Patch till Dead Space?

Permalänk
Medlem

Patch till Dead Space?

Någon som vet om det släppts någon patch till spelet Dead Space? Tänkte bara höra med er för jag har inte hittat någon när jag "googlat".

Visa signatur

Corsair 4000D Airflow | NZXT C650 | MSI B550-A PRO | Ryzen 5800X + Noctua NH-D15 | 16GB Gigabyte Aorus RGB Memory (3733 MHz) | Adata SX8200 PRO 500GB + Crucial BX100 240GB | EVGA GTX980 Ti | Benq G2420HDBL + LG CX |

Permalänk
Avstängd

Säg det, förr var det bara att söka på spelet eller gå till utgivarens sida och ladda ner... Idag hittar man inte ett skit hur man än söker på deras sidor, googla blir inte bättre.

Jag hittar lättare spelen uppdaterat på torrent... lustigt

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk
Medlem

Jag håller med. Iallafall om den första biten att det är svårt och hitta uppdateringar till vissa spel. Vissa utvecklare är duktiga på att lägga ut patchar till sina spel på den officiella hemsidan medan andra är mindre bra på detta. När det gäller Dead Space så kan jag inte hitta någon patch på spelets officiella hemsida tyvärr. Den enda information jag fått var ett forum där det hävdades att det inte släppts någon patch till spelet men jag vill gärna veta om detta är sant. Så...?

Visa signatur

Corsair 4000D Airflow | NZXT C650 | MSI B550-A PRO | Ryzen 5800X + Noctua NH-D15 | 16GB Gigabyte Aorus RGB Memory (3733 MHz) | Adata SX8200 PRO 500GB + Crucial BX100 240GB | EVGA GTX980 Ti | Benq G2420HDBL + LG CX |

Permalänk
Medlem

Kan mycket väl vara att det inte kommit någon patch ännu. har inte hört om speciellt mycket buggar eller problem med spelet heller så kanske det inte har varit nödvändigt med patchar ännu!

Visa signatur

Fujitsu Esprimo Q510

Permalänk
Medlem

ska inte finnas några patchar. och spelet lider inte av speciellt många buggar eller kraschar till desktop. ett bra spel med andra ord, ett av de bättre på år och dagar när jag tänker efter.

Visa signatur

Ominous Doctrines Of The Perpetual Mystical Macrocosm

Permalänk
Medlem

Okej så slipper jag böka med detta spelet ialf. Tänker bara på alla patchar som släpptes till F.E.A.R och tillslut visste man varken ut eller in (inte jag ialf). Hade jag den senaste Patchen till originalspelet (v 1.8 tror jag den hette) så blev det även problem när jag skulle installera Extraction Point, varför vet jag inte.

Visa signatur

Corsair 4000D Airflow | NZXT C650 | MSI B550-A PRO | Ryzen 5800X + Noctua NH-D15 | 16GB Gigabyte Aorus RGB Memory (3733 MHz) | Adata SX8200 PRO 500GB + Crucial BX100 240GB | EVGA GTX980 Ti | Benq G2420HDBL + LG CX |