Kan man konfigurera Stalker Clear Sky???

Permalänk
Medlem

Kan man konfigurera Stalker Clear Sky???

Undrar ifall någon vet vart man hittar CS konfigurationsinställningar och om det är möjligt att höja värdet på precisionen och andra saker i single player-läget? Vet att det finns en mod som ska göra samma sak men jag laddar helst inte ner sådana filer utan ser om jag kan göra det själv.
Bland annat så kunde man i Splinter Cell gå in i dessa filer och ändra tillgång på vapen och andra saker, går det här också?

Visa signatur

Nobody is perfect but I'm pretty fucking close, I think you better listen 'cause I know who you are, And I think that you should treat me like a superstar

Permalänk
Medlem

Det går utmärkt, har själv gjort ett antal moddar till båda Stalker: SoC och Clear Sky.

Du får packa upp datafilerna med ett verktyg bara och sedan ändra, finns guider på nätet om du bara letar lite, har ingen på rak arm då jag har verktygen sedan innan.

Visa signatur

The cookie goes *crumble*.

Permalänk
Medlem

Okej, jag har packat upp filerna. Kan du kanske förklara hur jag gör om jag vill ändra värdet på en sak så att jag kan köpa det billigare? Sitter nämligen djupt i skiten med ett trasigt harnesk och ingenstans att reparera och den billigaste ersättningen kostar 12.000, och så en jäkla massa zombies och kraftfält.

Visa signatur

Nobody is perfect but I'm pretty fucking close, I think you better listen 'cause I know who you are, And I think that you should treat me like a superstar