Nya Låtat! Tf2 Boin/Bonk Need Kritik!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Rydsgård
Registrerad
Jul 2009

Nya Låtat! Tf2 Boin/Bonk Need Kritik!

Tjena! Kan börja med att säga att detta är min första tråd @ Sweclockers
Har tidigare alltid använt forumet på FragBite som är ett härligt forum men tyvärr lite för oseriöst ibland..

Nu till saken:
Har gjort två låtar i FL studio som jag tycker blev ganska bra men man kan ju alltid bli bättre Jag vill helt enkelt att ni ska skriva vad ni tycker och/eller vad jag borde/kan förbättra/ändra på <-- Ursäkkta klyddeskrivningen

Upp3rc4t - You're my Boink n Baser
http://www.youtube.com/watch?v=lL4M7hRliMs
(a.k.a. You're my Angel)

Upp3rc4t - The Scout in Hollywood
http://www.youtube.com/watch?v=mdnich4P2jY
(a.k.a. Snuten i Hollywood)

Gör även denna tråden för att se "hur bra" SweClockers är i jämförelse mot fragbite Kanske blir att man går över till SweClockers helt och hållet

"Everyone is an idiot, not just the people with low SAT scores. The only differences among us is that we're idiots about different things at different times. No matter how smart you are, you spend much of your day being an idiot." - Scott Adams

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
127.0.0.1
Registrerad
Jun 2009

Haha fy fan va grymmt

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Rydsgård
Registrerad
Jul 2009
Citat:

Ursprungligen inskrivet av thedarre
Haha fy fan va grymmt

Man tackar man tackar

"Everyone is an idiot, not just the people with low SAT scores. The only differences among us is that we're idiots about different things at different times. No matter how smart you are, you spend much of your day being an idiot." - Scott Adams

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Prag
Registrerad
Aug 2008

Grymma låtar, gillade You're my Boink n Baser bäst

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Rydsgård
Registrerad
Jul 2009
Citat:

Ursprungligen inskrivet av abbe_93
Grymma låtar, gillade You're my Boink n Baser bäst

ok Tack