Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Nov 2003

Feedback på sida

Hej gott folk,
det jag skriver nu är kopierat från en annan site som jag också skrev en feedbacktråd på:

Jag har pillat lite med en site om godis av och till det senaste året (gjorde även tråd om logga till siten för ett tag sedan). Pga att jag börjat tappa intresset lite bestämde vi oss för att hoppa över allt javascript lull lull som var kvar att göra och lansera den som den är.

Siten är dels en skoj grej mellan några kollegor och samtidigt ett test för mig själv i om jag kan bygga en "communityliknande" site från scratch i PHP samt se hur svårt det är. Det visar sig dock att det slutar med att man nästan sitter där med ett framework.

Vad siten går ut på är nog ganska självklart. Jag vill gärna ha feedback på funktion och design. Det är lite saker som inte är implementerade än, bl.a. lite JS-magi, paginering på stora listningen och BB-code på nyheter. Mer content (nyheter, pristips, godis och bilder ska in).

Nog pratat, in och testa! Ni kan antingen testa regga eget konto eller använda detta:
username: *borttaget*
password: *borttaget*

Siten är: *borttaget*

Mvh Stefan -
Hamburgare är kärlek!
Receptologi är livet!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Halland
Registrerad
Nov 2007

Haha, den var ju inte helt fel! Kul initiativ om inte annat!

Känns som att det saknas något att göra bara, det finns en lista på lite godis, ett par nyheter och en möjlighet att logga in... Inte tillräckligt för att sidan ska hamna på favoriter, tyvärr!

Jag vet inte riktigt vad man kan tänkas vilja ha mer dock, kanske några godisspel? ^^

Enda kritiken jag kommer på just nu är att under "Användarnas favoriter", vid stjärnorna under godisnamnet, så känns "(0 röster)" lite tight inpå stjärnorna. Kanske ett mellanslag eller tre hade hjälpt?

Cat funeral! Cat funeral!
>>> 112383 <<<

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Okt 2002

Nog en av de sötaste(;) ) sidorna jag sett på länge..

| Apple iMac 24" 3,06 GHz | 4GB RAM | 1TB HDD | OSX 10.8.2 |(halvdöd)
| Macbook Pro Retina | 16GB RAM | 256GB HDD | | OSX 10.8.2 |

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Nov 2003

Tack för feedbacken!

pscs3: Helt klart intressant synpunkt. Kom gärna med fler idéer om du har på vad man kan ha för skojigt innehåll. Spel var en fin idé, måste bara hitta någon som kan flash

Toke: Tack! Söt = Bra. Vi siktade på något som såg sött och vänligt ut och som passar med ett godistema.

Mvh Stefan -
Hamburgare är kärlek!
Receptologi är livet!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Luleå
Registrerad
Okt 2004

Jag jobbar på en grossist och vi får in "prover ganska ofta på godis som ska komma på marknaden inom några veckor..

Ganska roligt att vara bland de första att smaka på grejjer..

kommer att komma:

Ahlgrens (Bilar) Rattar - Rosa och är typ hallonsmak.. Stödjer bröstcancer

Marabou Walnut Tofée - Den var jälvigt god men kladdig..
Marabou Yoghurt - med typ hallon och nån mer frukt i.. tor jag, ganska god men tror inte det blir nån succé

Nån ny läsk då & då dimper in också.. Fanta Citron är ju tillbaka,, men de var ju ett par veckor sen nu..

Grymt bra sida,, kanske lite onödig för smaken är ju som baken...

Gillar inte att Recensera saker som man bedömmer med sina öron, ögon, smak eller lukt,, det kan vara så sjukt olika.. (Musik tex, det går inte att diskutera bra eller dåligt )

Lycka till och vi får hoppas att det blir poppius sida ändå...

||> FD Define C <> Corsair RM 650x v2 <> Asus Prime x470 Pro <> AMD Ryzen7 2700x <> Samsung 970 EVO m.2 500GB + Samsung 860 EVO 1TB <> Corsair 16GB 3000mhz <> Asus GTX 1070 Dual OC <> Asus AC86 <||

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Dec 2008

Designen var bra. Men det saknas grejer att göra där.
Sedan tycker ja gatt det ska finnas en källa på nyheterna.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Nov 2003

Lyfter tråden lite. Nu är version 1.5 ute. Har lagt till lite ajax vad det gäller inloggnig och allt runtomkring användarpanelen. Åsikter / kommentarer om det?

Även lite andra saker är gjorda .. sökmotoroptimering, lagt till lite funktioner och fixat lite buggar.

Nästa steg är att lägga till ett simpelt forum och en tävlingssida, det får komma i version 2.

Mvh Stefan -
Hamburgare är kärlek!
Receptologi är livet!