Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
gbg
Registrerad
Sep 2008

Mirc "remote"

Tjenare, ville göra reklam lite reklam åt min Burger King tävling, och jag fick denna koden för att göra det

"
on 1:JOIN:#Pcw: {
/msg $nick Hejsan $nick Hyr gratis server @ www.heaton.clan.pro* och spela cuper
}

"

(* Vet inte om man får ha med den i texten, om det nu inte går så snälla ta bort länken och inte tråden, eller säg till mig så tar jag bort länken."

Iallafall så skriver jag in det och det funkar inte. Jag lät det stå på medans jag var i skolan och då hade jag 23st "Query" när jag kom hem vid 21 tiden.

Tycker det är lite kasst för att det är i en sån stor kanal som #pcw. Och nu när jag startade om datorn och startade mirc så händer fortfarande inget.

Och en annan fråga, finns det något jag kan skriva för att göra så att det är i 2 eller fler kanaler.

Tack på förhand

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Nov 2004

Du vill alltså ha hjälp med att skapa en spambot? Jag tror inte att du får särskilt mycket hjälp här. Dessutom bryter det troligtvis mot IRC-nätverkets regler vilket i så fall kommer att få dig bannad därifrån.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
@home
Registrerad
Maj 2005
Citat:

Massive spamming and/or advertising (ie. promoting your website, product, channel, whatever) in channels or queries is forbidden.

från http://quakenet.org/faq/faq.php?c=136&f=213#213

I'm Winston Wolfe. I solve problems.

Trädvy Permalänk
Hedersmedlem
Plats
bakom tgb.
Registrerad
Jun 2002

Även om vi inte har någon formell regel mot spam så är det inget vi vill uppmuntra till. Du får m.a.o. ingen hjälp här.
* Tråd låst *

Kontaktas via PM eller IRC [color="green"]#Sweclockers.com [/color]@ quakenet.org Mina regler: §1 Jag har alltid rätt. §2 Jag KAN ha fel men då inträder §1 automatiskt.