Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Sverige
Registrerad
Apr 2007

Söker kodare, men var?

Hejsan!

Jag har länge letat efter kodare inom php, html och mysql. Problemet är att jag troligtvis hänger på fel ställen. Därför vänder jag mig nu till er som kanske är lite mer insatta i dessa kretsar.

Jag söker webbplatser/forum och liknande där man kan få tag i kodare som vet vad de sysslar med. Projektet jag jobbar med är inom e-sport (sidor som fragbite.com, mymym.com och gotfrag.com) så om det kanske finns några speciella ställen att hitta kodare inom det området så kan ni väl vara schyssta och skriva det här i tråden, andra förslag uppskattas med!

Detta är inte en annons, så jag och forumadmins vill inte se diskussioner angående priser och så vidare här i tråden då det bryter mot Sweclockers forumsregler.

[Chassi] Fractal Define XL svart [MB] Gigabyte GA-Z97X-UD5H Black Edition [CPU] Intel Core i7 4790K @4.4GHz [Kylare] Noctua NH-D15 [RAM] Corsair 16GB 1866MHz VENGEANCE LP [GFX] GeForce GTX 690 [PSU] Corsair RM 850W 80+ Gold [HDD] OCZ Vertex 460 240GB + Corsair Force Series GT 120GB [Ljudkort] Soundblaster Z

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Linköping
Registrerad
Jun 2003