Litteraturlista Programmering med inriktning virtuellt skapande

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Vällingby
Registrerad
Okt 2005

Litteraturlista Programmering med inriktning virtuellt skapande

Hej,

Jag har sökt utbildningen Programmering med inriktning virtuellt skapande och jag undrar om nån annan här läser eller har läst utbildningen?

Jag är nämlig ute efter en litteraturlista, denna får man enligt svar från skolan inte tillgång till förräns när man är antagen. Men jag tycker det skulle vara bra att veta redan nu så man kunne börja leta vart man hittar böckerna billigast.

Mvh

Buffaz

Kamera : Nikon D40
WOW : Zolin lvl 80 Mage - EU Turalyon
Zolior lvl 69 Shaman - EU Turalyon

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Falun
Registrerad
Dec 2003
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Buffaz
Hej,

Jag har sökt utbildningen Programmering med inriktning virtuellt skapande och jag undrar om nån annan här läser eller har läst utbildningen?

Jag är nämlig ute efter en litteraturlista, denna får man enligt svar från skolan inte tillgång till förräns när man är antagen. Men jag tycker det skulle vara bra att veta redan nu så man kunne börja leta vart man hittar böckerna billigast.

Mvh

Buffaz

Ehh... Vilken skola är det?

Att en skola inte kan tipsa eller ge ut en litteraturlista är ju emot allt vad en skola står för...

ηλί, ηλί, λαμά σαβαχθανί!?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Jan 2007
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Leedow
Ehh... Vilken skola är det?

Att en skola inte kan tipsa eller ge ut en litteraturlista är ju emot allt vad en skola står för...

Kan ju vara så att examinatorerna inte har bestämt sig för viken bok de ska använda... då är det ju fel att lämna ut en felaktig lista.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Vällingby
Registrerad
Okt 2005

Det är Jensen Education.. Jag har pratat med dom och de har inte bestämt litteraturlista ännu. Jag tycker bara att det är väldigt sent man får veta vilka böcker som gäller när de säger 1-2 veckor innan

Kamera : Nikon D40
WOW : Zolin lvl 80 Mage - EU Turalyon
Zolior lvl 69 Shaman - EU Turalyon