Permalänk
Medlem
Skrivet av XriXor:

Står 5750 för mig, gjorde det igår också, därför jag blev förvirrad, snabbt fixat kanske?

Ja, det var snabbt fixat, som vi skrev lite högre upp.

Visa signatur

Den här texten är helt j*vla onödig, men den ska vara här helt enkelt.
The Sleeper: Intel Core i7 930+Noctua NH-C12P SE14, Gigabyte GA-X58A-UD3R, XFX HD6970, Corsair 6GB 1600MHz, be quiet! Dark Power Pro P8 750W, WD Black 640GB, Lian Li PC-A77F
MacBook Pro 4,1 17" iMac 12,2 27" Retina MacBook Pro 12,1 13"
CITERA VID SVAR PÅ MINA INLÄGG SÅ ATT JAG FÅR EN NOTIS!

Permalänk
Medlem

Finns det något för att få lite godis fortfarande också?

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers
PC: Ryzen 9 5900X | RTX 4080 Super 16GB | G.Skill Trident Z Neo 64GB 3600MHz CL16 | 12TB NVMe SSD - 5TB SATA SSD = total 17TB SSD + Seagate IronWolf 10TB internal HDD | Synology DS920+ w/20GB RAM SHR 48TB
Skärmar: Acer Predator XB323UGX 32" 270Hz 1440p, Asus PG349Q 34" 120Hz 1440p UW, Asus PG279Q 27"
Foto:
Canon 80D & 60D + Canon 17-55/2.8 IS, Canon 10-22, Canon 70-200/2.8L IS II, Canon 100/2.8L IS Macro

Permalänk
Medlem

De skickar med godis ibland. Inget man kan lägga till själv dock.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MB76:

De skickar med godis ibland. Inget man kan lägga till själv dock.

Ok, aja nu köpte jag disken av inet, hoppas den kommer imorgon

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers
PC: Ryzen 9 5900X | RTX 4080 Super 16GB | G.Skill Trident Z Neo 64GB 3600MHz CL16 | 12TB NVMe SSD - 5TB SATA SSD = total 17TB SSD + Seagate IronWolf 10TB internal HDD | Synology DS920+ w/20GB RAM SHR 48TB
Skärmar: Acer Predator XB323UGX 32" 270Hz 1440p, Asus PG349Q 34" 120Hz 1440p UW, Asus PG279Q 27"
Foto:
Canon 80D & 60D + Canon 17-55/2.8 IS, Canon 10-22, Canon 70-200/2.8L IS II, Canon 100/2.8L IS Macro

Permalänk

Hej Inet! Kommer ni ta in detta moderkortet i lager Asus AT5IONT-I ? Mini-itx kort med Atom prolle och ION 2 grafik skulle vara skoj att veta.

Visa signatur

Bärbar Speldator: AMD Ryzen 5 5600H I Nvidia RTX 3050 Ti
Xiaomi Poco X3 Pro I Nvidia Shield TV V2 I PS4 I

Permalänk
Medlem
Skrivet av Piece of Cake:

Fel bild som jag skrev. Om du tittar på bilden så står det "5770" men kortet är ett 5750 enl. resten av specifikationerna.

Tycker det står 5750 på bilden

Visa signatur

i7-6700K | MSI Z170A | MSI 1080 8GB | 16GB Kingston HyperX | Intel 600P 256GB | Samsung EVO Basic 840 250GB x2 raid 0 | Corsair RM 750W | 3 x Dell U2414H

Permalänk
Medlem
Skrivet av nfskillen:

Tycker det står 5750 på bilden

wow, sherlock.

Permalänk
Medlem

Nu är det så att jag skriver extremt långsamt sen när jag hade postat såg jag att någon annan skrivit det.
Inte mitt fel egentligen.. Sluta lipa

Visa signatur

i7-6700K | MSI Z170A | MSI 1080 8GB | 16GB Kingston HyperX | Intel 600P 256GB | Samsung EVO Basic 840 250GB x2 raid 0 | Corsair RM 750W | 3 x Dell U2414H

Permalänk
Medlem

Inet var bland dem första att få in Xtreamer Pro i lager. Imponerande.

Permalänk
Medlem

Kommer ni att ta in "CoolIT Vantage ALC Cooler" i lagret, eller kommer det endast vara en beställningsvara som det är nu? Bl.a Komplett får in den 13 juni om jag inte minns fel, kan ni fixa in den runt det datumet också om man lägger en beställning nu?

Visa signatur

Desktop: i7 3770 @4,2ghz, H100 | Maximus V Gene | Vengeance LP 16GB 1600MHz | Asus GTX 970 Strix | Corsair HX750

Permalänk
Avstängd

Jag vill tacka Inet så hemskt mycket för en jättebra lösning när det kom till en defekt vara som ska returneras! Ni påminner mig varje dag varför jag just väljer er!
Tack Peter och övriga Inet!!
MVH
Marko, en nöjd kund!

Visa signatur

Halleluja

Permalänk
Medlem

Hallå Inet, en av mina favorit butiker, jag undrar om det är så att ni kommer ta in Lian Li PC-9F i ert sortiment? Är lite sugen på chassit men vill helst slippa köpa från Tyskland.

Permalänk
Medlem

Hej inet

när kommer ni börja ha fakturera mig som betalnings alternativ? skulle vara guldvärt om ni fixade det, då skulle ja beställa ännu mer från er!

Permalänk
Medlem
Skrivet av contra:

Hej inet

när kommer ni börja ha fakturera mig som betalnings alternativ? skulle vara guldvärt om ni fixade det, då skulle ja beställa ännu mer från er!

Bläddra ner lite så står det " Faktura 14 dagar - Klarna (+39 kr)".

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bachman:

Bläddra ner lite så står det " Faktura 14 dagar - Klarna (+39 kr)".

Vill inte vara gnällig då det finns så mycket positivt med Inet. Men jag väljer alltid att betala via internetbank bara för att slippa avgiften (en principsak). Kostar det verkligen 39kr för Inet att skicka en faktura? Hade hellre velat ha en faktura ifall jag slapp avgiften.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Polomononen:

Vill inte vara gnällig då det finns så mycket positivt med Inet. Men jag väljer alltid att betala via internetbank bara för att slippa avgiften (en principsak). Kostar det verkligen 39kr för Inet att skicka en faktura? Hade hellre velat ha en faktura ifall jag slapp avgiften.

Klarna vill kanske också käna lite på de?

Visa signatur

Stationär " KAIDA" : 5900X | RGB!! | 32GB 3600Mhz CL16 | EVGA GTX 1070 FTW
LAPTOP "Skyline" i7 6700HQ | GTX 950


Sommarbilen: Toyota Supra

Permalänk
Medlem

Ni vet möjligtvis inte när den här preiliminärt kan komma in på lager igen? Noctua NH-U9B SE2 - Inet.se

Eller fungerar den här minst lika bra till att kyla min E8400? Arctic Cooling Freezer 7 Pro rev.2 - Inet.se

Permalänk
Medlem

Jag har en fråga om det inte stör

XFX Radeon HD5770 1GB eller PowerColor Radeon HD5770 1GB??

Jag undrar vad skillnaden är på de två grafikkorten?? Inte stor prisskillnad. Jag är inte så värst bra på datorer och jag ska snart köpa ny dator och undrar därför vad det är för skillnad på de två grafikkorten.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av wCker^^*:

Jag har en fråga om det inte stör

XFX Radeon HD5770 1GB eller PowerColor Radeon HD5770 1GB??

Jag undrar vad skillnaden är på de två grafikkorten?? Inte stor prisskillnad. Jag är inte så värst bra på datorer och jag ska snart köpa ny dator och undrar därför vad det är för skillnad på de två grafikkorten.

Det är ju tillverkaren, och så ger XFX 2 års garanti istället för Powercolors 1 år.

Visa signatur

Nya Projektet!
Kontakta moderatorkåren via Kontaktformuläret om ni vill något.

Permalänk
Medlem

Jag fick inte med någon instruktionsbok med mitt chassi(Fractal Design R2), tänkte inte mer på det under byggandet.
Men nu läste jag att någon hade fått en med sitt Fractal Design R2. Ska det följa med eller inte?

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem
Skrivet av KKay:

Jag fick inte med någon instruktionsbok med mitt chassi(Fractal Design R2), tänkte inte mer på det under byggandet.
Men nu läste jag att någon hade fått en med sitt Fractal Design R2. Ska det följa med eller inte?

Inte jag heller, men skall det ingå eller inte? Självklart, man klarar sig utan den men skulle ju vara intressant att veta

Visa signatur

Citera så jag hittar tillbaka :)

Permalänk
Keeper of Traditions
Skrivet av cat_fish_1:

Klarna vill kanske också käna lite på de?

*Tjäna

Andra butiker erbjuder faktura gratis, så varför inte också en toppenbutik som Inet?

Visa signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Newklear:

*Tjäna

Andra butiker erbjuder faktura gratis, så varför inte också en toppenbutik som Inet?

Datorbutiken.com: 30 kr
Dustin: 39 kr
Indomo: 39 kr
JME: 39 kr

Hittade inte på webhallen och komplett verkade inte erbjuda faktura.

Enda jag hittade som har gratis faktura är Misco.

Permalänk
Medlem

Varför kostar Thermalright Bolt-Thru-Kit Socket 1156 mer än dubblet så mycket (132kr) mot Thermalright Bolt-Thru-Kit Socket 1366 (51kr)? Känns som om dom skulle kosta ungefär lika mycket.

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 5600X | Palit GameRock 2080 | 32GB ram | CoolerMaster NR200P | Sabrent M.2 NVME SSD Gen4 | Windows 11 Pro 64-bit | Dell S2721DGFA 27" 165Hz

Permalänk
Inet
Skrivet av goliat80:

Vet ni när AMD släpper AMD Phenom2 X6 1055T 95W ?

Tyvärr inte.

Skrivet av Sergeant44:

Gäller det både minnes och nätaggregaten?
I så fall vore det guld

Vårt mål är att få upp större delen av OCZ's sortiment.

Skrivet av effekthero:

inet ni äger! det ända stället jag nånsin kommer beställa ifrån, priserna är bra, supporten är grym och frakten är snabb! beställt delar typ tre gånger, fått dom på två dar, och då va det ändå alla delar i en dator osv. grymt bra !

Skrivet av ojitsu:

Wow! Snacka om snabb leverans. Under 24 timmar. Här kommer jag att handla igen. Thanks Inet!

Tack själv!

Skrivet av Aggeajsk:

Hur går det med cooler master fläktarna?

Hm, någon speciell fläkt du är ute efter? Coolermaster är inget vi fokuserar på, utan tar endast in enstaka populära modeller.

Skrivet av goliat80:

XFX Radeon HD5770 1GB + Aliens vs Predator - Inet.se

fundering om detta kort.
ser det ut som på bilden så att strömmen kommer uppifrån, eller är det som vissa andra av dessa kort att den kommer bakifrån?

Kontakterna sitter längst bak på denna modell.

Skrivet av Swedish Berserk:

Hej Inet! Kommer ni ta in detta moderkortet i lager Asus AT5IONT-I ? Mini-itx kort med Atom prolle och ION 2 grafik skulle vara skoj att veta.

Kommer upp på vår hemsida inom kort!

Skrivet av hanou:

Kommer ni att ta in "CoolIT Vantage ALC Cooler" i lagret, eller kommer det endast vara en beställningsvara som det är nu? Bl.a Komplett får in den 13 juni om jag inte minns fel, kan ni fixa in den runt det datumet också om man lägger en beställning nu?

Vi kommer att ha den som beställningsvara. I det här fallet betyder det runt en dag extra i leveranstid om den finns på leverantörslagret. Leverantören beräknar att få in den 14/6 och sen är det ca en dag i leveranstid till oss.

Skrivet av MarkoV:

Jag vill tacka Inet så hemskt mycket för en jättebra lösning när det kom till en defekt vara som ska returneras! Ni påminner mig varje dag varför jag just väljer er!
Tack Peter och övriga Inet!!
MVH
Marko, en nöjd kund!

Serviceavdelningen tackar för det trevliga omdömet!

Skrivet av Voultner:

Hallå Inet, en av mina favorit butiker, jag undrar om det är så att ni kommer ta in Lian Li PC-9F i ert sortiment? Är lite sugen på chassit men vill helst slippa köpa från Tyskland.

Vi får in Lian Li PC-9F om ca tio veckor.

Skrivet av Polomononen:

Vill inte vara gnällig då det finns så mycket positivt med Inet. Men jag väljer alltid att betala via internetbank bara för att slippa avgiften (en principsak). Kostar det verkligen 39kr för Inet att skicka en faktura? Hade hellre velat ha en faktura ifall jag slapp avgiften.

Skrivet av cat_fish_1:

Klarna vill kanske också käna lite på de?

Jupps, kostar faktiskt oss mer än 39:- att skicka en faktura. Klarna tar en fast summa av oss plus ett procentpåslag vilket gör att det kostar oss bra mycket mer än 39:- att erbjuda tjänsten.

Vi ser det som ett alternativ för dem som inte vill göra direktbetalning, men vill ha ett både smidigare och billigare alternativ än postförskott.

Skrivet av tobyy:

Ni vet möjligtvis inte när den här preiliminärt kan komma in på lager igen? Noctua NH-U9B SE2 - Inet.se

Eller fungerar den här minst lika bra till att kyla min E8400? Arctic Cooling Freezer 7 Pro rev.2 - Inet.se

Vi har kontaktat leverantören för datum, hemsidan uppdateras med datum så fort vi får svar!

Skrivet av KKay:

Jag fick inte med någon instruktionsbok med mitt chassi(Fractal Design R2), tänkte inte mer på det under byggandet.
Men nu läste jag att någon hade fått en med sitt Fractal Design R2. Ska det följa med eller inte?

Skrivet av wdont:

Inte jag heller, men skall det ingå eller inte? Självklart, man klarar sig utan den men skulle ju vara intressant att veta

Hej,

Det enda som kan liknas med manual till Define R2 är ett vikt A4 med enklare instruktioner. Ny tjockare manual kommer att medfölja uppföljaren R3.

Ha nu en skön helg!

Mvh / Inet

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Inet
Skrivet av rikke:

Varför kostar Thermalright Bolt-Thru-Kit Socket 1156 mer än dubblet så mycket (132kr) mot Thermalright Bolt-Thru-Kit Socket 1366 (51kr)? Känns som om dom skulle kosta ungefär lika mycket.

Hej,

1366-fästet är utgående och därmed prisdumpat, normalpris är ~130:-.

Men för att få en mer rimlig prisbild sänker vi även 1156-fästet till 79:-.

Mvh / Inet

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem

Thermalright Bolt-Thru-Kit Socket 1156 nu beställt, snyggt jobbat Inet!. Synd bara det är fredag och man får vänta över helgen med att överklocka!

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 5600X | Palit GameRock 2080 | 32GB ram | CoolerMaster NR200P | Sabrent M.2 NVME SSD Gen4 | Windows 11 Pro 64-bit | Dell S2721DGFA 27" 165Hz

Permalänk
Medlem

När man beställt en vara och den är skickad via posten, och sedan skall skicka på kolliid:t som synd under ens ordrar så blir länken fel och man får bara upp massa konstig kod. Man får själv kopiera kollid:t och gå in på postens hemsida för att söka. Något som är på gång att fixas?

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers
PC: Ryzen 9 5900X | RTX 4080 Super 16GB | G.Skill Trident Z Neo 64GB 3600MHz CL16 | 12TB NVMe SSD - 5TB SATA SSD = total 17TB SSD + Seagate IronWolf 10TB internal HDD | Synology DS920+ w/20GB RAM SHR 48TB
Skärmar: Acer Predator XB323UGX 32" 270Hz 1440p, Asus PG349Q 34" 120Hz 1440p UW, Asus PG279Q 27"
Foto:
Canon 80D & 60D + Canon 17-55/2.8 IS, Canon 10-22, Canon 70-200/2.8L IS II, Canon 100/2.8L IS Macro

Permalänk
Medlem
Skrivet av inet.se:

Kontakterna sitter längst bak på denna modell.

har ni någon modell där kontakten är vinklad uppåt? det fungerar att den sitter längst bak men den måste vara vinklad uppåt.

Permalänk
Medlem

När får ni in era FD 650w?