så att din skola och CSN får lösa detta. Om inte skolan ger ett vettigt svar så fråga CSN. Så farliga är de inte....

Sant.

Försökte få tag i nån jävel på universitetet idag för lite info men de gick inte. 4 olika ställen fick jag gå till varav den fjärde inte var inne.

Jag brukade klaga på att gymnasiet hade dålig koll, men det här är ju löjligt...

Visa signatur

Gigabyte GA-MA790FX-DQ6 | AMD Phenom 9950 @ 2,6 Ghz | Sapphire Radeon HD 4850 512MB GDDR3 | Samsung 400 GB | Corsair Dominator TWIN2X8500C5DF 4096MB | Tagan 400W