Lite fråger om ångrat köp vi d specialbeställning.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
karlskrona
Registrerad
Mar 2008

Lite fråger om ångrat köp vi d specialbeställning.

Hej swec

för ett tag sedan köpte jag ett baspaket till bilen med slutsteg och en 12" bas

sen när allt skulle ner i bilen så upptäckte jag att basen aldrig kommer att få plats där jag hadde tänkt mig så jag skulle åka och byta den då en 8" bas hadde passat bättre men några såna har hadde inte butiken på lager så dom beställde hem en sån som jag var och hämtade idag.

och efter att ha kollat runt lite på olika billjud sidor hittar jag samma bas som jag har nu för 250 kr +160kr i frakt =410 jag gav 515kr för basen i butik

och det känns liksom inte bra med denna basen. får typ kännslan av att den går sönder bara av att jag tittar på den

så frågan är ifall jag kan byta in basen och får pengar tillbaka även ifall den är beställd

då det känns fel att punga ut 515kr för en bas som kanske är värd 250kr

kunde liksom lagt till typ 200 kr på dom dära 515 och köpt en mds bas

"Mod är vad den fege tar till när han inte törs"- Sven-Erik Ivar Marklund

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Falkenberg
Registrerad
Dec 2007

Var vuxen nog för att stå för dina egna beslut.
Butiken har lagt ut arbete och fraktkostnader för att få fram basen du beställde.
Butiken skall inte behöva ligga med basen i lager för att du retroaktivt skall tjäna några kronor.

Windows 10 Pro x64 | Zalman HD160XT Plus | Fractal Design 800W | AMD Ryzen 7 1800x | Asus Crosshair VI Hero | Corsair Vengeance LPX 3200MHz 16GB | ASUS Radeon R9 290 4.5GHz | Samsung SSD M.2. 960 Pro. 1TB | Philips Brilliance 40" BDM4065

Trädvy Permalänk
Hedersmedlem
Plats
bakom tgb.
Registrerad
Jun 2002

Håller med Waxinator plus att butiken säkerligen lär neka återköp just med tanke på att det specialbeställdes åt dig men du kan ju alltid fråga dem. Dessutom har vi som regel i denna forumdel att det främst ska gälla datorrelaterade produkter och bilbasar hör inte dit så...

* Tråd låst *

Kontaktas via PM eller IRC [color="green"]#Sweclockers.com [/color]@ quakenet.org Mina regler: §1 Jag har alltid rätt. §2 Jag KAN ha fel men då inträder §1 automatiskt.