Permalänk
Medlem

Håller med andra talare om erbjudande som var. Jag såg dom sista timmen det fanns moderkort/grafikkort kvar i lager. Hade bara ren tur. Plus att det var dom delarna jag hade tänkt att beställa ändå

Fick 2st pingvinstänger

Permalänk
Medlem

Tycker stark grafisk om er sida nu
Har altid handlat från er för det är ett enkelt och snyggt/stillhet men nu är det top notch
Nästan allt med elektronik har jag köpt ifrån er

Tack inet! Köper saker ännu ett år ifrån er <3

Permalänk

Kanoners! Tackar.

Visa signatur

Bärbar Speldator: AMD Ryzen 5 5600H I Nvidia RTX 3050 Ti
Xiaomi Poco X3 Pro I Nvidia Shield TV V2 I PS4 I

Permalänk
Medlem

Hej Inet !

Jag köpte för ett par veckor sedan en monterad dator hos er.
Dock har jag stora problem med grafikkortet (Ett GTX 570 KVA2). När jag spelar kraschar kortet tämligen ofta och jag får hela skärmen full av fyrkantiga artefakter. I bästa fall kraschar det bara till desktopen och jag får ett meddelande om att "drivrutinen har återställts", men rätt ofta låser sig hela datorn och jag måste resetta allt.
Har testat olika drivrutiner, men det är alltid samma sak.

Dock har jag stresstestat kortet i furmark och OCCT 4.0 och där har jag inte lyckats få fram några fel.
Det verkar uteslutande dyka upp i spel (Så här långt har jag testat Crysis och Skyrim).

Det känns inget vidare på en ny dator.
Så vad ska jag göra ?
Att bära in en enorm 25 kilos dator till Sveavägen i stan känns inte som ett alternativ.
Lättast vore ju att bara lämna in grafikkortet, men samtidigt känns det ju som att det är stor risk att jag lämnar in det och det testas i furmark och liknande och inga fel hittas och jag får tillbaka det ?

Visa signatur

Namn : Jesper | Ålder : 45 | In-game namn : iller
Yrke : Matematisk modellerare (finansiell matematik), mjukvaruutvecklare för risksystem.
Utbildning : Doktor i matematik + en del mat-stat, numme och IT-relaterat.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Piece of Cake:

Har upplevt en situation som berör båda dessa.
2. Jag och min mamma har dock en dålig erfarenhet av en av era tekniker. Vi blev bemötta på ett mycket otrevligt sätt när vi kontaktade honom (vill inte nämna några namn här för att inte direkt kunna kopplas mellan mitt konto här och detta tillfälle och hoppas egentligen på att det inte är han som svarar här i forumet).

Det står på inlämningskvitto vilka rutiner som gäller.
Givetvis måste dom skicka vara med frakt då dem inte kan ha felsökningskontor på varenda försäljnings plats.
Varför vill du inte bli kopplad till aktuella köp? Låter mer som att du hämmar nån del av sanningen.
Försäljaren började knappast skrika på din mor, troligast höja röst för å markera synpunk. Troligast efter ha sagt >10ggr samma sak utan resultat.

Jag kan i liknande saker säga å agera från bägge sidor.
Varit bakom kassa, varvid kund är så envis å tar bara upp massa onödig tid att man till slut måste avisa kund, att göra detta utan å skada ev kund-relation är inte de lättaste.
Vän som är riktig bråkstake med försäljare å ger sig verkligen in för å stjäla tid. Har sagt detta otalt antal ggr utan resultat att det är ingen som vinner på "krångliga" kunder.

Säg de du vill å invänta resultat, ta ny handling efter det. Du kan inte få summering direkt på stubinen.

Ps. Detta är inge försvar mot någon part utan min fria åsikt bara Ds.
edit: felstavat

Visa signatur

Det du inte hinner idag hinner du inte imorgon med.

Permalänk
Medlem
Skrivet av JesperT:

Hej Inet !
Dock har jag stora problem med grafikkortet (Ett GTX 570 KVA2).

Nvidia har STORA kompabilitets problem nu.
Att säga uppdatera till senaste drivrutin kan lämna kvar nån rest som fortsäker å skapa dessa problem.

Fick nämligen sitta närmare 4h innan jag fick mitt 580 å bli stabilt igen. FF krascha, spel krascha, onödigt hög CPU belastning vid visning av bilder/film.
Logg fick mig genast på oro då windows kompabilitets tjänst aktiverast just innan varja problem uppståt.

Hur jag fick till mitt fel(tror jag(vart en del joxande)): Kör CCleaner, avinstallera bildskärmskort, starta om, avbryt automatisk installation av bildskärmkort (aktivitetshanteraren), installera, omstart.

Lycka till! (annars kan du skapa en förfrågan om hjälp alt. söka efter liknande trådar)

Visa signatur

Det du inte hinner idag hinner du inte imorgon med.

Permalänk
Skrivet av blagi:

Skulle gärna se ytterliggare en liten notis någonstans på Sweclockers än att ni gör en ynka post i forumtråden nästa gång ni har erbjudanden. Missade den här gången tyvärr.

Det fanns en reklambanner på sweclockers, så det var nog bara du som var lite ouppmärksam

Skrivet av JesperT:

Hej Inet !

Jag köpte för ett par veckor sedan en monterad dator hos er.
Dock har jag stora problem med grafikkortet (Ett GTX 570 KVA2). När jag spelar kraschar kortet tämligen ofta och jag får hela skärmen full av fyrkantiga artefakter. I bästa fall kraschar det bara till desktopen och jag får ett meddelande om att "drivrutinen har återställts", men rätt ofta låser sig hela datorn och jag måste resetta allt.
Har testat olika drivrutiner, men det är alltid samma sak.

Dock har jag stresstestat kortet i furmark och OCCT 4.0 och där har jag inte lyckats få fram några fel.
Det verkar uteslutande dyka upp i spel (Så här långt har jag testat Crysis och Skyrim).

Det känns inget vidare på en ny dator.
Så vad ska jag göra ?
Att bära in en enorm 25 kilos dator till Sveavägen i stan känns inte som ett alternativ.
Lättast vore ju att bara lämna in grafikkortet, men samtidigt känns det ju som att det är stor risk att jag lämnar in det och det testas i furmark och liknande och inga fel hittas och jag får tillbaka det ?

Nog bättre att du ringer/mejlar inet istället för att få ett svar. Som skrivits 1000ggr i tråden innan, inga enskilda supportärenden.

Visa signatur

i7 2600K@4,6ghz - ASUS GTX 670 DC2 - MSI P67A-GD55 - Corsair Vengeance 8GB - Samsung 830-Series 256 GB
Corsair H80 - Xonar Essence STX - XFX XXX 750W - Fractal Design XL - DELL U2412m

Var snäll mot nördar. Det är stor risk att du får en som chef en dag.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rickard11:

Nog bättre att du ringer/mejlar inet istället för att få ett svar. Som skrivits 1000ggr i tråden innan, inga enskilda supportärenden.

Fast i det här fallet kan det vara av mer allmänt intresse vad man gör när det gäller reklamation i sådan situation.
Det är därför jag tog upp det i tråden här.

Det är svårt att reklamera något där man inte på ett enkelt sätt kan visa att det är trasigt.
Det är en situation som ofta uppstår för många som köper en ihopplockad dator och därför bra att ta upp här.

Visa signatur

Namn : Jesper | Ålder : 45 | In-game namn : iller
Yrke : Matematisk modellerare (finansiell matematik), mjukvaruutvecklare för risksystem.
Utbildning : Doktor i matematik + en del mat-stat, numme och IT-relaterat.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bloopy:

Text
Varför vill du inte bli kopplad till aktuella köp? Låter mer som att du hämmar nån del av sanningen.
Text

Så du tycker att det är bättre att jag hänger ut personen i fråga direkt utan att ge inet någon chans att förklara sig först och sedan riskerar att inte ha något liv på sweclockers mer?

Vad gäller resten av det du skrev så lämnar jag det utan kommentar då du inte företräder inet.

Visa signatur

Den här texten är helt j*vla onödig, men den ska vara här helt enkelt.
The Sleeper: Intel Core i7 930+Noctua NH-C12P SE14, Gigabyte GA-X58A-UD3R, XFX HD6970, Corsair 6GB 1600MHz, be quiet! Dark Power Pro P8 750W, WD Black 640GB, Lian Li PC-A77F
MacBook Pro 4,1 17" iMac 12,2 27" Retina MacBook Pro 12,1 13"
CITERA VID SVAR PÅ MINA INLÄGG SÅ ATT JAG FÅR EN NOTIS!

Permalänk
Medlem

Vet att jag missade det för 399 (tråkigt) men är sugen på detta T-bord ändå.. Men det framgår inte om det är en nordisk layout, dvs. å-ä-ö osv. Någon som vet? För på bilderna är det inte en nordisk layout (om jag inte har helt fel)

http://www.inet.se/produkt/6606163/steelseries-6g-v2-gaming-k...

/ tykoZ

Visa signatur

Dota 2!

Permalänk
Medlem

Jag har problem med er nya layout, jag kan inte lägga varor i kundkorgen..
Kör IE9, någon annan som har samma problem?

Visa signatur

CPU I9 9900K@4,7Ghz |EVGA GTX 2070 Super 10365p Timespy 3DMark |Ram 32GB CorsAir DDR4 Vengence PRO |Define R6| ASUS Strix Z390F | M.2 SSD Evo 970 1TB |CorsAir 750W | Acer 27" Predator XB271HU | Win 11 Pro

Permalänk

Som många andra hade jag missat erbjudandena.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av tykoZ:

Vet att jag missade det för 399 (tråkigt) men är sugen på detta T-bord ändå.. Men det framgår inte om det är en nordisk layout, dvs. å-ä-ö osv. Någon som vet? För på bilderna är det inte en nordisk layout (om jag inte har helt fel)

http://www.inet.se/produkt/6606163/steelseries-6g-v2-gaming-k...

/ tykoZ

Layout: Nordiskt tangentbord

Layouten bör ligga med i specifikationerna på samtliga tangentbord

Visa signatur

Går det bra, eller går det som vanligt?

Permalänk
Medlem
Skrivet av vargeEEEEn:

Layout: Nordiskt tangentbord

Layouten bör ligga med i specifikationerna på samtliga tangentbord

Missade det, tackar!

Visa signatur

Dota 2!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Piece of Cake:

Så du tycker att det är bättre att jag hänger ut personen i fråga direkt utan att ge inet någon chans att förklara sig först och sedan riskerar att inte ha något liv på sweclockers mer?

Vad gäller resten av det du skrev så lämnar jag det utan kommentar då du inte företräder inet.

Så? Vars är resten av sanning då? Kom inte å påstå att nån oavsett roll sätter sig å skriker på en person utan vidare.
Det finns ingen i världen som kan ha sån dålig dag att han börjar en hälsning med å skrika sig hes.
Men bra att komma ännu en gång med makt synpunkt "riskerar att inte ha något liv på sweclockers mer".
Jag står fast vid "kärva kunder".

Ps. Sätter du ut namn på person men inte kan bevisa så gör du förtal oavsett om han/hon jobbar på företag som du igentligen debatterar om.

Visa signatur

Det du inte hinner idag hinner du inte imorgon med.

Permalänk
Medlem

Tänkte höra ifall ni vet vilken version av musplattan som finns på http://www.inet.se/produkt/1969415/asus-zenbook-ux31e.

Är intresserad av att slänga in ubuntu på den, men en av de två versionerna av musplattorna stöder inte alla funktioner.

Visa signatur

I7 7700k, Asus ROG STRIX Z270i, Geforce GTX 1070 mini ITX, Lian-Li PC-Q04

Permalänk
Medlem

Vad hände med Kingston SSD HyperX 120GB Uppgraderingskitet.
Fanns det inte i lager eller?
har fått bekräftat och har betalt, men senn hände ingenting.
Är det nånn som har fått igenom beställningen?

Visa signatur

AMD_PERAs Dator Galleri
Jag har försöker att hitta bra delar billigt: AMD, ASUS, MSI, Fractal Design, Corsair, Zalman, Noctua, Kingston, Seasonic, WesternDigital, Sapphire mfl.
Skitbra -sa Bill, Brakskit -sa Bull...
Det blir nog bra när det blir färdigt...Nu slipper jag intel, när RYZEN har kommit...

Permalänk
Medlem
Skrivet av AMD_PERA:

Vad hände med Kingston SSD HyperX 120GB Uppgraderingskitet.
Fanns det inte i lager eller?
har fått bekräftat och har betalt, men senn hände ingenting.
Är det nånn som har fått igenom beställningen?

Jodå jag fick min SSD igår och använder den nu, fick dock en första BSOD nyss när jag spelade skyrim..

Visa signatur

|| Citera för svar! ||

Chassi: Xigmatek Elysium | PSU: EVGA Supernova G2 750W | MB: ASUS Strix Z390-F GAMING | CPU: INTEL i9-9900K & Corsair H60 | GPU: Asus Strix RTX 2080 OC | SSD: Samsung 970 EVO 500 GB | RAM: HyperX Fury 4x8 GB CL16 2666 Mhz | Ljudkort: Asus Xonar D2X | Nätverkskort: TP-Link Archer TX3000E

Tangentbord: Keychron K8 Pro | Switchar: Boba U4 | stabilizers: AEboards Staebis V2

Permalänk
Medlem

Saaaaatans att jag missade erbjudandet på SSD diskarna. Köpte iof samma från CDON till lite av ett tröstpris i och med rabatten

Permalänk
Medlem

Hej inet!

Mitt headset (ett Corsair HS1A) gick sönder på det vis att ibland så hör jag bara i högra luren men om jag pillar lite med sladden så kan jag få ljud på vänstra också. Ljudet kommer och går på vänstra sidan alltså.

Frågan är:
Ska jag ta det här med er (vanlig felanmälan) eller ska jag kontakta corsair istället?

Vet att man ska kontakta dom för serviceärenden ang. H70 och dom, men är inte säker på om det gäller samma sak för deras headsets.

Visa signatur

R7 5800X - RTX 3080

Permalänk
Medlem

Hej Inet

När får jag min dator om jag beställde den på fre förra veckan?

Permalänk
Medlem

Hej inet, jag tror min hårddisk som jag köpte av er för några månader sen börja gå sönder.
Finns det något sett så jag kan kolla detta själv?

Vill gärna vara säker på att den är sönder innan jag skickar den till er.

MVH / Trogen kund

Visa signatur

[ ASRock Extreme Gen 3 ][ Intel Core i7 950 ][ GTX 670 2GB ][ Corsair 6GB (2x2GB) 1333MHz XMS3 ][ Antec 750W 80+ ][ Corsair 650 D ]

Permalänk
Medlem
Skrivet av wasidop:

Hej inet!

Mitt headset (ett Corsair HS1A) gick sönder på det vis att ibland så hör jag bara i högra luren men om jag pillar lite med sladden så kan jag få ljud på vänstra också. Ljudet kommer och går på vänstra sidan alltså.

Frågan är:
Ska jag ta det här med er (vanlig felanmälan) eller ska jag kontakta corsair istället?

Vet att man ska kontakta dom för serviceärenden ang. H70 och dom, men är inte säker på om det gäller samma sak för deras headsets.

Jag tror Corsair vill att du kontaktar dom i första hand , har för mig att du får med en lapp i headset-lådan där det står så.

Visa signatur

Intel Core i5 2500k@4.3 Ghz | ASUS P8Z68-V PRO GEN3 | Antec Kuhler 620 | Corsair Vengeance 8GB | ASUS GTX 560 TI | 1 TB Seagate | Samsung 830 128 GB | Corsair TX650w| Fractal Design Define R3 | Logitech G35 | Logitech G500 | Sidewinder X4 |

Permalänk
Inet
Skrivet av Piece of Cake:

Har upplevt en situation som berör båda dessa.

1. När jag lämnade in mitt grafikkort för att fläkten var sönder gick det inte att kolla snabbt så att det låter konstigt, men det gör iofs inte så mycket.
Själva servicetiden var bra ändå.

2. Jag och min mamma har dock en dålig erfarenhet av en av era tekniker. Vi blev bemötta på ett mycket otrevligt sätt när vi kontaktade honom (vill inte nämna några namn här för att inte direkt kunna kopplas mellan mitt konto här och detta tillfälle och hoppas egentligen på att det inte är han som svarar här i forumet).

Hela historian var såhär: Jag kontaktade service@inet.se och frågade om mitt kort skulle gå på garanti. Jag fick efter att ha angivit serienr. besked om att det gick bra. Jag frågade om det går bra att lämna in det i butik, det gick det. Jag skulle dock göra felanmälan via hemsidan (har mailkonversation på detta). Jag lämnade alltså in och fick skriva på ett inlämningskvitto. Eftersom jag gjort detta tidigare utan problem och för att jag alltid haft goda erfarenheter av inet så skrev jag på utan att läsa allt.
Jag fick senare ett mail om att ärendet är klart och att min ersättningsprodukt skickas via posten och att mellanskillnaden faktureras, fastän jag lämnat in kortet i butik. Jag ringde då kundtjänst (och kom först fel som sagt) och fick prata med samma kille som jag mailade med tidigare. Han sa att något gick fel eftersom jag anmält på internet och lämnat in i butik. "Men du sa ju att jag skulle göra så" sa jag och han sa att det blivit nåt missförstånd vid inlämning och att det inte går att ändra detta nu. Jag orkade inte bråka så jag tackade för mig.
Men min mamma ville inte ha det såhär eftersom vi nu måste vänta längre på ett kort som vi snart varit tre veckor utan och dessutom betala fakturaavgift utan att vi fått reda på något. Hon ringde upp och förklarade att vi inte hinner komma idag eftersom det var för kort tid till stängning men att vi kommer i morgon och vill hämta ut kortet som vi ville från början. Er kille började då skrika på min mamma att hon ska lyssna på honom och fatta att det inte går. Han drog upp att det står på inlämningskvittot (som ni dessutom inte ville skriva under för att det var "ok ändå" som jag kanske dumt nog trodde på) att kortet ska skickas till oss. Jag trodde som sagt inte att jag skrev under något som jag inte blivit informerad om, jag vet nu bättre till nästa gång. Däremot står det inget på min kopia av inlämningskvittot att jag binder mig till och godkänner att jag kommer att betala faktureringsavgift om ni skickar varan trots att den blivit inlämnad i butik.

Allt detta sänker verkligen min uppfattning om er som företag. Jag tycker fortfarande att ni är bäst, men jag kommer inte att lita på att allt är ok i framtiden.
Anledningen till varför jag skriver detta i forumet är att jag vill att folk ska se detta och vara varnade inför framtiden, inte göra samma misstag som jag och att detta förhoppningsvis inte behandlas av er tekniker utan av någon annan, högre ansvarig. Jag fortsätter gärna diskussion via PM.

EDIT: Skrev även i felanmälan att jag kommer lämna in kortet i butik för att slippa krångel med posten. Denna felanmälan gick vi igenom vid inläming så att allt stämmer. Den finns även med på inlämningskvittot.

Vi tycker det är väldigt olyckligt att du känner att du blivit bemött på detta här sättet och ber hemskt mycket om ursäkt. Om du skulle kunna skicka oss ett PM med dina kontaktuppgifter så kontaktar vi dig för att försöka lösa detta!

Skrivet av tykoZ:

Vet att jag missade det för 399 (tråkigt) men är sugen på detta T-bord ändå.. Men det framgår inte om det är en nordisk layout, dvs. å-ä-ö osv. Någon som vet? För på bilderna är det inte en nordisk layout (om jag inte har helt fel)

http://www.inet.se/produkt/6606163/steelseries-6g-v2-gaming-k...

/ tykoZ

Alla våra tangentbord har alltid nordisk/svensk-layout! Det är bara svårt att få tag på produktbilder med svensk layout och därför som bilderna inte alltid stämmer.

Skrivet av Chobi:

Tänkte höra ifall ni vet vilken version av musplattan som finns på http://www.inet.se/produkt/1969415/asus-zenbook-ux31e.

Är intresserad av att slänga in ubuntu på den, men en av de två versionerna av musplattorna stöder inte alla funktioner.

Vi har kollat på ett av våra demoexemplar i butik och där var det Elan Tech-plattan. Det går tyvärr inte att kolla om alla som vi har i lager har samma och kan därför inte garantera att du kommer få just denna touchpaden om du beställer.

Skrivet av AMD_PERA:

Vad hände med Kingston SSD HyperX 120GB Uppgraderingskitet.
Fanns det inte i lager eller?
har fått bekräftat och har betalt, men senn hände ingenting.
Är det nånn som har fått igenom beställningen?

Vi sålde fler SSDs än vad som fanns i lager så det räckte inte till alla. Men vi löser givetvis SSDer som fick igenom era ordrar genom att hämta hem från våra butiker och det tar då vanligtvis 1-2arbetsdagar extra bara!

Skrivet av wasidop:

Hej inet!

Mitt headset (ett Corsair HS1A) gick sönder på det vis att ibland så hör jag bara i högra luren men om jag pillar lite med sladden så kan jag få ljud på vänstra också. Ljudet kommer och går på vänstra sidan alltså.

Frågan är:
Ska jag ta det här med er (vanlig felanmälan) eller ska jag kontakta corsair istället?

Vet att man ska kontakta dom för serviceärenden ang. H70 och dom, men är inte säker på om det gäller samma sak för deras headsets.

Skrivet av Kanarya:

Hej Inet

När får jag min dator om jag beställde den på fre förra veckan?

Skrivet av kingboob:

Hej inet, jag tror min hårddisk som jag köpte av er för några månader sen börja gå sönder.
Finns det något sett så jag kan kolla detta själv?

Vill gärna vara säker på att den är sönder innan jag skickar den till er.

MVH / Trogen kund

Skrivet av JesperT:

Hej Inet !

Jag köpte för ett par veckor sedan en monterad dator hos er.
Dock har jag stora problem med grafikkortet (Ett GTX 570 KVA2). När jag spelar kraschar kortet tämligen ofta och jag får hela skärmen full av fyrkantiga artefakter. I bästa fall kraschar det bara till desktopen och jag får ett meddelande om att "drivrutinen har återställts", men rätt ofta låser sig hela datorn och jag måste resetta allt.
Har testat olika drivrutiner, men det är alltid samma sak.

Dock har jag stresstestat kortet i furmark och OCCT 4.0 och där har jag inte lyckats få fram några fel.
Det verkar uteslutande dyka upp i spel (Så här långt har jag testat Crysis och Skyrim).

Det känns inget vidare på en ny dator.
Så vad ska jag göra ?
Att bära in en enorm 25 kilos dator till Sveavägen i stan känns inte som ett alternativ.
Lättast vore ju att bara lämna in grafikkortet, men samtidigt känns det ju som att det är stor risk att jag lämnar in det och det testas i furmark och liknande och inga fel hittas och jag får tillbaka det ?

Detta forumet är inte till för att ta upp enskilda ärenden (enligt forumets regler) och är dessutom ett klumpigt sätt att hjälpa er med era ärenden! Det är alltid bäst att ni tar kontakt med oss direkt!

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem

Grattis till årets nätbutik Inet. Det är ni verkligen värda
En fråga, har ni nån fyndavdelning eller liknande med produkter som lämnats tillbaka, agerat som demoex osv? liknande som några av era konkurrenter har

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem

Hej Inet!
Ville bara tacka igen för utmärkt service när jag lämnade in mitt grafikkort igår.
Jag trodde jag skulle vara utan spel i 2 veckor men jag behövde bara vänta 5 minuter!
Stort plus till personalen på Sveavägen i Stockholm, mycket trevliga och proffsiga!

Permalänk
Medlem

Jag hade gärna sett fler moddings-produkter

Visa signatur

Citera för svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av inet.se:

Vi tycker det är väldigt olyckligt att du känner att du blivit bemött på detta här sättet och ber hemskt mycket om ursäkt. Om du skulle kunna skicka oss ett PM med dina kontaktuppgifter så kontaktar vi dig för att försöka lösa detta!

Nu blev det löst, detta är inet som jag känner det! Ni förtjänar verkligen titeln årets datorbutik!

Visa signatur

Den här texten är helt j*vla onödig, men den ska vara här helt enkelt.
The Sleeper: Intel Core i7 930+Noctua NH-C12P SE14, Gigabyte GA-X58A-UD3R, XFX HD6970, Corsair 6GB 1600MHz, be quiet! Dark Power Pro P8 750W, WD Black 640GB, Lian Li PC-A77F
MacBook Pro 4,1 17" iMac 12,2 27" Retina MacBook Pro 12,1 13"
CITERA VID SVAR PÅ MINA INLÄGG SÅ ATT JAG FÅR EN NOTIS!

Permalänk

Hej!

För processorn AMD Phenom II X4 960T (HD96ZTWFGRBOX) så anger ni hastigheten till 3,4 Ghz i produktrubriken:
http://www.inet.se/produkt/5308696/amd-phenom-ii-x4-960t-3-4ghz-black-edition

Rätt ska vara 3,0 Ghz oklockat.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Batman:

Grattis till årets nätbutik Inet. Det är ni verkligen värda
En fråga, har ni nån fyndavdelning eller liknande med produkter som lämnats tillbaka, agerat som demoex osv? liknande som några av era konkurrenter har

Om du väljer butikspriser så hittar du rätt, dock så kan du inte beställa dessa varor.

Visa signatur

| Errare humanum est |