Permalänk
Medlem

Varning För Sida

Jag skulle bara vilja varna er för sidan *bort* som sprids runt av skumma gubbar.

Permalänk

Re: Varning För Sida

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Harvest
Jag skulle bara vilja varna er för sidan *bort* som sprids runt av skumma gubbar.

Du kan inte förklara varför du varnar för den?

Visa signatur

Moderkort: Gigabyte GA-EP45-DS3 CPU: Intel C2Q Q6600 @ 3,61 GHz (1,48 vCore) med ZeroTherm NV120 Prem. GPU: Sapphire Radeon HD6950 1GB Minnen: Kingston HyperX PC6400 2x2GB CL5 HDD: Samsung SpinPoint F1 320GB PSU: Corsair TX650W Chassi: Antec Three Hundred
Citera mig om du vill vara säker på att få svar.

Permalänk
Medlem

Re: Varning För Sida

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Harvest
Jag skulle bara vilja varna er för sidan *bort* som sprids runt av skumma gubbar.

Och du sprider den inte själv? Nej man tackar.
Likt ovanstående skrev så vore det kanske lämpligt att skriva en förklaring till varför man skall akta sig för sidan, om det nu inte är som så att du ämnar att sprida den själv, vilket jag tycker att det mest verkar som.

Visa signatur

XFX 500W, ASUS P5K-E/WIFI-AP, E6600@3,0GHz, Corsair PC6400 XMS2 XTREME 3GB, XFX HD7870
"Elementet är helt orelevant, ta i chassiet. Det är chassiet och delarna i som du vill ha samma laddning som, för jag antar att du inte ska bygga element? " - elklazor 2014

Permalänk
Medlem

Tack för upplysningen
Skulle även vilja ha en anledning varför du varnar om denna sida?
All information är välkommen.

Edit: Såg nu att samma frågat samma fråga så seg som man är

// Jonas

Permalänk
Medlem

Vad är det som är så farligt med den sidan?
Int hände det någonting när jag gick in där iaf, enda jag möttes utav var någon form utav "emo" internet-rpg spel för 10 åringar.

Känns som att det är lite "troll" varning över TS inlägg, det är troligtvis menat att vi ska klicka på länken och använda sidan, dock så är nog medelåldern lite väl hög här(trodde aldrig jag skulle säga det, brukar oftast vara tvärt om ) för att ens bry sig om sidan.

Visa signatur

Your COMMODORE 64 computer is equipped with one of the most sophisticated electronic music synthesizers available on any computer.
This chapter is an introduction to using your computer's sound chip, the SID chip.

Permalänk
Hedersmedlem

Ja, vad är dethär för tomtetråd?
Ingen motivering, samt att trådskaparen själv sprider länk till sidan. Trött blir man...

Visa signatur

🎮 → Node 304 • Ryzen 5 2600 + Nh-D14 • Gainward RTX 2070 • 32GB DDR4 • MSI B450I Gaming Plus AC
🖥️ → Acer Nitro XV273K Pbmiipphzx • 🥽 → VR: Samsung HMD Odyssey+
🎧 → Steelseries arctic 7 2019
🖱️ → Logitech g603 | ⌨️ → Logitech MX Keys
💻 → Lenovo Yoga slim 7 pro 14" Oled

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Söderbäck
Ja, vad är dethär för tomtetråd?
Ingen motivering, samt att trådskaparen själv sprider länk till sidan. Trött blir man...

Hur ska man annars varna för den om man inte ska skriva länken?
Håller dock med om att en motivering skulle vara bra. (Jag har inte ens gått in på sidan)

Visa signatur

Den här texten är helt j*vla onödig, men den ska vara här helt enkelt.
The Sleeper: Intel Core i7 930+Noctua NH-C12P SE14, Gigabyte GA-X58A-UD3R, XFX HD6970, Corsair 6GB 1600MHz, be quiet! Dark Power Pro P8 750W, WD Black 640GB, Lian Li PC-A77F
MacBook Pro 4,1 17" iMac 12,2 27" Retina MacBook Pro 12,1 13"
CITERA VID SVAR PÅ MINA INLÄGG SÅ ATT JAG FÅR EN NOTIS!

Permalänk
Medlem

Vilka puckon det finns på denna sida, shit alltså. Länkar till en sida han hatar och som han känner måste varna andra för, utan en enda anledning.
Trött är bara förnamnet...

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem

ett ganska skumt program krävde intrång precis när jag kom åt sidan... men gjorde en liten genomsökning av datorn och hittade ett antal virus... kan vara en ren slump att det hände just på den sidan eller så va det något annat

Permalänk

Kan du skriva vad för program samt vilka virus det var?

Visa signatur

Hej, hur mår du?

Permalänk
Medlem

...och vad detta program hade med några eventuella "skumma gubbar" att göra?

<host> troll </host>

Visa signatur

---

Permalänk
Medlem

Lås trådhelvetet. Det är ju uppenbarligen skapat för ett annat syfte än vad som försöktes göras.

Visa signatur

Fractal Design Meshify 2 Compact - Corsair RM850 850W - EK-AIO Basic 240 - Intel Core i9 12900K 3.2 GHz 30MB - Kingston Fury 64GB (2x32GB) DDR4 3200MHz CL - MSI MAG Z690 TOMAHAWK WIFI DDR4 - ASUS GeForce GTX 1080Ti ROG Strix - Samsung 980 M.2 NVMe SSD 1TB

Permalänk
Medlem

Bara drf han trollar så behöver inte ni göra det. Ge oss en riktigt anledning annars är det lika bra att låsa tråden

Visa signatur

E8400 3.0 Ghz . Gigabyte EP35 - DS3R . 4GB Corsair 6400 . Corsair 450w . Asus Vento 3600 .XFX Geforce 260 216 896MB :)

Permalänk
Testpilot

Eftersom ingen anledning förekommit finns det inget att diskutera här.

*Tråd låst*

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]