wow Account Status: Canceled

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
valbo
Registrerad
Maj 2008

wow Account Status: Canceled

någon som vet hur man får sitt acount okey igen, var ett tag sen nu jag spelade wow nu och jag har ingen aning hur man får igång det igen, det fungerar heller inte at ladda ner patcher efter det att jag har tryckt exit i spelet, antar att det har att gör med att jag inte är aktiv på mitt acount.

Moderkort Asus Rampage IV Formula.... Processor intel core i7 3820 4,0 GHz......CPU kylare Corsair H100 Hydro Series......Ramminne 16GB Corsair XMS3 Vengeance........SSD ocz Vertex 4 256Gb *2 i raid 0.......windows 7 home premium 64-bit.......PSU från Corsair CMPSU-850AX......Blue ray brännare - Lite-On iHBS112......Corsair Graphite 600T svart ;)
Ljudkort Asus Xonar Essence STX. Grafikkort geforce Gtx 690 ;)

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Sep 2008

Det borde gå att ladda ner patcher fast man har "avbokat" sitt konto. Om du startar World of Warcraft med Launcher (finns i din World of Warcraft mapp) så borde den ladda ner och installera patcher fast du inte har loggat in på ditt konto.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
valbo
Registrerad
Maj 2008

aa tack ska pröva

Moderkort Asus Rampage IV Formula.... Processor intel core i7 3820 4,0 GHz......CPU kylare Corsair H100 Hydro Series......Ramminne 16GB Corsair XMS3 Vengeance........SSD ocz Vertex 4 256Gb *2 i raid 0.......windows 7 home premium 64-bit.......PSU från Corsair CMPSU-850AX......Blue ray brännare - Lite-On iHBS112......Corsair Graphite 600T svart ;)
Ljudkort Asus Xonar Essence STX. Grafikkort geforce Gtx 690 ;)

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Malmö
Registrerad
Nov 2003

Account Management och betala avgiften igen ?